20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM kampene!  (Lest 28803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: EM kampene!
« Svar #45 på: 10. Juni 2008, 17:35 »
De viser den jo ikke på TV2 Sport heller! Er det som er problemet! Må visst ha parabol eller no for å få inn den UEFA Euro-kanalen.

Du må ta et nytt kanlasøk (gjerne slå av og på dekoderen først) for å finne TV2 Sport UEFA eller hva den nå heter. Skal ligge på nummer 39, har også en kanal som viser alle kampene i HD på 37.
Det funker ikke sånn! Det er bare automatiske kanaloppdateringer på GET-dekoderen...Ingen måte å gjøre det manuellt på.

Virker veldig håpløst hele systemet i så fall. Jeg har fremdeles ikke fått HD-kanalen til å virke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 10. Juni 2008, 19:47 »
Foretrekker TV2 foran Tv4
Tv4 snakker jo med ein innlevelse som om det eg hadde hadt om eg sko kommentert  kurvball.
Blir litt for kjedelig.

Jeg synes svenskene er mye mer balanserte og analytiske enn TV2. Som når Morten Langlie hyler ut "det var en FANTASTISK gåll", og Myhre svarer "Ja, det der var et flott mål". Svenskene hyler ikke fullt så mye, men er veldig engasjerte de også, samtidig som de kan fortelle oss nøyaktig hvorfor det målet var så flott. De kan også fortelle oss hvorfor et dårlig angrep ikke ble til et bra angrep.

Dessuten synes jeg EM er en fin anledning til å ta en pause fra TV2s hyl og mas. Spesielt etter Pelu-episoden, som fikk et allerede fullt beger til å renne over.

Du trenger ikke hyle i 20 minutter etter en flott scoring.

Ser du i mer enn 20 minutter på TV4, så skjønner du hva jeg mener.

Spania imponerer, mens Hiddink har mye å jobbe med i Russland.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 10. Juni 2008, 19:58 »
Spania var gode ja, men litt rufsete bakover til tider. Synes ikke Russland var så dårlige, og de kom seg til en del sjanser. Hadde ikke vært noe å si på om Russland hadde fått flere mål enn det ene de fikk...

Liker ikke at Villa scora tre. Har tippa Torres som toppscorer  :(

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 10. Juni 2008, 22:51 »
Z(l)atan for ett mål! Herlig start, no er vi virkelig i gang!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #49 på: 11. Juni 2008, 16:49 »
Foretrekker TV2 foran Tv4
Tv4 snakker jo med ein innlevelse som om det eg hadde hadt om eg sko kommentert  kurvball.
Blir litt for kjedelig.

Jeg synes svenskene er mye mer balanserte og analytiske enn TV2. Som når Morten Langlie hyler ut "det var en FANTASTISK gåll", og Myhre svarer "Ja, det der var et flott mål". Svenskene hyler ikke fullt så mye, men er veldig engasjerte de også, samtidig som de kan fortelle oss nøyaktig hvorfor det målet var så flott. De kan også fortelle oss hvorfor et dårlig angrep ikke ble til et bra angrep.

Dessuten synes jeg EM er en fin anledning til å ta en pause fra TV2s hyl og mas. Spesielt etter Pelu-episoden, som fikk et allerede fullt beger til å renne over.

Du trenger ikke hyle i 20 minutter etter en flott scoring.

Jo mer engasjerte kommentatorer, desto bedre er det å se på kampen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 11. Juni 2008, 16:53 »
Eg liker ialfall engasjemang og ein hever stemma litt når det skjer saker og ting som mål etc, blir for platt når på tv4 brukte det liksom eit halvt minutt på og oppfatte at d var straffe oi er det straffe ? mja eg tror det. Jo ja det ser sånn ut.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #51 på: 11. Juni 2008, 16:56 »
Tv2 er helt klart best ;D

Mye bedre å se på en kamp det kommentatorene har innlevelse og lager stemning ;) De svenske er så kjedelige :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 11. Juni 2008, 18:14 »
Faen så drit å sitte på jobb med vg live hehe.. Jaja 1-0 portugal!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 11. Juni 2008, 21:19 »
Eg liker ialfall engasjemang og ein hever stemma litt når det skjer saker og ting som mål etc, blir for platt når på tv4 brukte det liksom eit halvt minutt på og oppfatte at d var straffe oi er det straffe ? mja eg tror det. Jo ja det ser sånn ut.
Ja, akkurat ved den anledningen brukte de merkverdig mye tid på å finne ut at dommeren dømte straffe. Men likevel, jeg synes engasjement og kunnskap i en fin blanding er bedre enn ekstremt engasjement og svært liten kunnskap. Selv får jeg en mye bedre fotballopplevelse av å se på svensk tv. Engelske kommentatorer hyler heller ikke livet av seg bare for en overstegsfinte, men er mer kunnskapsrike og mer balanserte enn norske kommentatorer, som knapt nok har hørt om andre spillere enn Ronaldo.

Morsomt å se på Vanpolo i Basel. Ballen stopper rett og slett opp i vanndammene.

plebbster

• Gjest
« Svar #54 på: 12. Juni 2008, 00:28 »
Portugal seiler videre med kong Ronaldo i spissen :D Herlig at han fikk sin første scoring - det gjorde godt for kroppen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 12. Juni 2008, 00:36 »
Portugal seiler videre med kong Ronaldo i spissen :D Herlig at han fikk sin første scoring - det gjorde godt for kroppen.

Klage er allerede sendt til moderator! Håper dette var ditt siste innlegg i dette forumet, skamme seg!!!!!!!!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 12. Juni 2008, 00:38 »
Skulle akkurat til å nevne det, MEGET støtende innlegg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 12. Juni 2008, 01:44 »
mja Ronaldo kan nå score så mange mål han bare vil for Portugal. Men eg ville hadt ein litt mildere beskrivelse av han :-X
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
« Svar #58 på: 12. Juni 2008, 07:53 »
Har forstått at mange ikke liker Ronaldo her og tror han driver "guy-on-guy-action". Men for meg er han nok en av de spillerne jeg ser mest opp til fra 7. til 29. juni. At han er grisegod og morsom å se på når han spiller, kan veldig få ta fra ham. Hadde vært flott om han hadde signert for Real - hadde gjort godt i kroppen det òg. :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 12. Juni 2008, 15:26 »
Jeg likte Christiano Ronaldo bedre mens han driblet seg selv mer enn motstanderen, og scoret bare en gang annethvert millennium.
Kong Ronaldo er fra Brasil, og er tidens mestscorende spiller i VM-historien.