20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tipp Premier League-tabellen 2008/2009!  (Lest 5037 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RHCP14

• Gjest
Tipp Premier League-tabellen 2008/2009!
« på: 07. Juli 2008, 22:47 »
Kjøre igang ein heidundrandes tipperunde!

Vinneren får ein øl på "Three Lions" (i Trondheim) på siste kampdag :).....kanskje.

Enkelt og greit 1.poeng for kvart riktige lag. 5 poeng for riktige Newcastle-plassering :)

Mitt tips:

1.   Chelsea
-----------------------------------
2.   Man Utd
3.   Liverpool
4.   Arsenal
5.   Newcastle :D
6.   Everton
7.   Tottenham
8.   Man City
9.   A Villa
10. West H
11. Portsmouth
12. Sunderland
13. Blackburn
14. Stoke
15. Bolton
16. Middlesb.
17. WBA
18. Wigan
19. Hull
20. Fulham

Fristen seier seg sjølv: dagen før første serierunde :)
« Siste redigering: 09. Juli 2008, 15:59 av RHCP14 »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tipp Premier League-tabellen 2008/2009!
« Svar #1 på: 08. Juli 2008, 00:04 »
1. Man Utd
2. Chelsea
3. Arsenal
4. Liverpool
5. Spurs
6. Newcastle
7. Man City
8. Everton
9. Aston Villa
10. Portsmouth
11. Sunderland
12. West Ham
13. Blackburn
14. M'boro
15. Wiagan
16. WBA
17. Fulham
18. Bolton
19. Hull
20. Stoke

Satser på 24 poeng  ;)
God natt

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2 på: 08. Juli 2008, 19:33 »
1. Chelsea
2. Man Utd
3. Arsenal
4. Liverpool
5. Spurs
6. Aston Villa
7. Newcastle
8. Everton
9. Man City
10. Portsmouth
11. Bolton
12. West Ham
13. Blackburn
14. M'boro
15. Wigan
16. Stoke
17. Fulham
18. Sunderland
19. WBA
20. Hull

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. Juli 2008, 00:12 »
Så du håper på at Newcastle ikke kommer høyere enn 6 plass Sebastian?  ???

1. Man U
2. Chelsea
3. Arsenal
4. Liverpool
5. Tottenham
6. Everton
7. Aston Villa
8. Pompey
9. NEWCASTLE
10. Man City
11. Blackburn
12. West Ham
13. Sunderland
14. Boro
15. Wigan
16. Bolton
17. Stoke
18. Fulham
19. WBA
20. Hull

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 09. Juli 2008, 11:06 »
venter med å sjå ka som skjer før sesongen starter før eg tipper :P
- carry on!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. Juli 2008, 19:58 »
Så du håper på at Newcastle ikke kommer høyere enn 6 plass Sebastian?  ???

1. Man U
2. Chelsea
3. Arsenal
4. Liverpool
5. Tottenham
6. Everton
7. Aston Villa
8. Pompey
9. NEWCASTLE
10. Man City
11. Blackburn
12. West Ham
13. Sunderland
14. Boro
15. Wigan
16. Bolton
17. Stoke
18. Fulham
19. WBA
20. Hull

Jo, men eg gjør jo ALT for å få alle riktig, og eg tror vi tar en 6' plass  ;) Tar gjerne fiel om det betyr at vi kommer lengre opp, men eg er fornøyd om tabellen blir seende slik ut  :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 09. Juli 2008, 22:16 »
Tror jeg venter en måneds tid med et tabelltips. Det er først nå ting begynner å skje på transferfronten. Både for oss og våre konkurrenter.
Men jeg har vanskelig for å se for meg noen topp 6 plassering for Newcastle med dagens mannskap.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #7 på: 09. Juli 2008, 22:52 »
Gidder rett og slett ikke sette opp en tabell, men tror at Andre S kommer til å bli veldig nære.

RHCP14

• Gjest
« Svar #8 på: 10. Juli 2008, 18:01 »
Tror jeg venter en måneds tid med et tabelltips. Det er først nå ting begynner å skje på transferfronten. Både for oss og våre konkurrenter.
Men jeg har vanskelig for å se for meg noen topp 6 plassering for Newcastle med dagens mannskap.

Går vel an å redigere undervegs vel :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 10. Juli 2008, 20:37 »
Det er selvsagt fullt mulig å redigere underveis. Men jeg føler ikke at jeg har noe som helst grunnlag, annet en ren gjetning, for å antyde noe om de forskjellige lagenes tabellplassering per dags dato. Jeg liker ikke å gjette fullstendig på måfå.

De som liker å gjette på måfå må få lov å gjøre dette, men jeg liker å ha litt mer bakgrunnsinformasjon før jeg tipper. Og når jeg først gjør det, så kommer tipset til å være endelig.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Juli 2008, 23:57 »
Det er selvsagt fullt mulig å redigere underveis. Men jeg føler ikke at jeg har noe som helst grunnlag, annet en ren gjetning, for å antyde noe om de forskjellige lagenes tabellplassering per dags dato. Jeg liker ikke å gjette fullstendig på måfå.

De som liker å gjette på måfå må få lov å gjøre dette, men jeg liker å ha litt mer bakgrunnsinformasjon før jeg tipper. Og når jeg først gjør det, så kommer tipset til å være endelig.

Blir jo ikke tipping bare på magefølelse. Tror nok ikke United blir noe serlig mindre eller mer gullfavoritt etter at vinduet har stengt, enn det dei er nå. Selvsagt har det noe å si om dei mister Ronaldo. Samtidig blir nok ikke Hull noe mer gullfavoritt dei heller etter overgangsvinduet har stengt. Så ren tipping blir det ikke. Om du har litt peiling...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 12. Juli 2008, 00:02 »

Blir jo ikke tipping bare på magefølelse. Tror nok ikke United blir noe serlig mindre eller mer gullfavoritt etter at vinduet har stengt, enn det dei er nå. Selvsagt har det noe å si om dei mister Ronaldo. Samtidig blir nok ikke Hull noe mer gullfavoritt dei heller etter overgangsvinduet har stengt. Så ren tipping blir det ikke. Om du har litt peiling...
Er du virkelig så dum, eller bare spiller du? Greit det er enkelt med de lagene du nevner, men hva med alle i mellom? To til tre gode spillerkjøp fra Newcastle sin side kan være forskjellen på en 12-plass og en 6-plass. Og selger Everton Arteta, Cahill, Lescott og Yobo er ikke de noen topp-6 kandidat lenger..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 12. Juli 2008, 00:14 »
Uansett hva som skjer der i midten på tabellen, utfordrerene til E-cup, er det helt jemt. Uansett om Villa får noen gode spillere, og Everton kanskje ikke får noen fler, så ser eg ikke Villa som ett klart bedre lag enn Everton. Spillerne gjør ikke alt ! Eg vil tro at vi ikke ville ha vunnet ligaen, mens United ville hamnet godt oppe på øvre halvdel om Nufc og Mufc hadde skiftet spillere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 12. Juli 2008, 00:15 »
Riktig, danield.
Vi vet at Hull, Stoke og WBA etter all sannsynlighet havner på nedre del av tabellen. Vi vet at Topp 4 blir topp 4. Det er ikke noe å lure på.
Spørsmålet dreier seg om alle de andre. Villa, Everton, oss selv, Blackburn, Spurs. Femte til femtendeplass er det vanskeligste i hver sesong.
Det er der de fleste har feil når de tipper tabellen.

Per dags dato lukter det nok helt klart femteplass av Spurs, og en noe heldig fjerdeplass på Pool. Men om tre uker kan situasjonen være en helt annen. Da kan vi plutselig ha meldt oss på i kampen om femte-sjetteplass, og Villa og Blackburn kan ha falt av lasset. Nettopp derfor velger jeg å tippe først om tre uker, da det er lettere å tippe sånn cirka. Selv om mye selvsagt kan skje mellom 1. august og 1. september også, så vil nok de fleste klubbene ha gjort seg unna med det grøvste av transfers i løpet av juli måned.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 12. Juli 2008, 00:25 »
Det skal kjøpes ett bra koppel med klassespillere før eg anser noen som favoritter til 5. plassen. Lag underpresterer hver sesong, og noen overspresterer. Enig i at topp 4 er topp 4, men om det signeres en spiller her og en spiller der av e- cup kandidatene, så er det ett fett. Synes eg. Akkurat det er vel vi ett godt eksempel på!  :-\