20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 186142 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #300 på: 25. Mai 2009, 17:28 »
Jeg griner ikke dersom Jonas forlater oss overhodet, jeg.
Men han ville sikkert gjort endel CCC-backer svimle. Samt at han kanskje kunne fått god trening i å forbedre sluttproduktet sitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #301 på: 25. Mai 2009, 22:32 »
Hadde han terpa på innlegg så kunne han blitt gull, med tanke på kor mange innleggs moglegheite han brukar å få!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #302 på: 25. Mai 2009, 22:37 »
Tviler sterkt på at en spiller som spiller for Argentina vil være med til Championship. Men om jeg tar feil er han mer enn velkommen til å være med å ta oss opp igjen, da med en riktig god lønnskutt.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 25. Mai 2009, 22:53 »
Tviler sterkt på at en spiller som spiller for Argentina vil være med til Championship. Men om jeg tar feil er han mer enn velkommen til å være med å ta oss opp igjen, da med en riktig god lønnskutt.

jeg er helt enig i at en argentinsk landslagsspiller mest sannsynlig ikke blir i Newcastle... han er verd hver en krone, og har fortsatt en stjerne i boka... han kommer til å bli en spiller jeg savner til neste år...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 25. Mai 2009, 22:56 »
Revnande likegyldig til om han blir eller ikkje, kor mange mål/assists har han denne sesongen 0/2??? Oppskrytt til tusen spør du meg. Men nokon må bli, og det fins andre eg vil ha ut før Jonas.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 26. Mai 2009, 00:51 »
Er ganske enig i den oppsummeringa. Lovende start, men gosh for en oppskrytt fyr. Ikke noen kar jeg kommer til å vurdere bakpå drakta mi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #306 på: 26. Mai 2009, 01:03 »
Jeg tror Diego Maradona er uenige med dere. Jeg digger Jonas, og digger alle som blør for drakta. Jonas er så og si fast på Argentina. Og hvorfor er han det? Greit, han er ingen avslutter, og han er ikke en målscorer. Men han er en arbeidsmaskin helt utenom det vanlige, og gjør utrolig mye viktig, spesielt defensivt. Jonas gjør det ingen andre gidder. Jeg elsker den mannen. Hadde bare alle hatt innstillingen hans.
Det virker ikke som folk ser hvor mye positivt han faktisk gjør. Det er en grunn til at han spiller for kanskje verdens beste landslag.
Den mannen er ikke mye oppskrytt!

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 26. Mai 2009, 01:17 »
Det som ofte har vært med Jonas er at han har gitt oss mange dødballer, og særlig frispark i farlige posisjoner. Men når vi ikke har folk til å slå dødballene, så blir det fullstendig ufarlig. Men i det siste har ikke Jonas engang skapt frispark eller så mye som et innkast høyt oppe på motstanderens halvdel. Jeg føler Jonas bør dra til en plass hvor hans ferdigheter verdsettes i større grad enn i England, hvor det tellende resultatet teller foran alt annet. I England er det viktigste å vinne. Hvordan du gjør det, er fullstendig likegyldig. Det viktigste er at du sørger for å få de målene du skal, og vinne de kampene du skal. Hvis ikke en spiller er i stand til å bidra til det, så er han ikke av verdi for engelske fotballsupportere. Jonas egner seg nok bedre i Spania eller Portugal enn i England. Fotballkulturen i Argentina har mer til felles med syd-europeisk fotballkultur, enn i nord-europa.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 26. Mai 2009, 01:22 »
Han har vært positiv innimellom, og har ingen problemer med å se ham fortsette. Men jeg elsker ham ikke, og blir ofte frustrert over mangelen på sluttprodukt. Men potensialet er der, ingen tvil om det. Er også fornøyd med arbeidsinnsatsen hans. Han trenger overhodet ikke skjemmes over sin første sesong i England.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 26. Mai 2009, 01:27 »
Ja. Og enkelte spillere slår ikke igjennom for fullt før andre sesongen. Det tar av og til tid før en vender seg til en helt ny liga.
I dette tilfelle synes jeg Jonas har gjort bra. Han startet sesongen veldig bra, som de fleste andre mot Manchester United.
Men det har gradvis gått dårligere, og det kan jeg forstå. Jeg hadde mista selvtillitten, roen og motivasjonen selv, dersom jeg hadde spilt for Newcastle denne sesongen.

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #310 på: 26. Mai 2009, 01:35 »
Grunnen til at han er fast på Argentina er vel først og fremst som dere nevner at han skikkelig arbeidsmaskin og en fin motvekt til en haug med offensivt brilijante spillere med heller svakere defensive kvaliteter. På Newcastle derimot er han ikke en like stor suksess da vi omtrent ikke har en eneste midtbanespiller som klarer å skape noe på egenhånd, og så lenge vi har en box-to-box spiller og en defensiv midtbanespiller sentralt på midten funker det dårlig med kanter som ikke klarer å slå innlegg. Det finnes jo ingen som kan fore spissene våres med pasninger eller innlegg. Hadde vi derimot fått inn en litt kreativitet sentralt hadde ikke vingene fått like stort ansvar, og jeg tror det kunne blitt en suksess med Jonas på kant da. Men enn så lenge er han bare nok en spiller som ikke skaper sjangser for spissene våres.
Jeg er svært positiv til at Jonas fortsetter men da man enten han forbedre sluttproduktet sitt, eller så må resten av midten gjøre det.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #311 på: 26. Mai 2009, 01:41 »
Kunne vært spennede å sett Jonas med andre medspillere rundt seg. Krysser fingrene for at han blir.
Jeg regner med at det ikke er noen her inne som ikke vil ha han med ned til Championship, for han er jo mer enn god nok for den divisjonen. Han er ikke favorittspilleren min, men jeg blir lykkelig hvis blir med ned å hjelper oss.

Holand

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #312 på: 06. Aug. 2009, 15:11 »
Har stor tru på Gutierrez denne sesongen, dersom han blir.
En av de bedre forrigje sesong i mine øyne. Greit nok var han ganske anonym i noen kamper, men herjet villt i andre..mot wankership motstand trur jeg han blir gull verdt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 06. Aug. 2009, 17:09 »
Selger vi Jonas i tillegg, kan vi vinke alt håp om opprykk eller en god plassering adjø.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 06. Aug. 2009, 23:49 »
Ettersom vi ikke kjøper spillere lengre så kan vi nok det ja.