20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM - Hvem vil Keegan ha?  (Lest 44600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #45 på: 11. Juni 2008, 21:52 »
Arda og Derdiyok gjør det bra.
Arda falt ut etter starten grunnet alt det regnværet som kom.
Men imponerte i starten.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 11. Juni 2008, 22:36 »
Arda avgjorde  ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 11. Juni 2008, 22:40 »
Arda burde vi så absolutt kjøpe ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 11. Juni 2008, 22:41 »
Jeg tror det skuddet der økte Turans markedsverdi en aldri så liten tanke.

VELDIG synd at Sveits ikke greide dette. Sveits var gode, men greide ikke å sette sjansene sine.
Jeg unnet sveitserne å vinne denne kampen. Det hadde de virkelig fortjent. Desverre stjeler tyrkerne enda en seier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #49 på: 11. Juni 2008, 23:13 »
Få inn arda og Derdiyok eller gomis så har vi en start!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 11. Juni 2008, 23:15 »
Ard, Gomis, Engelaar(hvis han fortsetter i samme stil som sist) og Shorey så er faktisk sykt mye gjortfor neste sesong ;D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #51 på: 11. Juni 2008, 23:26 »
Langt fra mye er nok gjort da er jeg redd. De spillerne hadde vært konge, hvis de er så gode som vi har inntrykk av, for all del. Men stallen er faktisk såå tynn, at vi trenger en god del fler en de også. Redd at det kan bli for mye ansvar på de unge.

Men er en del spennende spillere i EM. Ignin elns på Sveits hadde en godkjent kamp i dag også.
Eller så er Valon Behrami en spennende spiller.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BallaJazz

• Gjest
« Svar #52 på: 12. Juni 2008, 07:28 »
Ja enig med Anders her.Skal vi ha ambisjoner om å satse på den gode øvre halvdelen til sessongen så trenger vi langt flere spillere enn som så.

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #53 på: 12. Juni 2008, 09:55 »
Ikke bare trenger vi flere, vi trenger bedre..Her har Keegan en stor jobb foran seg!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #54 på: 12. Juni 2008, 10:29 »
Ikke bare trenger vi flere, vi trenger bedre..Her har Keegan en stor jobb foran seg!

Ja det er jo en selvfølge at kvalitet må hentes om vi skal greie å nå ditt opp..

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #55 på: 12. Juni 2008, 11:34 »

Altså jeg ville gjerne hatt magnin som blir nevnt her selv, men tror ikke Ash og King Kev går for han siden han blir for gammel, skulle gjerne oxo sett Servet i NUFC, selvom han hadde en blemme på 1-0 til Sveits der, så synes jeg han klarte seg bra gjennom resten av kampen, men jeg vet ikke helt om Servet er en bekk eller om han er noe annet. Skulle gjerne oxo sett Inler i Svart og Hvit, kan hende det er han som menes med ingnin eller hva det står, synes begge disse virket veldig gode i kampen i går med unntak av det forferdelige tilbakespillet fra Servet i første omgang. Dioyok eller hvordan han skriver det, så sier jeg personlig nei takk til, da er det bedre å se etter andre alternativer som spisser. Arda sier jeg også nei takk til, det er ikke det at han er dårlig, men jeg personlig ville ikke sett Arda i svart og hvit. Kunne også ha sett flere i Svart og Hvit, men ikke fra noen av de lagene som spilte i går. F.eks Engelaar ville jeg nok sett i Svart og Hvit, hvis jeg kunne velge.

Men kunne jeg velge helt fritt så skulle jeg nok heller sett både Bojan, Ronaldinho og Affelay i Svart og Hvit, dersom det ikke stemmer at Ronaldinho's karriere er slutt da, leste et sted at han hadde fått det veldig vanskelig I Barca på grunn av en skade, som faktisk kunne gjøre slutt på hans karriere dessverre. :( tror dette blir vanskelig og få til.

Dette er nok bare og drømme om.
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 12. Juni 2008, 13:24 »
Hvilken drømmeverden lever du i? Hvis Arda i det hele tatt vil spille for oss tror jeg vi skal være glade. Bojan og Ronaldinho? Come on....

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #57 på: 12. Juni 2008, 14:12 »

Se hva det står da, ja det er en drøm.

Men det er ikke realistisk nei.

Det jeg tenker på med den som jeg skrev der er:

Er at Ashley har lovet at han skal prøve og få tak i noen STORE navn, men ja det er en drøm, tror neppe det skjer, men det hadde vært moro..

Hvis man da tar med at han og King Kev, ikke vil gå for spillere som er gamle, så synes jeg man kan drømme om dette, ettersom vi ikke har Europa cup og lokke med engang.

Arda i min bok er ikke en stjernespiller. Da ville jeg som jeg skrev over heller gå for Inler, som i mine øyne er en bedre spiller, men altså dette er jo som kjent bare min personlige mening da.

Liker du det ikke så vær så snille, ikke kommenter det med spydigheter eller noe som fremstiller meg i et dårlig lys.

Greit nok det er et forum, men etter min mening så er det ikke noen vits i å skrive "dritt" til hverandre.  :-[

Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 12. Juni 2008, 14:24 »

Se hva det står da, ja det er en drøm.

Men det er ikke realistisk nei.

Det jeg tenker på med den som jeg skrev der er:

Er at Ashley har lovet at han skal prøve og få tak i noen STORE navn, men ja det er en drøm, tror neppe det skjer, men det hadde vært moro..

Hvis man da tar med at han og King Kev, ikke vil gå for spillere som er gamle, så synes jeg man kan drømme om dette, ettersom vi ikke har Europa cup og lokke med engang.

Arda i min bok er ikke en stjernespiller. Da ville jeg som jeg skrev over heller gå for Inler, som i mine øyne er en bedre spiller, men altså dette er jo som kjent bare min personlige mening da.

Liker du det ikke så vær så snille, ikke kommenter det med spydigheter eller noe som fremstiller meg i et dårlig lys.

Greit nok det er et forum, men etter min mening så er det ikke noen vits i å skrive "dritt" til hverandre.  :-[

Kva vi skal med Ronaldinho? Turan er vel ein vi treng, vi treng minst 2 nye på midtbana i sommar.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 12. Juni 2008, 14:41 »
Ronaldinho og Bojan spiller ikke i EM engang. Vi har så tynn stall nå at Arda tar jeg imot med GLEDE! :)

Ashley og Keegan har lovet store navn ja, men tror du bør ta det med en klype salt. Messi og Aguero sitter ikke på neste fly til Newcastle for å si det sånn. Det kommer vel ann på hva man legger i "stor spiller"
« Siste redigering: 12. Juni 2008, 14:45 av aDDis »