20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185405 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #585 på: 22. Aug. 2010, 11:26 »
Kunne ikkje sagt det bedre sjøl enn det Messi gjør her !  :D

?The Premier League has not seen it yet but Jonas is one of the best players in the league," he said.

?I know you guys have Rooney, Fabregas, Torres and many more stars ? but Jonas is as good as any of them.

?I am backing him to show it this season. Maradona calls him one of the three most important players in the Argentina squad and I think he is right ? that is how good he is.

?It takes time for a player to adjust to a new country and he has now been there long enough to show his true form.

?By the end of the season I would expect the very best teams in Europe to be trying to sign him.

?But he told me during the World Cup that, as long as Newcastle stay in the top-flight, he would like to finish his career there.?

?I would expect the Spider-Man mask to be out quite a few times this season," continued Messi, referring to Gutierrez's goal celebration. "But his real talent comes in creating goals.

?He is a fantastic winger, can beat ¬players with ease and is a fantastic crosser of the ball.

?If Newcastle have one or two good target men, I think they can have a ¬really good season because Jonas will create a lot of chances for the strikers.

?He can fire Newcastle to a top-six finish and win the player of the season award above names like Rooney.?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #586 på: 22. Aug. 2010, 12:41 »
Messi har drukket.  ;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #587 på: 22. Aug. 2010, 13:30 »
Messi har drukket.  ;D

Spørs om du ikke er inne på noe der.
En av de beste? Har mine tvil der gitt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Simmio

• Gjest
« Svar #588 på: 18. Sep. 2010, 19:24 »
Er det bare meg, eller er Jonas blitt dårligere offensivt de siste åra. Husker han var utrolig god mot Arsenal i begge kampene det året vi rykket ned. Det eneste han er god på nå er å jobbe steinhardt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 18. Sep. 2010, 20:48 »
Nå har Jonas spilt fire av fem kamper denne sesongen, men ikke vært spesielt god. Men i fjor var han en sensasjon! Riktignok et lavere nivå, men jeg klarer ikke å se at Jonas skal ha blitt så veldig mye dårligere offensivt. Men han kom vel sent inn i pre season grunnet lang ferie etter vm, pluss skade (eller er jeg fullstendig på jordet nå?). Det kan ha vært en årsak til at han ikke har vært spesielt god i sesongåpningen. Sikker på at han kommer seg utover i sesongen.

De siste åra mener jeg i hvert fall er feil å si. For i fjor var han meget god.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 18. Sep. 2010, 20:56 »
Nå har Jonas spilt fire av fem kamper denne sesongen, men ikke vært spesielt god. Men i fjor var han en sensasjon! Riktignok et lavere nivå, men jeg klarer ikke å se at Jonas skal ha blitt så veldig mye dårligere offensivt. Men han kom vel sent inn i pre season grunnet lang ferie etter vm, pluss skade (eller er jeg fullstendig på jordet nå?). Det kan ha vært en årsak til at han ikke har vært spesielt god i sesongåpningen. Sikker på at han kommer seg utover i sesongen.

De siste åra mener jeg i hvert fall er feil å si. For i fjor var han meget god.

Er over hodet ikke overraska over dette. Bla litt i kamptrådene fra første del av fjorårsesongen, så ser du at han ikkje var seg sjølv før vi runda jul :) Kommer nok om nokken måneder !

Simmio

• Gjest
« Svar #591 på: 18. Sep. 2010, 20:59 »
Da møtte vi backer som er LANGT dårligere enn Premier League backer , og da er det ikke rart at han herjer. Men håper at han kommer seg utover sesongen for på sitt beste er han veldig god.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 18. Sep. 2010, 21:06 »
Da møtte vi backer som er LANGT dårligere enn Premier League backer , og da er det ikke rart at han herjer. Men håper at han kommer seg utover sesongen for på sitt beste er han veldig god.
Jeg vet at nivået var et helt, helt, helt annet i fjor. Men jeg synes likevel ikke det var noen som helst tegn til dårligere standard enn vanlig hos Jonas. Jeg er HELT sikker på at Jonas kommer utover i sesongen. Ustabil i prestasjonene har han alltid vært. Det var han i fjor også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Simmio

• Gjest
« Svar #593 på: 18. Sep. 2010, 21:10 »
Satser på at du har riktig Joakim ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #595 på: 25. Des. 2010, 11:59 »
Haha digger det bildet. Er morro å følge gutta på Twitter, Enrique spesielt poster mye artig. Var visst en av sønnene til Colo som fikk den Spiderman drakten  ;D
« Siste redigering: 25. Des. 2010, 12:05 av Yahh »

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #596 på: 26. Des. 2010, 22:10 »
Synes hn har vært jævlig dårlig de siste kampene. løftet seg riktig nok etter pause idag, men klarer nesten ikke å slå en presis passning mer

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #597 på: 27. Des. 2010, 04:20 »
Synes hn har vært jævlig dårlig de siste kampene. løftet seg riktig nok etter pause idag, men klarer nesten ikke å slå en presis passning mer

Sånn har det vært siste to månedene igrunn. Jonas har rett og slett hatt en dårlig sesong, og må begynne å heve seg. Hadde Ben Arfa vært skadefri hadde han knapt fått spilletid de siste to månedene med en slik form. Frustrerende å se på, fordi han klarer ikke å avlevere ballen til riktig tid, og når han først slår innlegg/pasninger så er de som regel rævva. Bra defensivt, det skal han ha. Dessuten klarer han å bringe ballen fremover, men dessverre så spiller vi soccer og ikke amerikansk fotball, så det blir lite effektivt i lengden. Inneffektiv er igrunn et ord som betegner Jonas som fotballspiller ganske så godt, dessverre.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 27. Des. 2010, 07:56 »
Jonas sin fremste egenskap er å skaffe oss frispark. Rett og slett. Håper å se mer til Rout, og mindre til Jonas etterhvert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #599 på: 27. Des. 2010, 10:07 »
Jeg håper at AP tar seg ekstra av både Jonas og Wayne, og forklarer dem hvordan en ving skal spille i vårt system. Det blir for mye føring og piruetter, og jeg syns jeg kan se at samarbeidet mellom Enrique og Jonas skranter litt for tiden (spillemessig - ikke en insinuasjon på at de ikke liker hverandre).

Jeg mener dette kommer av at pasningene fra Jonas ikke kommer når de bør for at angrepet skal beholde "rytmen". Enrique er fantastisk, men sliter litt fremover pga dette.

Utviklingen av vingspillet vårt er en syretest for man-management egenskapene til AP, for det er vel det viktigste enkeltbidraget for at vi skal bli virkelig gode i år.