20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM kampene!  (Lest 28844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: EM kampene!
« Svar #150 på: 22. Juni 2008, 16:16 »
Der er alltid synd når Nederland går ut av et mesterskap.

Skal Spania vinne i dag MÅ de ha avgjort det innen 90 minutter. Blir det ekstraomganger eller straffekonk, vinner Italia. GARANTERT!
Spania bør være veldig fornøyde med at Pirlo er ute av dansen. Det svekker Italia enormt mye offensivt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 22. Juni 2008, 16:23 »
Vinner Spania i dag er jeg jæla tilfreds!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 22. Juni 2008, 17:23 »
Italia vinner garantert i dag.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #153 på: 22. Juni 2008, 18:33 »
For en mann som heier på Nederland var det trist uansett, selv om jeg selvfølgelig er helt enig i at det beste laget vant i går! ;)
Helt enig. Nederland var mine favoritter, nå krysser jeg fingrene for den eneste nederlenderen som er igjen i EM. Russland kan gå hele veien. Helt enig med Kjetil Rekdal; INGEN stopper de hvis de spiller som igår.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 22. Juni 2008, 18:45 »
Setter min lit til Tyskland og Russland, jeg! Har dog denne stygge Italia-følelsen, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 23. Juni 2008, 16:13 »
Den stygge Italia-følelsen finnes ikke lenger!

Det blir Tyksland-Russland i finale.
Og når vi legger denne finalen til Østerrike, av alle land, så kan man finne så mange referanser...

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 23. Juni 2008, 21:36 »
Skal Spania vinne i dag MÅ de ha avgjort det innen 90 minutter. Blir det ekstraomganger eller straffekonk, vinner Italia. GARANTERT!

på kornet :P
- carry on!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 24. Juni 2008, 21:48 »
Jeg ble mildt sagt sjokkert, men veldig glad, når denne spådommen gikk ad undas.
Jeg trodde helt inntil Casillas reddet Italias fjerde straffe at Italia skulle vinne til slutt.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 24. Juni 2008, 22:24 »
vel hadde italia gått videre fra den kampen så hadde det vert det største ranet i em.. men sett fra ei anna side så er vel det typisk italia, eg er bare sjeleglad at det ikkje galdt denne gangen
- carry on!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 24. Juni 2008, 22:30 »
vel hadde italia gått videre fra den kampen så hadde det vert det største ranet i em.. men sett fra ei anna side så er vel det typisk italia, eg er bare sjeleglad at det ikkje galdt denne gangen

Ran? Kampen var helt JEVN jo!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 24. Juni 2008, 23:04 »
Det var andre ran som har vært langt værre. Østerrike og Sveits syns jeg har vært offer for nettopp det.
Men at Spania var hakket bedre kampen gjennom, det syns jeg. Derfor luktet det typisk Italia-seier hele veien, helt til Fabregas satte den straffa, og det føltes så bra!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #161 på: 25. Juni 2008, 11:24 »

eg veit ikkje ka du legge i begrepet jevn kamp, men etter det eg legge i det så var den lang ifra jevn.. og ser du på statsa fra kampen så taler det til min fordel

grunnen til at eg snakker om ran er at lag som spiller med 11 mann på 16 meter når andre laget har ballen fortjener ikkje å vinne fotballkamper
- carry on!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 25. Juni 2008, 12:00 »

eg veit ikkje ka du legge i begrepet jevn kamp, men etter det eg legge i det så var den lang ifra jevn.. og ser du på statsa fra kampen så taler det til min fordel

grunnen til at eg snakker om ran er at lag som spiller med 11 mann på 16 meter når andre laget har ballen fortjener ikkje å vinne fotballkamper

Italia hadde minst like mange store sjanser som Spania i løpet av kampen...at du i det hele tatt nevner ran, viser jo at du ikke har peiling. Og med den begrunnelsen til slutt der er det nesten så jeg begynner å le..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 25. Juni 2008, 12:51 »
Synes Italia var omtrent like farlige i løpet av kampen som det Spania var og ca. like nært å score et mål, så ran er jeg ikke med på. Men godt at Spania klarte å komme seg videre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 25. Juni 2008, 16:08 »
Spania dominerte banespillet, og skapte en hel del halvsjanser. Men det ble liksom aldri så veldig, veldig farlig. De få gangene Italia var i nærheten av Spanias mål ble det nesten alltid veldig farlig.

Det hadde ikke vært noe ran, og ikke helt urettferdig om Italia hadde vunnet straffekonken. Men jeg er veldig glad for at Spania vant. Det var en seier for fotballen, og en seier for EM.