20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185143 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #795 på: 29. Jan. 2013, 22:49 »
Eg er forsåvidt enig i konklusjonen din, men eg synest faktisk dette var Jonas' kanskje best kamp for sesongen. Nestsiste Newcastle-spelar på ballen før Cabaye sin susar, langt betre (og meir konstruktiv) arbeidskapasitet enn ein har sett andre kampar og også ei livsviktig redning på streken frå Baker si heading.

Men klart. Skal vi bli eit stabilt topp 6-lag så må han ut snart. Men i den 2. omgangen vi fekk i kveld, så gjorde han seg ikkje noko særleg meir vekk enn mange andre. Mykje hawaii der ute siste fem-og-førr.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #796 på: 29. Jan. 2013, 22:56 »
Eg er forsåvidt enig i konklusjonen din, men eg synest faktisk dette var Jonas' kanskje best kamp for sesongen. Nestsiste Newcastle-spelar på ballen før Cabaye sin susar, langt betre (og meir konstruktiv) arbeidskapasitet enn ein har sett andre kampar og også ei livsviktig redning på streken frå Baker si heading.

Men klart. Skal vi bli eit stabilt topp 6-lag så må han ut snart. Men i den 2. omgangen vi fekk i kveld, så gjorde han seg ikkje noko særleg meir vekk enn mange andre. Mykje hawaii der ute siste fem-og-førr.

GZ med post #800 på jonas-tråden  :feiring:

Joda, enig at første omgang gjorde han seg mindre bort enn tidligere, men han sluker tempo hver eneste gang han får ballen, enten med en touch eller to for mye, en dårlig pasning bak bevegelsen til medspillere, eller så roter han bort ballen med å prøve å løpe gjennom en spiller eller to. Jeg blir bare så eitranes forbanna av å se på det, that's all  :P

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #797 på: 29. Jan. 2013, 23:08 »
Du deler frustrasjonen med mange! Men det er 364 andre dagar i året å rive av seg på, så då får vi gi han litt kred når det tross alt er mulig å hente litt positive ting.

:)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #798 på: 29. Jan. 2013, 23:27 »
Mannen er ikke god nok for dette laget, få hjemlengsel du da!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 29. Jan. 2013, 23:54 »
Jonas er ubrukelig både offensivt og defensivt slik han spiller nå. Offensivt er det samme gamle leksa som det har vært siden august. Nå kjennetegner den defensive innsatsen hans at han stadig er ute av posisjon. Flere av angrepene til Villa på slutten kunne vært stoppet om laget hadde jobbet sammen, men Jonas er en av de som løper uten mål og mening. Ute av posisjon konstant.

Nå er jeg møkkalei av Gutierrez. La oss virkelig slippe det her sølet nå fremover.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #800 på: 30. Jan. 2013, 09:12 »
Blir ofte irritert på Jonas sine håpløse valg og mangel på forståelse for spillet, men helt på slutten igår kveld blokkerte han en avslutning fra en corner som ville vært den erketypiske irriterende fillescoringen imot som gjorde at vi hadde dratt fra Villa Park med ett poeng i stedet for tre. Da ser jeg faktisk heller mellom fingrene med at han muligens var 'out of position' da også.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #801 på: 30. Jan. 2013, 09:14 »
Starter han og Shola neste kamp så må jeg ha medisiner.

Hahaha :spytt:
Who else...... Alan Shearer

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #802 på: 30. Jan. 2013, 11:06 »
Skjønner ikke at denne mannen har klippe kort,, det er helt horribelt!!!
Hva skjer når ben arfa er tilbake, da må han benkes!! ellers skjønner jeg ingenting

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 30. Jan. 2013, 14:30 »
NUFC_Stats: There wasn?t a more accurate passer for NUFC last night than Davide Santon (93%). Jonas Gutierrez was the worst (outfield) - 61% #nufc

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #804 på: 30. Jan. 2013, 14:51 »
All støtte til Hans J, som påpeker at til tross for alle Jonas' feil og mangler, så spilte han faktisk en ganske ok kamp i går. Og det fortjener han ros for, ikke pepper. Det får han nok av ellers.

Jonas har sett sine beste dager, men SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dårlig er han faktsik ikke. Og skulle det verste skje at vi rykker ned, så er han gull verdt i wankership. Så jeg vil ikke sende han på dør helt ennå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #805 på: 30. Jan. 2013, 19:44 »
All støtte til Hans J, som påpeker at til tross for alle Jonas' feil og mangler, så spilte han faktisk en ganske ok kamp i går. Og det fortjener han ros for, ikke pepper. Det får han nok av ellers.

Jonas har sett sine beste dager, men SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dårlig er han faktsik ikke. Og skulle det verste skje at vi rykker ned, så er han gull verdt i wankership. Så jeg vil ikke sende han på dør helt ennå.

Hadde du vært blind så hadde du vært unnskyldt. Jonas var grufull i går også. Offensivt søla han vekk ballen like ofte som vanlig, og defensivt var han ute av posisjon stort sett hele tiden. Hjelper ikke om man løper mye, når hodet ligger igjen på hotellet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 30. Jan. 2013, 20:03 »
Eg er ikkje einig i at han var ute av posisjon stort sett heile tida. Tykte han var greidde seg ok defansivt. Det er offansivt at han har tapt ALT av ferdigheitar. Han har aldri vore noko god på assists eller skåringar, men han kunne vertfall gå på nokre helvettes herlege raid og skaffa oss frispark og cornera. Per dags dato er han kunn god nok for benken...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #807 på: 31. Jan. 2013, 00:04 »
Åpenbart er det uansett at også Jonas Gutierrez trenger føle at han har konkurranse om plassen. Overhodet ikke sunt at han skal få starte hver kamp på tross av dårlige prestasjoer. Mulig vi kan få litt forbedring også fra Jonas dersom han snart ble degradert til benk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #808 på: 31. Jan. 2013, 06:19 »
Jeg er så lei av å se Jonas i startoppstillingen at jeg måtte inn på nufc.com for å sjekke når kontrakten hans går ut. Sist jeg gjorde det var da Geremi, Butt og Xisco var i klubben, noe som sier sitt...
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #809 på: 31. Jan. 2013, 06:57 »
Hehe..det er faktisk så ille! Det er jo faen meg utrolig at han har fått starte gang på gang denne sesongen. Synes det er urovekkende at Pardew velger spillere på bakgrunn av tidligere meritter, det er mange managere som har den svakheten. Skjedde med Cisse da han var på sitt værste i høst, starta jo uansett!