20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #570 på: 17. Juni 2010, 16:52 »
Hvordan klarte Jonas seg i dag? Høyreback igjen? Fikk ikke sett kampen...

Lurer på det her selv. Var på jobb så det å få med seg kampen ble desverre umulig selv om jeg virkelig hadde lyst til å se den.
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 17. Juni 2010, 17:00 »
Det kan se ut til at det er mange som ikke har fått sett Argentina-kampen i dag. En burde jo hatt ferie i disse dager. Eller så burde vi i det minste fått sett VM på jobb.  :D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #572 på: 17. Juni 2010, 17:01 »
Han spilte ok. Bedre enn forrige kamp, men ikke overbevisende. Kan vel egentlig kalles et av Argentinas svakeste ledd.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #573 på: 17. Juni 2010, 17:12 »
Kom vel av at Sør-Korea neppe hadde like mye å by på offensivt som Nigeria. Synd at han blir misbrukt som høyreback, men det fører imidlertid ikke til at han blir noe ettertraktet salgsobjekt. Det er jo en liten trøst.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #574 på: 17. Juni 2010, 19:32 »
Jonas fikk sitt andre gule idag og må stå over neste kamp.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 17. Juni 2010, 19:32 »
Han spiller jo helt ute av posisjon så det er ikke rart at han ikke presterer optimalt. Likevel var han mye bedre nå enn i forrige kamp. Hadde ikke gjort meg noe som helst at Jonas virkelig har storspilt. Det ville medført en betraktelig økning i hans verdi. Og alle vet at salgsprisene på spillere som har vist seg i VM ikke akkurat gjenspeiler reell verdi, som oftest. Uansett blir dette kun spekulasjon.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 17. Juni 2010, 23:50 »
Jonas fikk sitt andre gule idag og må stå over neste kamp.
Kanskje like greit, så får han litt ekstra hvile. Ser liksom ikke for meg at Maradona stiller med b-lag mot Hellas. Så da er det kanskje greit å hvile, den som kan.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 01. Juli 2010, 13:22 »
Veldig flotte greier! :)
Nei.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #578 på: 03. Juli 2010, 01:48 »
Gutierrez starter på venstrekanten i morgen mot Tyskland:)

...om lagoppstillingen til livescores.com stemmer (noe den har gjort hittil).

http://www.livescores.com/worldcup.dll?page=today

Spennende!
« Siste redigering: 03. Juli 2010, 02:04 av 17Parker »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #579 på: 03. Juli 2010, 01:52 »
Hadde vært veldig artig om han fikk starte, spesielt på venstre kant, men det blir vel fort vekk til at han får for mange defensive oppgaver til å virkelig få vist seg frem.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 03. Juli 2010, 02:34 »
Artig! Det gir kampen det lille ekstra, ikke at den behøver det egentlig men.. Jonas mot Lahm = lett match!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 03. Juli 2010, 02:40 »
Real Madrid klare Angel Di Maria har vært forferdelig dårlig på venstrekanten, og vært en av VM´s største skuffelser. Tror det kan være et rimelig lurt trekk av Maradona og bruke Jonas der, da han vil være til stor hjelp defensivt hvor de har et svakt punkt(etter min mening) i Heinze. Tror imidlertid Tyskland kommer til å ta seieren, de virker bunnsolide.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #582 på: 03. Juli 2010, 15:14 »
Skuffende. Drittside...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #583 på: 04. Juli 2010, 15:25 »
Real Madrid klare Angel Di Maria har vært forferdelig dårlig på venstrekanten, og vært en av VM´s største skuffelser. Tror det kan være et rimelig lurt trekk av Maradona og bruke Jonas der, da han vil være til stor hjelp defensivt hvor de har et svakt punkt(etter min mening) i Heinze. Tror imidlertid Tyskland kommer til å ta seieren, de virker bunnsolide.

Nå var jo Di Maria blant de minst dårlige argentinske spillerne i går - men jeg syns du i all etterpåklokskap hadde veldig rett her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #584 på: 04. Juli 2010, 16:16 »

Nå var jo Di Maria blant de minst dårlige argentinske spillerne i går - men jeg syns du i all etterpåklokskap hadde veldig rett her.

Ahh...skrev det der litt i tåka etter en kort bytur, men jaggu hadde jeg ikke rett i at Heinze kom til å bli pissa på  ;D Synes også Di Maria fikk vist seg litt fra en bedre side i går, hadde blant annet noen veldig fine førstetouch og noen gode pasninger, men defensive fibre er det ikke mange som har av de offensive spillerne på Argentina..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM