20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM - Hvem vil Keegan ha?  (Lest 44608 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #15 på: 09. Juni 2008, 13:55 »
Srna er bra. Kan vel spille sentral og han? Han skulle jeg gjerne sett i Newcastle.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 09. Juni 2008, 15:22 »
Skulle gjerne sett Podolski i Newcastle. Dog har vi ikke engang europacup å friste med.

Jeg satt og tenkte på det samme, men så kom jeg på at han faktisk har gitt uttrykk misnøye for at han ikke er i startellevern deres, han går jo bak Toni og Klose. Kunne jo kanskje vært en mulighet? Han er sykt god hvertfall.

Podolski gjorde seg jo ikke akkurat bort som venstrekant mot Polen heller for den saks skyld, og hadde selvfølgelig vært en glimrende signering. Tror likevel ikke han ville kommet til oss selv om han sliter med spilletid i Bayern.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 09. Juni 2008, 16:20 »
Skulle gjerne sett Podolski i Newcastle. Dog har vi ikke engang europacup å friste med.
I FFTs EM-magasin står det at Podolski (muligens i januar) avslo et tilbud fra Man City, men at det bare har forverret hans situasjon i Bayern. Jeg tror nok fremdeles han er godt utenfor vår rekkevidde, men en særdeles god spiss/ving.
Hvis han fortsetter som han slapp mot Polen, så tror jeg fort det kommer større klubber enn Man City og banker på døra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. Juni 2008, 18:00 »
Gomis starter på benken i dag, blir spennende å se om han kommer innpå og får vist seg
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 09. Juni 2008, 19:51 »
Tja, hva skal man si? Kjedelig kamp hvor ingen utenom Ribery imponerte. Gomis kom inn fra benken og erstatte Anelka, men imponerte på igen måte..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. Juni 2008, 20:00 »
Flott. Da steg ikke verdien noe på Gomis i dag...

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. Juni 2008, 20:02 »
Imponert over spissen til Romania, Daniel Niculae. Spiller for Auxerre og er 25 år gammel. God target-spiller som muligens kan erstatte Viduka?

Ellers er det positivt for oss at Gomis ikke imponerer. Håper han har en dårlig turnering :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 09. Juni 2008, 20:03 »
Frankrike kan jo ratt ryke ut med kun uavgjort i dag... Det hadde passet oss perfekt...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. Juni 2008, 20:08 »
gomis var elendig i dag. kan ikke si han gjorde NOE bra. han mistet ballen hver gang, hvis ikke så sendte han en pasning uten adresse
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Juni 2008, 20:09 »
Har ikke Gomis akkurat skrevet under ny kontrakt?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. Juni 2008, 20:11 »
Jo, det har han. Så eg fatter ikke hvorfor mediene linker han til oss fortsatt. Men, bryr ikke meg. Så lenge vi får han

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Juni 2008, 20:14 »
Jeg tipper at Gomis ser på denne kontrakten som en vinn-vinn situasjon. Enten så blir han i klubben og får spille europacup, eller så går han til en annen klubb og St-Etienne får mye penger for han. Tipper i bunn og grunn at han er fornøyd med begge utfallene..

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Juni 2008, 21:00 »
Enig.
Jeg tror ikke den signaturen i forrige uke har mye å si når altkommer til alt. Kan si at selvom han var dårlig i dag kan minne veldig om Jones på Sunderland, egentlig både utseende og spillestil
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Juni 2008, 22:06 »
Engelaar på Nederland synes jeg virker veldig lovende. Sterk fysisk og en ro det er morsomt  å se på.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Juni 2008, 22:39 »
Engelaar på Nederland synes jeg virker veldig lovende. Sterk fysisk og en ro det er morsomt  å se på.

Skulle til å nevne det. Flott spillertype vi kunne trengt til å erstatte Butt. Nå er det vel dog litt tidlig å si at han er god nok, men kampen mot Italia var ihvertfall meget solid!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida