20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185215 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #780 på: 17. Jan. 2013, 23:39 »
Mener å huske at det var det han fikk på den nye kontrakten. Han hadde hvertfall £50.000 på den gamle kontrakten i følge denne:

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/5385837/Newcastle-United-Who-will-stay-and-who-will-leave-St-James-Park-following-relegation.html

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #781 på: 18. Jan. 2013, 01:15 »
Har alltid likt arbeidskapasiteten hans, men teknisk sett er han ingen vidunder. Veldig enkel og forutsigbar spiller som skal kunne erstattes. En av mange spillere på laget som kvalitetsmessig faller gjennom i motgang.
Skulle landsmannen Colo forlate Newcastle kan det også være at Jonas ønsker å gjøre det samme.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #782 på: 18. Jan. 2013, 03:03 »
Enig.
God arbeidskapasitet, men alt for mangen balltap, dumme pasningsvalg og trege avleveringer av ballen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #783 på: 18. Jan. 2013, 14:24 »
Når vi forhåpentligvis er sikra plassen i PL etter denne sesongen er dette en av spillerne vi må fase ut av laget kjappest mulig. Er takknemlig for en herlig innsats og noen veldig fine øyeblikk opp igjennom årene. Men vi har sett det beste fra Jonas nå. Ingen god ving lengre - og blir aldri god nok som sentral midtbanespiller, tror jeg.

Sammen med Jonas ser jeg gjerne Perch, Ameobi og Simpson forlate oss til fordel for mer spennende typer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #784 på: 18. Jan. 2013, 16:15 »
Når vi forhåpentligvis er sikra plassen i PL etter denne sesongen er dette en av spillerne vi må fase ut av laget kjappest mulig. Er takknemlig for en herlig innsats og noen veldig fine øyeblikk opp igjennom årene. Men vi har sett det beste fra Jonas nå. Ingen god ving lengre - og blir aldri god nok som sentral midtbanespiller, tror jeg.

Sammen med Jonas ser jeg gjerne Perch, Ameobi og Simpson forlate oss til fordel for mer spennende typer.

Sleng på Williamson også, så sier jeg meg fornøyd.
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #785 på: 18. Jan. 2013, 16:21 »
Selvfølgelig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 18. Jan. 2013, 17:11 »
Har alltid likt Jonás for potensialet han har. Han er rask, god til å drible og har en enorm arbeidskapasitet. Men han er udugelig når det kommer til pasninger, innlegg og avslutninger. Jeg har alltid hatt ett håp om at dette skulle løsne for han og at han skulle bli bedre på dette. Men det har jeg for lengst gitt opp nå. Han er rett og slett ikke god nok. Fjern han fra lønningslisten!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #787 på: 18. Jan. 2013, 17:53 »
Har alltid likt Jonás for potensialet han har. Han er rask, god til å drible og har en enorm arbeidskapasitet. Men han er udugelig når det kommer til pasninger, innlegg og avslutninger. Jeg har alltid hatt ett håp om at dette skulle løsne for han og at han skulle bli bedre på dette. Men det har jeg for lengst gitt opp nå. Han er rett og slett ikke god nok. Fjern han fra lønningslisten!

Virker som han har mista det også i det siste.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #788 på: 18. Jan. 2013, 21:40 »
Enig i det.  Han viste tendenser til det også i forrige sesong, men denne siste sesongen har han endt opp med å gå seg fast gang på gang på gang.  Tidligere har han ofte klart å prøve innlegg (riktignok mange dårlige) etter et løp langs linja eller vunnet frispark, mens han nå ofte springer ballen rett i bena på en stillestående forsvarer.  Han har desverre gjort seg selv VELDIG erstattelig, og bør derfor fases ut til sommeren. 
Genius by birth. Slacker by choice.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 22. Jan. 2013, 10:47 »
Det er mer og mer åpenbart at Jonas har utspilt sin rolle. Hvis vi overlever bør Jonas forsøkes solgt til sommeren. Det er på tide å takke han for innsatsen, og ønske han lykke til videre. Tror fortsatt han kan gjøre mye bra på fotballbanen, men neppe i Premier League, og definitivt ikke for et lag med ambisjoner om å kjempe på øvre halvdel.

Men skulle det verste skje, og vi rykker ned, må vi strekke oss langt for å beholde Jonas. Erfaringen hans vil være ekstremt viktig hvis vi går en ny Wankership-sesong i møte.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #790 på: 22. Jan. 2013, 11:44 »
skulle önske det var han som hadde hjemlengsel og vi kunne gitt bort..

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #791 på: 22. Jan. 2013, 17:21 »
Jonas er ein kjempefyr, men held ikkje nivået lenger! Han har nok spelt litt for mange kampar i år. Har ikje sluttprodukt, desverre.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 22. Jan. 2013, 17:41 »
Starter han og Shola neste kamp så må jeg ha medisiner.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #793 på: 22. Jan. 2013, 18:11 »
Går dagens overganger i orden kan vi gjerne kvitte oss med Jonas.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #794 på: 29. Jan. 2013, 22:42 »
Jeg klarer han ikke mer. Horribel førstetouch, viser absolutt null fotballforståelse med både løp og pasninger, og skape absolutt ingenting lenger.

Takk for noen flotte år, jeg har vært en stor fan av deg i lang lang tid, men nå er det faen meg nok!