20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185547 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #525 på: 26. April 2010, 17:22 »
Hva da med Kevin Nolan? Og ærlig talt, hvem av spillerne våre er det som ikke fortjener ferie etter denne sesongen?

Håper flere av de nest beste får sjansen mot QPR. Den kampen har null betydning overhodet.
Ikke ødelegger vi for bunnstriden, og ikke har det noen som helst betydning for den siste kvalikplassen. Ergo, kampen betyr null og niks for begge lag, og da mener jeg vi med god samvittighet kan stille med et b-preget lag. Men det er vel strengt tatt en diskusjon for kamptråden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #526 på: 26. April 2010, 17:31 »
Tenkte strengt tatt på Løvens ekstraordinære situasjon som omhandler faren og sånn. Han har jo selv sagt at først nå i sommer får han virkelig tiden til å la alt synke innover seg, og at han derfor gjorde seg selv uaktuell til en eventuell plass i Danmarks VM-stall. For min del kunne vi bare sendt han hjem til familien sin!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 26. April 2010, 17:45 »
Joda, er helt enig i det. Tenkte ikke over det i farta, men ja. Bare å sette ham på flyet hjem til Danmark. Om han selv vil.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 27. April 2010, 18:12 »
For en tulling.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 27. April 2010, 19:56 »
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #530 på: 28. April 2010, 18:29 »
Fordi han har på seg fullt Spiderman-utstyr og shower noe helt vanvittig. Det gjør han til en tulling. Men om tulling er positivt eller negativt, er opp til en selv å vurdere. I mine øyne kan det tolkes begge veier.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #531 på: 17. Mai 2010, 18:52 »
Ang. avstemminga på framsida. Etter at 23 stk*. har avgitt sine stemmer for å avgjere kven som er årets NUFC-spelar 09/10, er det besynderleg at Jonas har fått heile 18 stemmer. Ikkje fordi han har hatt ein dårleg sesong, men i alle andre avstemmingar eg har sett (eksempelvis NUFCBlog og danskane si supporterside) har Enrique og Nolan dominert.

Er vi såpass eksentriske her inne? Er det "fiksa" stemmegiving? Mitt inntrykk er at folk flest her inne ville valgt enten Nolan eller kanskje aller helst Enrique.

* 23 er ikkje heilt riktig, i og med at i alle fall eg fekk lov til å stemme to gongar etter kvarandre. Den eine enda tilfeldigvis til Spidey. Den som administrerer avstemminga bør i alle fall sikre slik at kvar IP-adresse ikkje bør kunne stemme meir enn éin gong. Reknar nesten med at det er det som er grunnen til at Gutierrez har 18 stemmer, medan Enrique har ei stusseleg stemme.

Mi første, og "riktige", stemme gjekk for øvrig til Nolan.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 17. Mai 2010, 21:03 »
jeg så ikke avstemningen før nå. Man kan stemme flere ganger. Det blir vell litt feil? Jeg har iallefall stemt 1 gang.

Lurer på hvem som har stemt 18 ganger på Jonas?  :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #533 på: 24. Mai 2010, 22:05 »
Noen som ser på argentina kampen? Artig og se Jonas sammen med Tevez etc :) Han spiller som en slags høyreback noe som er uvant for oss som pleier å se han løpe nedover venstrekanten. Han har hatt en ok kamp så langt, ikke gjort noe fantastisk, men ikke gjort noe dumt heller :P

Stream: http://veetle.com/view/index.html#4b8c2067e1b99

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 11. Juni 2010, 19:44 »
Hahaha, herlig! ;D
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 12. Juni 2010, 16:58 »
Som høgre back faktisk :P

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #537 på: 12. Juni 2010, 18:51 »
Mye kritikk på godeste Jonás idag. La forresten merke til at Semb hadde fått det for seg at Jonás egentlig var venstreback...

Det er uansett ingen tvil om at han fungerer langt bedre i en mer offensiv posisjon.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 12. Juni 2010, 19:08 »
Svenskene var veldig positive til Jonas, og fremhevet hvor viktig han var helt på slutten av kampen, før sluttsignalet gikk. Nils Johan Semb har ikke det minste peiling på Jonas, og hans styrker og svakheter. Jonas er selvfølgelig best offensivt, men av alle de offensive stjernene på Argentina, er Jonas den klart beste defensivt, og dermed kan han spille høyreback, uten større problemer. Hadde tilnærmet full kontroll på Yakubu og Edu.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #539 på: 12. Juni 2010, 19:21 »
Er nok ikke uten grunn at jonas fullførte kampen..Semb hadde sikkert tatt av Jonas ved pause for så å tape 1-2 og skylde på dommeren.

Digger Maradonna, Jonas og hele Argentina.. Uten tvil min favoritt dette vm
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.