20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM - Hvem vil Keegan ha?  (Lest 44613 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #30 på: 09. Juni 2008, 22:43 »
Denne Affelay er meget spennende.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #31 på: 10. Juni 2008, 07:00 »
Jeg synes ikke vi skal sitte og si at spillere er utilgjengelig. Noen spillere er det mindre sannsynlig at vi faar, men klubben NUFC blir sett pa som en mulig storklubb, derofr kan vi ogsaa klare aa kapre spillere, mange her ser paa som usaannsynlig.. Jeg Vil heller si at det er akkurat saanne spillere vi boer tro paa.. Bafe Gomis er en meget bra spiller, etter ryktene, siden jeg ikke har sett han saa masse selv. Affelay var veldig frisk naar han kom inn i gaar.

Haaper paa en bra transfersommer, som maa komme igang veldig snart for vaar del :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 10. Juni 2008, 08:37 »
Engelaar på Nederland synes jeg virker veldig lovende. Sterk fysisk og en ro det er morsomt  å se på.

Skulle til å nevne det. Flott spillertype vi kunne trengt til å erstatte Butt. Nå er det vel dog litt tidlig å si at han er god nok, men kampen mot Italia var ihvertfall meget solid!

Han har vertfall fysikken! ;)

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #33 på: 10. Juni 2008, 12:19 »

Personlig vil jeg nok ha Affelay, spør dere meg så er ikke det en ueffen signering, å det er heller ikke en urealistik signing ettersom Ash har sagt at han prøver og få inn spillere som er STORE til klubben NUFC. Men klart det hadde ikke gjort noenting om noen klarte og overbevise Eidur GudJohnson om å komme fr Barca til NUFC heller da. Dessuten hvis ikke jeg husker helt feil, så spiller vel Engelhaart for Feyenoord i Nederland. Han har sikkert bare en stum t på slutten, kan godt hende han utaler det sånn, men det skrives sånn som jeg har skrevet det over. Ellers hadde det vært morro med noen spillere ingen har hørt om, som kan imponere I EM, mens det finnes jo oxo de som kan imponere mindre i et EM sluttspill det er jo stort. Foreløpig så vil jeg vel oxo si at hvis man gå for en Magnin på venstre, men ikke under den nye kjøpstaktikken som Ash og King Kev nå kjører. Har da ikke sett alle kampene heller, så kan jo hende det er flere som imponerer som faktisk kan gå til NUFC folkens. Det er jo bare foreløpig spilt 12 av 16 kamper i EM... ;)
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 10. Juni 2008, 17:16 »
Personlig vil jeg nok ha Affelay, spør dere meg så er ikke det en ueffen signering, å det er heller ikke en urealistik signing ettersom Ash har sagt at han prøver og få inn spillere som er STORE til klubben NUFC. Men klart det hadde ikke gjort noenting om noen klarte og overbevise Eidur GudJohnson om å komme fr Barca til NUFC heller da. Dessuten hvis ikke jeg husker helt feil, så spiller vel Engelhaart for Feyenoord i Nederland. Han har sikkert bare en stum t på slutten, kan godt hende han utaler det sånn, men det skrives sånn som jeg har skrevet det over. Ellers hadde det vært morro med noen spillere ingen har hørt om, som kan imponere I EM, mens det finnes jo oxo de som kan imponere mindre i et EM sluttspill det er jo stort. Foreløpig så vil jeg vel oxo si at hvis man gå for en Magnin på venstre, men ikke under den nye kjøpstaktikken som Ash og King Kev nå kjører. Har da ikke sett alle kampene heller, så kan jo hende det er flere som imponerer som faktisk kan gå til NUFC folkens. Det er jo bare foreløpig spilt 12 av 16 kamper i EM... ;)
1) Det skrives Engelaar!
2) Han spiller for Twente!
3) Og det spilles nok mer enn 16 kamper i EM! :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 10. Juni 2008, 19:04 »
Engelaar på Nederland synes jeg virker veldig lovende. Sterk fysisk og en ro det er morsomt  å se på.

Skulle til å nevne det. Flott spillertype vi kunne trengt til å erstatte Butt. Nå er det vel dog litt tidlig å si at han er god nok, men kampen mot Italia var ihvertfall meget solid!

Enig, tenkte at Engelaar er akkurat den typen spiller vi trenger nå. I tillegg bør det ikke være helt umulig å hente ham (spiller vel iTwente(?) -takk til danield). Mens nesten hele fotball europa sikler etter f.eks Veloso er det vel slike (mindere kjente, men gode) spillere som Engelaar Newcastle bør se etter.

Affelay som braegg nevner så også spennende ut, men fikk se svært lite av ham igår. Litt komisk, husker jeg studerte Nederlands tropp og tenkte "hva er dette for noe rask" om nettop Engelaar og Affelay.... ::)

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #36 på: 10. Juni 2008, 21:57 »
Håper å få se Seb Larsson for Sverige nå, han får sikkert slippe til mot slutten

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 10. Juni 2008, 22:55 »
Godt poeng kyllingen! Er vel helst slike spillertyper, mindre kjente, men gode, som Engelaar. Mulig at også en mann som Emana og Sessegnon kan være slike spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 11. Juni 2008, 15:20 »
Hvor er miguel veloso fra og hvorfor har ryktene stoppet?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 11. Juni 2008, 16:05 »
Portugal, og grunnen til at ryktene stoppet er vel fordi det ikke var noe i de!?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 11. Juni 2008, 16:46 »
Er mer urolig for at Turan-ryktene plutselig stoppet når jeg tenker meg om. Kommer sikkert endel spillere inn når lag begyner å ryke ut av EM og spillerene har andre fokus en turneringen..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 11. Juni 2008, 18:51 »
Det siste jeg hørte ang Turan var at Newcastle ikke hadde bydd på han og at agentens hans ventet på et bud. Det var også mange andre klubber som var intressert. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 11. Juni 2008, 20:43 »
Eren Derdiyok og Arda Turan spiller fra start NÅ! :D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 11. Juni 2008, 20:59 »
Arda imponerer stort... :(

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 11. Juni 2008, 21:01 »
Med et dårlig EM kan faktisk interessen fra Newcastle falle også. Så er ikke bare negativt at en spiller presterer! :)