20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185072 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #900 på: 13. Jan. 2014, 18:40 »
Lån er ikke store greiene her nei....

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #901 på: 13. Jan. 2014, 19:41 »
Huff syntes det er trist jeg. Fet fyr og helt klart den tøffeste sveisen etter Barton.

Jonas you will be missed as a person (not so much as a fotballer)

:P 8)

Haha <3

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #902 på: 14. Jan. 2014, 01:21 »
Synes det er helt greit at vi lar han gå på lån i første omgang, dette å låne spillere er jo noe vi har drevet med selv de siste årene. Er i jo både et økonomisk og menneskelig aspekt her, ingen er interessert i at en spiller i den alderen skal sitte og plages på benken samtidig som han hever monsterlønn.

Sitter egentlig igjen med veldig gode minner av Jonas. Første kampen mot ManU satt jeg og var bombesikker på at vi hadde foretatt sesongens beste signering, han var rett og slett ustoppelig opp og ned vingen. Det var mange grunner til at vi rykka ned det året, men vingspillet vårt var ikke en av dem. Alle spillere som var med ned i Championship har uansett automatisk en ganske høy stjerne. Man kan si mye om Jonas' prestasjoner de siste par årene, men ingen kan komme og si at han ikke alltid har gitt 100%.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #903 på: 14. Jan. 2014, 08:23 »
Satsar på at me har sikra oss mot at han spelar mot oss tysdag 28.januar! ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #904 på: 14. Jan. 2014, 08:47 »
Herlig video :D:D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #905 på: 14. Jan. 2014, 09:30 »

Når en utlånt spiller møter moderklubben i England, er de automatisk indisponible :) så ingen fare.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #906 på: 14. Jan. 2014, 11:08 »

Når en utlånt spiller møter moderklubben i England, er de automatisk indisponible :) så ingen fare.

Tidligere måtte man spesifisere det. Tror Lua Lua den eldre scoret mot oss mens han var utlånt til pompey. Er regelen forandret?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #907 på: 14. Jan. 2014, 12:53 »
I så fall er det veldig lenge siden, for den regelen har eksistert lenge.
Men er ei stund siden Lua Lua var hos oss også, så mulig det skjedde noe etter den tid.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #908 på: 14. Jan. 2014, 13:38 »
Det er riktig at LuaLua var utlånt til Pompey og scoret et avgjørende mål i en kamp mot oss (utliknet til 1-1 i siste ordinære spilleminutt) i mars 2004.

Noen andre får finne ut når regelen ble innført.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 14. Jan. 2014, 14:12 »

Tidligere måtte man spesifisere det. Tror Lua Lua den eldre scoret mot oss mens han var utlånt til pompey. Er regelen forandret?

Ble forandret etter at han LuaLua scoret 1-1 målet mot oss i det 89. minutt i sesongen 2003/04. En sesong vi endte på 5. plass i serien, kun 4 poeng bak LFC på den 4. og siste CL plassen.

Må også nevne at Arsenal gikk ubeseiret gjennom hele den sesongen og vant suverent. Chelsea på 2. plass hadde 7 tap. Dette var også de 2 eneste klubbene som hadde færre tap enn NUFC med sine 8 tap. Men så var det heller ingen klubber som hadde flere uavgjorte enn NUFC som kom opp i 17 uavgjorte kamper til slutt. Skadeproblemer må nok ta en del av skylden for dette, samtidig som Freddy Shepherd kun forsterket stallen med free agent spiller Lee Bowyer. God signering det, men skulle gjerne investert mer i laget når vi var så nærme de andre topplagene. Dette var jo Sir Bobby Robson sin siste hele sesong for klubben, fikk som kjent sparken etter noen få kamper sesongen etter.

Shepherd sin avgjørelse å sparke SBR var skandaløs nok, men da han i tillegg presterte å ansatte Souness som hans etterfølger, ja hva skal man si til det nå i ettertid............

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #910 på: 14. Jan. 2014, 15:19 »
Eneste som jeg kan tenke meg til å være verre må være å presse King Kev ut av en klubb gjennom å gi Dennis Wise det sportslige øversteansvaret, samt for så å erstatte han med Joe Kinnear. Men hvem kan vel finne på slikt...?  :nervøs:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #911 på: 14. Jan. 2014, 18:55 »
Eneste som jeg kan tenke meg til å være verre må være å presse King Kev ut av en klubb gjennom å gi Dennis Wise det sportslige øversteansvaret, samt for så å erstatte han med Joe Kinnear. Men hvem kan vel finne på slikt...?  :nervøs:

Nei, jeg synes ikke det.
Under SBR ble vi etterhvert en skikkelig utfordrer og var topp 4-5 i flere sesonger og var fast i CL eller E-cup. Vi begynte å få et skikkelig godt lag, god miks av gamle rutinerte ringrever som Shearer og Speed til solide spillere i sin "prime time" som Robert, Solano, Bowyer, Woodgate, Given, Bernard, osv til unggutter som Milner, Jenas, Viana, Bellamy, m.fl. Faktisk hadde NUFC 2 år på rad PFA Young Player of the Year i Bellamy og Jenas.
Hvordan Souness tenkte og hvordan han klarte å falle ut med og ødelegge dette solide laget som SBR hadde bygget opp er for meg en av tidenes verste prestasjoner av en manager uansett klubb. Så har han heller ikke hatt en eneste managerjobb etter dette heller.
Souness har faktisk konkurranse med seg selv i kåringen tidenes verste manager prestasjoner, for vi må faktisk ta med hans tid i LFC også. Da tidens mestvinnende og beste engelske klubb klarte Souness å forvandle til en middelmådighet. Denne mannen vil altså Shepherd ha istedenfor Sir Bobby Robson...........

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #912 på: 15. Jan. 2014, 07:54 »
Eg forsvarar ikkje mannen på nokon som helst slags måte,er heilt einig med deg, men han tenkte vel at Souness var ein tøffing og skulle få orden på dei litt bortskjemte stjernene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #913 på: 15. Jan. 2014, 12:51 »
Sidestiller de to tingene, jeg. Begge var katastrofale avgjørelser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #914 på: 15. Jan. 2014, 19:50 »
Hva med Daglish sin tid i Newcastle etter keegan? Synes det er på høyde med Robson/Souness.

Solgte flere av nøkkelspillerne som Keegan hadde hentet, og erstattet de med John Barnes, Ian Rush, Andreas Andersson, Stevan Guivach(?). Ketsbaia og Dabizas likte jeg. De to sistnevnte hadde jo en del mål også. 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.