20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Så du håper på at Newcastle ikke kommer høyere enn 6 plass Sebastian? 1. Man U2. Chelsea3. Arsenal4. Liverpool5. Tottenham6. Everton7. Aston Villa8. Pompey9. NEWCASTLE10. Man City11. Blackburn12. West Ham13. Sunderland14. Boro15. Wigan16. Bolton17. Stoke18. Fulham19. WBA20. Hull
Tror jeg venter en måneds tid med et tabelltips. Det er først nå ting begynner å skje på transferfronten. Både for oss og våre konkurrenter.Men jeg har vanskelig for å se for meg noen topp 6 plassering for Newcastle med dagens mannskap.
Det er selvsagt fullt mulig å redigere underveis. Men jeg føler ikke at jeg har noe som helst grunnlag, annet en ren gjetning, for å antyde noe om de forskjellige lagenes tabellplassering per dags dato. Jeg liker ikke å gjette fullstendig på måfå.De som liker å gjette på måfå må få lov å gjøre dette, men jeg liker å ha litt mer bakgrunnsinformasjon før jeg tipper. Og når jeg først gjør det, så kommer tipset til å være endelig.
Sitat fra: Joakim p? 10. Juli 2008, 20:37Det er selvsagt fullt mulig å redigere underveis. Men jeg føler ikke at jeg har noe som helst grunnlag, annet en ren gjetning, for å antyde noe om de forskjellige lagenes tabellplassering per dags dato. Jeg liker ikke å gjette fullstendig på måfå.De som liker å gjette på måfå må få lov å gjøre dette, men jeg liker å ha litt mer bakgrunnsinformasjon før jeg tipper. Og når jeg først gjør det, så kommer tipset til å være endelig.Blir jo ikke tipping bare på magefølelse. Tror nok ikke United blir noe serlig mindre eller mer gullfavoritt etter at vinduet har stengt, enn det dei er nå. Selvsagt har det noe å si om dei mister Ronaldo. Samtidig blir nok ikke Hull noe mer gullfavoritt dei heller etter overgangsvinduet har stengt. Så ren tipping blir det ikke. Om du har litt peiling...