20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg venter fortsatt paa svar fra klubben om vi blir godkjent som offisiell supportergruppe. Dersom vi blir det saa er det mulig aa bestille billetter lang tid i forveien paa samme maate som reiseselskapene gjoer. Alternativt saa stifter jeg fort "Newcastlereiser AS" og faar gode priser paa reiser, overnatting og tilgang til billetter laang tid i forveien. Hvis ikke saa har jeg tilgang til minimum 2 (muligens 4) billetter til hver hjemmekamp gjennom sesongen som kan bookes paa forhaand. Skal faa oversikt over billettpriser o.l. saa hyler jeg ut her naar jeg vet hvor mange billetter jeg faar og naar det er klart for aa forhaandsbestille.
Noen som har tenkt seg over mot Spurs og Blackburn? Mulighet for å få med seg 2 kamper når man først er over. Vurderer en tur...
Ekte supportere støtter LAGET i både med og motgang! Vurderer å dra over en gang i løpet av denne sesongen og gleder meg helt MAX!!