20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Guthrie  (Lest 51949 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #165 på: 09. Nov. 2011, 22:58 »
Gi mannen ny kontrakt!
Ingen stjernenykker eller syting, lav lønn og en helt okey sqaudplayer.
I tillegg har han slått virkelig igjennom under Pardew.
Problemet hans har vært som med mange andre spillere i NUFC gjennom tidene -skadeproblemer.
Nå har han derimot vært relativt skadefri siden april,tror jeg...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 09. Nov. 2011, 22:59 »
Han har vel strengt tatt ikke slått skikkelig igjennom selv om han har spilt 3 gode kamper? :P

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 09. Nov. 2011, 23:20 »
Trenger litt bredde i stallen om vi skal henge med der oppe og om vi har tenkt oss til Europa de neste årene:)

Gi han en 3 års kontrakt med lik betingelse + bonuser for kamper etc.

Heller Guthrie enn Gibson f.eks

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 09. Nov. 2011, 23:42 »
Pipa hadde en anna lyd etter bortekampen mot WBA i fjor då han rota vek ballen, feika skade og det heile endte i mål og braktap :) Uansett positiv til at han får ny kontrakt. Vi finne ingen bedre spillere som er villig til å vere backup/rotasjonsspiller.

henriktoon

• NewUtd-teamet
  • Benkvarmer
    • Vis profil
« Svar #169 på: 09. Nov. 2011, 23:46 »
Gi han ny kontrakt! Han er en ekte fighter, som gir 100% hele tia! Spørru meg, så trenger vi sånne til å hoppe inn i alle forskjellige kamper.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #170 på: 10. Nov. 2011, 14:43 »
Husker jeg helt feil eller er jeg helt på jordet.. Men har ikke Guthrie utrolige £10.000 i uka nå?
Han har imponert meg i de kampene jeg har sett han, så gi han litt mer i uka og vi beholder han som stallspiller?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #171 på: 10. Nov. 2011, 17:12 »
Han har vel strengt tatt ikke slått skikkelig igjennom selv om han har spilt 3 gode kamper? :P

Nei kanskje litt overdrevet, men likevel vi jeg mene at han har hatt bedre prestasjoner under Pardew enn alle de andre sjefene han har hatt. Synes allerede i siste kampen forrige sesong- hjemme mot WBA viste han gode takter.

Jeg leste ett sted at han lå enda på £5.000 i uken..

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Gi Guthrie fast plass på plaget
« Svar #172 på: 12. Nov. 2011, 06:07 »
Mannen er er et geni. Slår geniale passninger som får meg til å tenke på Xavi, dribler seg forbi motstanderne, og jobber i tillegg brukbart bakover. Jeg vil ikke vrake Cabaye og Tiote, men se disse tre sammen. Både Cabaye og Guthrie bidrar bra deffensivt, og har samtidig fantastiske passninger. Mens Tiote i en ankerrolle bak ville gjort midtbanen vår fantastisk god. Den jeg vil ha ut av laget er Best. Synes ikke han holder et høyt nivå, og de gangene han bidrar er det ofte pga. et sleivspark ol. Ba alene på topp med Jonas og Ben Arfra på vingene ville vært en drøm. Obertan mangler alt for mye på det tekniske, og slår mange dårlige passninger, og dårlige avslutninger.

Regner med en del er uenige, pga vår gode sesongstart. Men vi har hatt litt flaks, og vunnet mange 1mål seiere. Det blir umulig å si om det ville gått bedre eller dårligere med dette laget, men er det virkelig noen som synes Best bidrar så voldsomt? Selv med en spiss, vil jo Jonas og Benarfra, og til en viss grad Cabaye og Guthrie bidra offensivt, og jeg vil tro vi har mye mer ball, enn om vi satser på å måle inn/opp mot Best og Ba.

Både Arsenal, MUFC, City, Chelsea, Real, Barca osv. spiller en slik fotball, og jeg liker ikke 4-4-2 der ferre spillere er involvert i oppbygningen av angrepet, men heller måker ballen mot 2 spisser, fordi det er få alternativer på midtbanen.

Hva synes dere? MVH

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Gi Guthrie fast plass på plaget
« Svar #173 på: 12. Nov. 2011, 06:21 »
Best har jo vist seg som en "på rett sted til rett tid" mann for oss, noe vi har hatt god nytte av, Ba har etterhvert tatt over showet, men fortsatt så har Best spilt godt og bidratt sterkt når vi har gått i angrep.
Guthrie har vært god de siste to kampene, men før det, når presterte han så godt?
Skal man skifte taktikk og spillestil pga. èn spiller har et par gode kamper som "vikar"?

Jeg mener forøvrig det er veldig unødvendig å lage en ny tråd om dette, innlegget burde vært plassert i tråden om Danny Guthrie.

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #174 på: 13. Nov. 2011, 00:47 »
Det er ikke snakk om å bytte taktikk KUN pga Guthrie, men jeg mener stort sett alle gode lag får mest ut av en 4-3-2-1. Du ser alle topplagene spiller denne formasjonen, og jeg mener man får et mer spillende lag enn med 4-4-2 der det er tynt på midtbanen, kan bli litt måking mot spissene. Og jeg syns i tillegg Guthrie er mange hakk over Best. Om Guthrie skulle vise seg å være en svakere spiller enn han har vist i den siste tiden, er jeg fortsatt positiv til å beholde 4-3-2-1, og da prøve å hente en god playmaker på midtbanen, feks. Aqulaini(hvis det er realistisk). Dette vil også hjelpe bredden i laget, noe som er viktig, siden jeg er livredd for å se Perch i aksjon om det skulle oppstå et par skader...

Det vil kanskje være dumt å endre på et så formsterkt lag, men om vi(noe vi sansynligvis gjør) får et tap borte mot City synes jeg definitivt vi burde vurdere denne formasjonsendringen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 15. Nov. 2011, 09:55 »
Mannen er er et geni. Slår geniale passninger som får meg til å tenke på Xavi, dribler seg forbi motstanderne, og jobber i tillegg brukbart bakover. Jeg vil ikke vrake Cabaye og Tiote, men se disse tre sammen. Både Cabaye og Guthrie bidrar bra deffensivt, og har samtidig fantastiske passninger. Mens Tiote i en ankerrolle bak ville gjort midtbanen vår fantastisk god. Den jeg vil ha ut av laget er Best. Synes ikke han holder et høyt nivå, og de gangene han bidrar er det ofte pga. et sleivspark ol. Ba alene på topp med Jonas og Ben Arfra på vingene ville vært en drøm. Obertan mangler alt for mye på det tekniske, og slår mange dårlige passninger, og dårlige avslutninger.

Var dette ironi, eller?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 15. Nov. 2011, 11:38 »

Var dette ironi, eller?

Eg og lurer... SÅ god er han ikkje. I tillegg syns eg du ikkje gir Best den kreditten han fortjener..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 15. Nov. 2011, 16:10 »
Skjer med alle endringer i trådtitler? Snart er vi like rotete som N-O, og derretter RTG...

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #178 på: 15. Nov. 2011, 16:21 »
Trådtittelen er forsåvidt den samme, men alle kan endre tittelen på sitt eget innlegg og den igjen blir arvet av alle som svarer uten å endre tittel på sitt eget innlegg...

Kjapt og rotete forklart :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #179 på: 19. Nov. 2011, 12:36 »

Var dette ironi, eller?

Eg og lurer... SÅ god er han ikkje. I tillegg syns eg du ikkje gir Best den kreditten han fortjener..

Du som spør om det var ironi: Kan du begrunne utsagnet ditt litt mer? Guthrie har vært banens beste de gangene han har fått sjansen.... Jeg kan ikke huske å ha sett han slå en feilpasning. Han virker hvertfall veldig komfortabel med ballen, og får spillet til å flyte.  Tiote har til og med sagt han frykter for plassen sin etter Guthrie sitt storspill. Hvorfor skulle det da være ironi å si han fortjener en fast plass??!?!

Og hvilken kreditt fortjener Best? Han virker til tider usikker med ballen. Han har en helt ok, målrate, men er ikke noen stor goalgetter. Og han bidrar hvertfall ikke med lissepasninger, raske løp, eller driblinger. Han er definitivt ikke noen spiller toplagene ville siklet etter. Syns vi burde forsøke oss på for eksempel Berbatov, som både er en utrolig dyktig goalgetter, og besitter gode playmaker egenskaper. Og det ser ikke ut som Ferguson er noe keen på å satse på han, så kan godt tenkes vi kan få han til en rimelig pris. Best og Ba blir litt for like. Hadde heller foretrukket Ben Arfa og Jonas i en litt friere offensiv rolle, med Guthrie og Cabaye som de ballbesittende spillerne, og Tiote som ankeret.... Med Jonas sin løpskapasitet kan han også bidra litt bakover, på samme måte som Kuyt gjør i Liverpool fra sin høyreving.