20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #615 på: 27. Jan. 2011, 22:34 »
Er jo ganske utrolig at en ving som tjener 40-50 tusen pund i uka (??) ikke klarer å slå disse harde skrudde ballene inn i feltet, slik som f.eks. Joey gjør. Mener ikke at han bør ha samme innleggskvalitet som Joey, men han virker jo stort sett som at han har problemer med å løfte ballen når han skal legge inn, og bare lemper inn en småhøy pasning i feltet som en fyr som har spilt baseball og golf hele livet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 28. Jan. 2011, 09:14 »
Ja, det er so utruleg at det er litt morosamt! ;D

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #617 på: 28. Jan. 2011, 10:02 »
Er jo ganske utrolig at en ving som tjener 40-50 tusen pund i uka (??) ikke klarer å slå disse harde skrudde ballene inn i feltet, slik som f.eks. Joey gjør. Mener ikke at han bør ha samme innleggskvalitet som Joey, men han virker jo stort sett som at han har problemer med å løfte ballen når han skal legge inn, og bare lemper inn en småhøy pasning i feltet som en fyr som har spilt baseball og golf hele livet.

Han er ikke så flink til å slå innlegg med venstre bein, men han slår gode innlegg når han får vendt over på høyre.

Uansett så ligger det viktigste kvaliteten til Jonas i at han skaffer mye viktige frispark i farlige posisjoner, som Joey kan utnytte. Han skaper også mye rom for Enrique som kan komme og slå bedre innlegg.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #619 på: 28. Feb. 2011, 14:58 »
Newcastle United winger Jonas Gutierrez is interesting Manchester City.

The People says Gutierrez, 27, has postponed contract talks and this week urged owner Mike Ashley to pump the cash from Andy Carroll?s £35million transfer back into the club.

City have been monitoring his performances and would offer around £10m, if they firm-up their interest.

Boss Roberto Mancini is in the market for a wing signing this summer
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 05. Juli 2011, 07:51 »
Gratulere med dagen:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #621 på: 05. Juli 2011, 12:42 »
Gratulerer med dagen ja!  :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 24. Sep. 2011, 18:55 »
Jonas insisterer på at han er fornøyd i klubben og bryr seg ikke om at tidligere newcastlespillere sier at han er på vei ut. Han sier også at han ikke tenker på de spillerne som har dratt, men de som har valgt å bli værende.

Kjernekar denne Jonas :)

http://www.skysports.com/story/0,,12040_7197604,00.html
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 24. Sep. 2011, 19:24 »
Håper vi snart forlenger med ham og kompisen Colo. Men jeg kan ikke si at jeg gleder meg til det skal skje - for er redd et kan bli komplikasjoner der..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #624 på: 24. Sep. 2011, 19:46 »
Jeg er litt usikker på om jeg vil at jonas skal signere ny kontrakt, han har vel selv uttalt at han ønsker på spille i Italia, og det er litt begrensa hva han får til.
Jeg liker spillern, men føler HBA, Marveaux og Ferguson kan gjøre en like god eller bedre jobb enn Jonas på venstre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 24. Sep. 2011, 23:04 »
Jonas er for meg veldig undervurdert. Ja - det er ofte mangel på sluttprodukt, men du verden så viktig hans arbeidsinnsats er - samt at han er knallgod til å fikse oss frispark i gode situasjoner. Og om han ikke nødvendigvis er nest siste mann på måla - så er han gjerne nummer 3 eller 4. Samt at Jonas svært sjelden spiller elendige kamper. Jeg ser svært gjerne at vi beholder Jonas. Ferguson har enda langt å gå - og Marve veit vi enda ikke hva står for. Uansett skader det ikke å ha konkurranse i troppen. Jonas har alltid prestert når han har blitt satt under press fra utfordrere til plassen hans.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 24. Sep. 2011, 23:29 »
Jonas har en del frustrerende ting over spillet sitt, men det jeg verdsetter aller høyest med han er at han er så flink til å sørge for at laget kommer høyere i banen med ballen. Er ufattelig mange angrep som starter med at Jonas tar med seg ballen fra bak midtbanen, passerer en haug med folk og kommer inn på motstanderens halvdel slik at vi kan flytte opp flere spillere og etablere angrep. Det er resultat av god fart og dribleferdigheter som er ganske unike. Jonas er 30 år når kontrakten går ut, men en to års forlengelse burde være ganske safe mtp at han er veldig sjelden skadet osv. Når det gjelder Colo så er det bare å binde han opp til han er 34-35.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 25. Sep. 2011, 01:45 »
Greia med Jonas er at han er veldig viktig når man skal ta initiativet i kampene, og holde på det. Mye på grunn av det kø1 nevner, han er særs god til å holde på ballen og å flytte den framover på banen i relativt høy fart. Men ja, det finnes absolutt vinger som produserer mer sluttprodukt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #628 på: 25. Sep. 2011, 01:57 »
Synes Jonas er vel så viktig mot god motstand, da han kan finne på de morsomste ting :P
Eller mer seriøst sagt, han kan gjøre mye ugagn alene i fart. Og de tingene Kyrre nevner, blir jo også veldig viktig mot gode lag.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 25. Sep. 2011, 04:35 »
Også er det viktig det med at Jonas kan gi venstrebacken mye hjelp og støtte bakover. Noe som er sårt trengt i disse dager. :P