20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 184702 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #930 på: 18. Sep. 2014, 12:45 »
Kjenner jeg må ut å ro litt på denne...  Skjønner at du tenker det og jeg tenkte samme tanken selv etterpå. Av alle  verdens innbyggere er vel Jonas en av de som står i en slik operasjon best rent økonomisk. Men i en tid der det meste rundt klubben blir vinklet negativt, kunne en kanskje løst saken annerledes og fått ut noe goodwill? Uansett er det viktigste at han blir frisk igjen. En kan si mye om Jonas på fotballbanen, men han virker vel som en sympatisk fyr..
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #931 på: 18. Sep. 2014, 12:56 »
Når alt er kommet frem på bordet har vel klubben gjort ting greit etter at de ble gjort kjent med sykdommen.
Jeg reagerer langt mer på behandlingen av Jonas forut for det, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #932 på: 18. Sep. 2014, 14:07 »
Hva med den behandlingen? Må ha gått meg hus forbi... Ser ikke noe er diskutert mellom utlånsperioden og kreften...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #933 på: 18. Sep. 2014, 22:18 »
Det er jo fordi klubben og Jonas ville holde tett om det, og heller la Jonas få være i fred under behandlingen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #934 på: 22. Sep. 2014, 22:37 »

Og Velez Sarsfield la ut denne videoen på sin hjemmeside: https://www.youtube.com/watch?v=c-T8ruR4U0E

:)
Nei.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #935 på: 22. Sep. 2014, 22:43 »
Med så mange kvalme og ufordragelige spillere i nesten samtlige klubber så er Kompany ikke en av de. Virker utrolig sympatisk og jordnær.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #937 på: 24. Sep. 2014, 19:07 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/11102654/Jonas-Gutierrez-reveals-his-cancer-has-spread-to-other-parts-of-his-body.html

Ser ikke bra ut dette for Jonas :(

Virkelig triste nyheter. Håper det løser seg, til tross for at det ikkje ser så bra ut akkurat nå.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Tino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #938 på: 24. Sep. 2014, 22:46 »
"Some Newcastle fans have criticised the club for not sending a message of support to a player who is still contracted to the club until the end of the season"

Det er klubben som bryr seg, det. Fy faen. (med forbehold om at det stemmer, da)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #939 på: 24. Sep. 2014, 23:34 »
De har jo kommet med en uttalelse jo. Så det stemmer ikke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #940 på: 03. Nov. 2014, 23:01 »
@elgalgojonas: Muchas gracias a todos los qme acompañaron en este momento, en especial a mi familia, mis papas, hermanos,madrina, amigos y a @alemaglietti

@HEGS_com: LRT: Jonás Gutiérrez has been given the all-clear. Wonderful news.

Godgutten vår er kreftfri!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #941 på: 04. Nov. 2014, 00:32 »
Det er fantastiske nyheter. Da krysser jeg fingrene for at han kommer tilbake på fotballbanen. Gjerne for Newcastle. Og for at kreften aldri aldri kommer tilbake.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #942 på: 04. Nov. 2014, 10:39 »
Jeg krysser også fingrene for at han kommer tilbake på fotballbanen, men for Newcastle? Nei takk...

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #943 på: 04. Nov. 2014, 11:44 »
 :toon: :toon: flotte nyheter!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #944 på: 05. Nov. 2014, 18:57 »
Jeg krysser også fingrene for at han kommer tilbake på fotballbanen, men for Newcastle? Nei takk...

Akkurat det jeg også tenkte. Bare fordi en spiller har hatt en alvorlig sykdom betyr ikke at vi skal hive han utpå banen selv om han ikke er god nok, bare for moro skyld, siden han overvant sykdommen..