20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kampbilletter 08/09  (Lest 6936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kampbilletter 08/09
« på: 17. Juni 2008, 11:23 »
Hvordan er mulighetene for å få tak i kampbilletter når sesongen begynner? Vi er 3-4 stykker som har lyst til å dra på kamp, men blir dumt å bestille tur uten billetter... Får vi til noe ordning i år, som vi hadde for ett par sesonger siden? Eller er det noen andre som har noen gode løsninger? Fint å bestille turen en stund på forhånd...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Kampbilletter 08/09
« Svar #1 på: 17. Juni 2008, 12:11 »
Jeg venter fortsatt paa svar fra klubben om vi blir godkjent som offisiell supportergruppe. Dersom vi blir det saa er det mulig aa bestille billetter lang tid i forveien paa samme maate som reiseselskapene gjoer. Alternativt saa stifter jeg fort "Newcastlereiser AS" og faar gode priser paa reiser, overnatting og tilgang til billetter laang tid i forveien.

Hvis ikke saa har jeg tilgang til minimum 2 (muligens 4) billetter til hver hjemmekamp gjennom sesongen som kan bookes paa forhaand. Skal faa oversikt over billettpriser o.l. saa hyler jeg ut her naar jeg vet hvor mange billetter jeg faar og naar det er klart for aa forhaandsbestille.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 30. Juni 2008, 21:49 »
Noke nytt ? :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Juli 2008, 14:29 »
Jeg venter fortsatt paa svar fra klubben om vi blir godkjent som offisiell supportergruppe. Dersom vi blir det saa er det mulig aa bestille billetter lang tid i forveien paa samme maate som reiseselskapene gjoer. Alternativt saa stifter jeg fort "Newcastlereiser AS" og faar gode priser paa reiser, overnatting og tilgang til billetter laang tid i forveien.

Hvis ikke saa har jeg tilgang til minimum 2 (muligens 4) billetter til hver hjemmekamp gjennom sesongen som kan bookes paa forhaand. Skal faa oversikt over billettpriser o.l. saa hyler jeg ut her naar jeg vet hvor mange billetter jeg faar og naar det er klart for aa forhaandsbestille.

Glimrende!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Juli 2008, 23:39 »
Intet hørt, intet sett. Venter fortsatt på svar. Har, som nevnt, fortsatt mulighet til 2 billetter til hver kamp i neste sesong. Muligens 4. Dersom klubben godkjenner oss som "offisiell supportergruppe" så er det mulig å skaffe flere billetter til hver kamp

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Sep. 2008, 21:46 »
Hva må man gjøre for å kunne bestille biletter gjennom Newutd.no da?
må man være medlem da(når jeg sier medlem så mener jeg liksom å betale en gitt sum i året eller noe?)
Newcastle United Football Club<3

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Sep. 2008, 09:07 »
Du må vel bare ta en prat med Radar, eller gå innpå www.fotballdrakt.net

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 03. Sep. 2008, 18:34 »
Noen som har tenkt seg over mot Spurs og Blackburn? Mulighet for å få med seg 2 kamper når man først er over. Vurderer en tur...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Sep. 2008, 18:46 »
Noen som har tenkt seg over mot Spurs og Blackburn? Mulighet for å få med seg 2 kamper når man først er over. Vurderer en tur...

Hmm tempting...

Men det som er mest aktuelt er å reise til london å sjå fulham-kampen. Noken andre som skal?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09. Sep. 2008, 15:41 »
Hei, noen som har et tips til og skaffe 3stk tottenham - bolton billetter? tror det er 25 i neste måned..
Tips takk! og eller om noen som bor i london kan hjelpe meg?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Sep. 2008, 16:14 »
Prov her : https://eticketing.co.uk/tottenhamhotspur/default.aspx

Billettene gar pa General Sale pa torsdag og det er ennaa billetter igjen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 10. Sep. 2008, 17:29 »
Synd å si det, men det siste jeg drømmer om nå er en ny tur over til Newcastle.
Akkurat nå skal det ekstremt mye til for at jeg legger igjen penger hos NUFC.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 10. Sep. 2008, 17:49 »
Ekte supportere støtter LAGET i både med og motgang! Vurderer å dra over en gang i løpet av denne sesongen og gleder meg helt MAX!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 10. Sep. 2008, 17:51 »
Jeg ser det fra begge sider. Jeg ønsker heller ikke å støtte Ashley med penger, og dermed ryker kanskje en tur. På den andre siden er det INGENTING i verden som er bedre enn å sitte ringside på SJP, kjenne følelsen og stemningen, og se på våre stjerner herje med motstanderen! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 10. Sep. 2008, 17:55 »
Ekte supportere støtter LAGET i både med og motgang! Vurderer å dra over en gang i løpet av denne sesongen og gleder meg helt MAX!!

Jeg støtter laget. Både i med- og motgang.
Det er derfor jeg har holdt ut i 12 år. Det er derfor jeg tok det med et smil da min første tur til SJP endte med 1-4 for Pompey.
Det er derfor jeg vurderer å legge min planlagte London-tur til helga 9./10. november, for å se Newcastle på Craven Cottage.

Men akkurat nå er det veldig lite fristende å gi Mike Ashley enda mer penger. Det er Mike Ashley vi støtter når vi handler drakt i NUFC-shop, det er Ashley vi støtter når vi tar en pint på Shearer's. Det er Ashley vi støtter når vi kjøper kampbilletter til SJP.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon