20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM kampene!  (Lest 28956 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: EM kampene!
« Svar #15 på: 09. Juni 2008, 18:38 »
Jeg har TV2 sport jeg. Men de viser den på en eller annen TV2 Sport Euro 2008 kanal, som jeg ikke aner hvor er! :S

Dermed må jeg bestille SVT4! :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #16 på: 09. Juni 2008, 18:56 »
Fordi de viser Italia - Nederland på TV2, noe som er helt forståelig. Selvsagt viser de heller den kampen foran Frankrike - Romania.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 09. Juni 2008, 18:56 »
MAnge gode streamer på myp2p! Ser kampen med spanske komentatorer. Veldig engasjerte! I alle fall mer enn Semb ;) Egser den via Windows Mediaplayer

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. Juni 2008, 18:57 »
Har dere ikke svensk tv4? De sender alle kampene... Den er i familiepakka til get hvertfall :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. Juni 2008, 19:05 »
Fordi de viser Italia - Nederland på TV2, noe som er helt forståelig. Selvsagt viser de heller den kampen foran Frankrike - Romania.
Hva er det du prater om? TV2 har da rettighetene til hver eneste kamp i EM. Italia - Nederland har vel ingenting med denne kampen å gjøre!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. Juni 2008, 19:08 »
Kampen går ikke på TV2 (hovedkanalen) fordi der viser de bare en kamp for dagen (og en om natten om jeg ikke tar feil) slik at folk som driter 100-0 i fotball skal få noe de vil ha også. Og dersom TV2 måtte velge mellom de to kampene, så skjønner jeg godt at de valgte å sende Italia-Nederland som hovedkamp og Frankrike - Romania på TV2-Sport.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 09. Juni 2008, 19:10 »
De viser den jo ikke på TV2 Sport heller! Er det som er problemet! Må visst ha parabol eller no for å få inn den UEFA Euro-kanalen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. Juni 2008, 19:11 »
Det handler om penger selvsagt. Hørte at man måtte kjøpe den kanalen i minst 3 mnd, selv om mesterskapet bare varer i 3 uker

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Juni 2008, 19:21 »
Kampen går på TV2 sport UEFA EURO 08 og er kun tilgjengelig for folk som bruker Canal Digital og abonerer på Tv2 Sport.

Nå må Frankrike ut med Anelka og inn med Gomis, Anelka ødelegger bare!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. Juni 2008, 19:22 »
Blir uavgjort denne kampen  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Juni 2008, 19:30 »
Gomis er på vei inn nå!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #27 på: 09. Juni 2008, 20:42 »
Hehe, kanskje like greit at den kampen ikke ble vist på Tv2.  ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Juni 2008, 20:43 »
Fantastisk å se hvordan Materazzi synger nasjonalsangen ;D ;D Buffon og Gattuso sang også med over middels innlevelse!

Dette er et av høydepunktene i gruppespillsfasen i EM...blir kanon match tror jeg!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Juni 2008, 20:58 »
Gattuso gjør vel det meste med over middels innlevelse!!! Han er en av mine største helter! ;D