20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185456 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #420 på: 01. Nov. 2009, 20:27 »
Selgselgselg! Fyren vil åpenbart ikke være her, og jeg er alt annet enn imponert over fyren. Get rid, og få inn en klassisk ving i god, gammel Newcastle-tradisjon.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 02. Nov. 2009, 15:57 »
enig. Føler at en klassisk newcastle ving ikke trenger å jobba fletta av seg, men slå gode innlegg langs hele kantlinjen. Solano var vel egentlig den siste vi hadde av den typen. Milner jobbet mye, men slo sjelden gode innlegg. Og jeg tror samtlige på dette forumet slår like gode innlegg som jonas.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 02. Nov. 2009, 16:09 »
Hadde ikke gjort meg noe å fått inn en Robert, men for øyeblikket er det ikke realistisk. Synes vi bør tviholde på våre beste, og Jonas er en av dem.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 02. Nov. 2009, 16:31 »
Milner er akkurat hva jeg kaller en klassisk ving. Han varierte i innleggskvalitet ja, men han søkte alltid ned til linja for å slå inn. Milner over Jonas 11 av 10 ganger for min del.
Jeg ser heller ikke på Jonas som en av våre beste spillere. Hadde han vært det burde han klart dominere litt i CCC, og det ser jeg jævla lite til. I tillegg tør jeg faktisk betvile hans vilje til å blø for drakta vår, slik ekspertkommentator Anderson blant annet flere ganger også har gjort.
For å være helt ærlig er jeg ganske lei hele fyren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 02. Nov. 2009, 16:48 »
Elendig er han ikke, men det er tydelig at Jonas ikke er DEN spilleren som skal stå for produktet i et offensivt spill. Han fungerer når han er et supplement til flere andre kreative spillere, slik rollen hans er for Argentina. Hadde vi kjøpt Ji Sung Park, så ville han ikke klart å briljere slik vi vil at en god ving skal gjøre, men han spiller i man.utd fordi han har en spesiell rolle. Samme med Jonas, men han har ingen å hjelpe, for i Newcastle er det han som har ansvaret, og det går dårlig dessverre.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 02. Nov. 2009, 19:14 »
En ny spiller MÅ inn FØR noen går ut. Enkelt og greit.
Vi kan ikke risikere å stå igjen med en enda tynnere stall enn vi allerede har.
Stallen er allerede SYLTYNN. Og hvis vi selger Jonas, så har vi faktisk ikke en eneste spiller som kan utfordre med ball. Da må vi få inn en ny teknisk spiller i hans sted. Og en ny spiller må som sagt være på plass før vi i det hele tatt kan tenke på å slippe Jonas. Noe annet ville vært selvmord.

Jonas er en meget god spiller. Men når vi ikke har en overordnet plan for spillet og bruk av den enkelte spiller, så blir det ganske håpløst å være Jonas. Og som kø1 sier, det er ikke Jonas alle andre skal lene seg på. Det er Jonas som skal lene seg på de andre. Eller enkelt og greit: Whatever kø1 said.

Men samtidig så vil ikke et evt. kjøp av Beckford fra Leeds gjøre saken stort bedre. Beckford er ikke god nok til å bære hele laget på sine skuldre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #426 på: 02. Nov. 2009, 23:16 »
En ny spiller MÅ inn FØR noen går ut. Enkelt og greit.
Vi kan ikke risikere å stå igjen med en enda tynnere stall enn vi allerede har.
Stallen er allerede SYLTYNN. Og hvis vi selger Jonas, så har vi faktisk ikke en eneste spiller som kan utfordre med ball. Da må vi få inn en ny teknisk spiller i hans sted. Og en ny spiller må som sagt være på plass før vi i det hele tatt kan tenke på å slippe Jonas. Noe annet ville vært selvmord.

Jonas er en meget god spiller. Men når vi ikke har en overordnet plan for spillet og bruk av den enkelte spiller, så blir det ganske håpløst å være Jonas. Og som kø1 sier, det er ikke Jonas alle andre skal lene seg på. Det er Jonas som skal lene seg på de andre. Eller enkelt og greit: Whatever kø1 said.

Men samtidig så vil ikke et evt. kjøp av Beckford fra Leeds gjøre saken stort bedre. Beckford er ikke god nok til å bære hele laget på sine skuldre.
Veldig enig i det dere sier,  vi har totalt mangel på fart/utfordrere bortsett fra jonas. Og jeg synes til tider han får alt for mye negativ omtale. Men det er klart, slutter han å jobbe på banen slik han har gjort og gjør fordi han vil vekk. Er det så klart bare å selge. Jonas er nesten hver kamp den spilleren som jobber hardest både offensivt og defensivt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #427 på: 02. Nov. 2009, 23:19 »
Jeg sier behold!
Er ikke Jonas sin feil at vi ikke har løp fremover.

Han kommer jo halsende etterpå når det først er løp å gå på. Jeg kunne laget en kanne kaffe før han er der han skulle vært.
Han har ikke selvtilitt, han mister nesten på alle passningene han sender avgårde. Å det at han som ving ikke greier å slå et innlegg i løpet av en kamp, det er elendig. Å vist han først for slått et innlegg, ja da er det et meget dårlig innlegg.
Han minner meg litt om Ameobi som ikke er i form. Å da er det katastrofe. Men de er begge gode når de er i form. Men 6 mill pund, ja takk.

Beckford er ikke god nok til å redde klubben alene, men han sammen med Carroll - Ameobi eller Ranger tror jeg hadde vært glimrende.
Men ja, helst en spiller inn før Jonas forsvinner.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 02. Nov. 2009, 23:23 »
Håpløs sammenligning. Ingen som mener at Jonas skal gjøre ting helt på egen hånd, og alle som har sett han spille det siste året veit at han med unntak heller ikke er i stand til det. Men det er da mulig å forvente at han skal kunne skjøte en vings oppgaver relativt greit på CCC-nivå. Det er han jo ikke i stand til. Beckford dersom han blir kjøpt ville vi selvsagt venta endel mål av, men selvfølgelig med den forutsetninga at vi skaper disse mulighetene for ham.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 02. Nov. 2009, 23:25 »
Nok en ræva kamp av Jonas i dag....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #430 på: 04. Nov. 2009, 09:34 »
Jonas Gutierrez has a clause in his contract allowing him to leave Newcastle in January, according to the player's agent.
http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/winger-set-for-jan-exit-970389.html
Jeg tror han blir solgt i Januar.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #431 på: 04. Nov. 2009, 10:28 »
Håper det. Han er håpløs for oss nå, Ingen interesse uansett å av å spille i NUFC

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #432 på: 04. Nov. 2009, 12:19 »
Håper det. Han er håpløs for oss nå, Ingen interesse uansett å av å spille i NUFC

ja for han har jo aldri gått ut i media og sagt at han vil vere i newcastle for å kjempe dei tilbake i pl?? eller jo det har jo han. slutt å sleng ut påstander uten hold.. du jobber vel ikkje for sunday sun?? Det som er blitt sagt er at maradonna foretrekker at jonas spiller på eit høgare nivå, men han er uansett med i vm og det jonas har sagt er at han er meir enn gla nok over å spille i newcastle så lenge han har plass på vmlaget til argentina..

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/10/10/jonas-gutierrez-my-debt-to-newcastle-utd-72703-24897483/
« Siste redigering: 04. Nov. 2009, 12:28 av Human »
- carry on!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #433 på: 04. Nov. 2009, 12:28 »

ja for han har jo aldri gått ut i media og sagt at han vil vere i newcastle for å kjempe dei tilbake i pl?? eller jo det har jo han. slutt å sleng ut påstander uten hold.. du jobber vel ikkje for sunday sun?? Det som er blitt sagt er at maradonna foretrekker at jonas spiller på eit høgare nivå, men han er uansett med i vm og det jonas har sagt er at han er meir enn gla nok over å spille i newcastle så lenge han har plass på vmlaget til argentina..

Alle har jo gått ut å sagt dem vil være med ned i CCC ofg hjelpe NUFC opp igjen, og det er sansynligvis ikke av lojalitet de fleste sier det!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #434 på: 04. Nov. 2009, 12:32 »
ja det var noken som gjorde det ja i frykt for å måtte ende opp her, men du kan ikkje basere det samme om jonas for han e her fortsatt fordi han fikk lovnader fra maradonna at han er med til vm uansett.. det hadde ikkje martins feks. i tillegg så var det mangen som var interresert i jonas i sommer og han kunne gått då om han ville.. han har ikkje sagt en einaste gang at han vil vurdere å reise vekk i media, men han har sagt i fleire intervju at han vil vere her og hjelpe klubben. men du velger heller å tru på tabloidmedia som lager spekulasjoner.
- carry on!