20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185825 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #285 på: 22. April 2009, 17:52 »
Er veldig fornøyd med kjøpet av Gutierrez, og det er utrolig synd at han sikkert stikker når vi rykker ned. Som noen allerede har nevnt kunne han blomstret under Shearer og mer stabile forhold.

Milner kom seg på slutten av Newcastle-karrieren og var en av lagets viktigste spillere, men at han er kjappere enn Jonas synes jeg er tull. Synes at James var ganske treig og stokkete til tider. Jonas er ganske hurtig og har også bra teknikk selv om kropsbygningen og høyden ville tilsi noe annet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #286 på: 11. Mai 2009, 20:27 »
Sitat
The fact Toon were ordered to pay £ 5.2m to Real Mallorca for Jonas Gutierrez last month

Stemmer dette?

Evt. Hvorfor?

Kjøpte han seg ikke ut av kontrakten da?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 11. Mai 2009, 23:46 »
Mallorca har hele tiden krevd penger for Jonas. Det sies at han kjøpte seg ut av kontrakten, men jeg tror ikke Webster-dommern gjaldt 100% allikevel i denne saken. Husker ikke detaljene nå, men det stemmer at vi måtte betale Mallorca rundt 5 mill.
Synd, men sånn er det. Uansett, jeg synes 5 mill er en liten pris å betale for Jonas.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 11. Mai 2009, 23:49 »
Jonas har uansett MYE å jobbe med. I dag, som så mange ganger før, jobber han upåklagelig, men der er ikke noe sluttprodukt. For min del var han i dag vår svakeste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 11. Mai 2009, 23:59 »
Jonas har uansett MYE å jobbe med. I dag, som så mange ganger før, jobber han upåklagelig, men der er ikke noe sluttprodukt. For min del var han i dag vår svakeste.

Desverre var han nok det. Han har viljen og innsatsen. Men rota vel vekk ballen på 0-1 målet pluss eit par andre gonge. Han må læra seg å sentre når han skal, og som du seier få til eit betre SLUTTPRODUKT.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 11. Mai 2009, 23:59 »
Føler problemet hans er at han kåler for mye med ball i bena.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 12. Mai 2009, 00:54 »

Den desidert svakeste på laget idag ja! Jobbet dårlig hjemover etter å ha mistet ballen, noe han gjorde flere ganger. Også da Middlesbrough gikk opp i ledelsen kom det etter at Jonas mistet ballen. Han var i tillegg altfor dårlig i presset av ballfører, noe som gjorde at Middlesbrough fikk holde mer på ballen på vår venstreside og skapte mye derfra.
I tillegg hadde han tydligvis problemer med å stå oppreist idag. Makan til bambi på isen har jeg ikke sett. Sjelden jeg har vært så frustrert over en spiller som det jeg var over Jonas idag. Synes han var direkte dårlig.

Alt ble bedre da Løvenkrands og Martins kom inn. Både offensivt og defensivt.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 12. Mai 2009, 15:28 »
Jonas synes eg er best på bortebane, eller mot bedre lag. Da vi ikke hele tiden stanger mot etablert forsvar, og heller får satse på kontringer. Det er nok fordi Jonas ikke er noen serlig driblefant, men heller en som kan føre ball over større yter.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 12. Mai 2009, 17:30 »
Da er det jo Guds lykke at både Fulham og Aston Villa er bedre lag da.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 12. Mai 2009, 20:25 »
Greit nok at Fulham kanskje i er et bedre lag enn oss, men hjemme mot Fulham håper og tror eg at vi ikke bare skal ligge bakpå å satse på kontringer. Hjemme er det vel top fire som trykker oss bak i dei største delene kan kampene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 12. Mai 2009, 23:17 »
For all del, vi skal aldri ligge bakpå og satse på kontringer på hjemmebane. Så dårlige er vi ikke.
Men det betyr ikke at Jonas ikke kan spille.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 25. Mai 2009, 13:49 »
http://www.tribalfootball.com/jonas-newcastle-contract-has-relegation-clause-246672

Er lov å håpe at denne mannen også blir :) Skal vi rett opp igjen så må vi jo hvertfall forsøke og beholde noen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 25. Mai 2009, 13:58 »
Virker jo ikke akkurat til at Shearer har kjempetroa på godeste Jonas da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #298 på: 25. Mai 2009, 15:56 »

Jeg har også tenkt det, så hvis Big Al ikke kommer til å satse på han så håper jeg han drar slik at vi sparer oss for høye lønninger. Hadde joh vært bra med Jonas i CCC:)
Ba Ba Ba!!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #299 på: 25. Mai 2009, 16:47 »

Har ingen stor fan av  han eg heller lenger i grunn. Personen og moralen digger eg, men synst ikkje han passer engelsk fotball så godt at det gjer noko. Han er ving, men er veldig klønete. Han KAN rett og slett ikkje å slå innlegg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!