20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem heier du på i EM08?  (Lest 12244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem heier du på i EM08?
« Svar #45 på: 04. Juni 2008, 10:12 »
De er vel født i det stjernetegnet han ikke liker. Var jo en sak om det under VM, at han ikke tok med spillere med et spesielt stjernetegn.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Juni 2008, 12:01 »
han mener vel at sagna og clichy er for unge, gomis forran trezeguet og at boumsong er "dobbelt så god" som mexes :P
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Juni 2008, 14:52 »
Boumsong har vel faktisk vært meget, meget god for Lyon, har han ikke?
Av venstrebacker har Frankrike klassespillerne Evra og Abidal. Clichy er god, men skal alikevel få det hardt for å spille istedet for en av disse. Av spisser har de Henry, Benzema, Gomis og Anelka. Sagna er vel dog ganske overraskende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Juni 2008, 14:55 »
Teorien min er i alle fall ikke riktig da mange av disse spillerne er født i helt forskjellige stjernetegn. Er det flere enn meg som husker oppstyret rundt vrakingen av spillere med et spesielt stjernetegn  (tror det var kreps) under sist VM?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Juni 2008, 14:56 »
Kan ikke si jeg husker det, men det gikk jo nesten som det burde gått da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 04. Juni 2008, 15:01 »
Jeg tok feil...

...det var skorpioner han ikke ville ha, ikke kreps.
http://www.dagbladet.no/sport/2006/07/05/470765.html

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 06. Juni 2008, 19:57 »
Tror jeg kommer til å heie på Nederland i år, håper også Del Piero får et bra sluttspill. Spania som en god treer
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 06. Juni 2008, 20:11 »
Tror jeg kommer til å heie på Nederland jeg også. Har satset 250 spenn på dem til 15 i odds...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 06. Juni 2008, 20:49 »
Skulle jeg satset penger på en vinner, ville det blitt Tyskland.
Selv om Marco van Basten ser ut til å være en dyktig trener, så tviler jeg på at han kan utrette mirakler med Nederland.
Selv om de har et par Van Basten-kopier og et par Gullit-kopier i laget, så mangler de Ronald Koeman. Angrepet er fantastisk, men synes ikke det er fullt så fantastisk jo lenger bak på banen du kommer. Og jeg synes ikke de har noen verdensklasse-stopper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 07. Juni 2008, 08:06 »
I EM vil jeg holde med en real outsider. Laget blir Kroatia, grunnen er rett og slett at jeg alltid har hatt sansen for de. Husker de godt fra 98VM, og det var heftig ;D Håper de klarer lignende i år.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 09. Juni 2008, 16:55 »
Jeg likte ikke helt det jeg så av Kroatia i går. Kroatene skal være sjeleglade for at Østerrike er så dårlige som de er, hvis ikke hadde de ikke vunnet denne kampen. Greit nok at man legger seg litt bakpå etter å ha fått 1-0. Men hvorfor legge seg så langt bakpå at man ikke engang greier å legge press på ballfører når motstanderen nærmer seg 20 meter. Kroatia sto jo med 10 mann inne i egen 16-meter i nesten 60 minutter.

Så forøvrig ut til at Kroatia savner Eduardo.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 09. Juni 2008, 17:07 »
Syns faktisk Østerrike var det beste laget, jeg. Dessuten likte jeg ikke tendensene kroaterne hadde til å legge seg ned for å hale ut tiden. Slikt liker man ikke overhodet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #57 på: 09. Juni 2008, 17:10 »
Tyskland - Polen er foreløpig den mest interessante kampen som er blitt spilt. Podolski med to mål, kunne fort blitt flere.

I kveld MÅ Italia - Nederland sees!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 09. Juni 2008, 17:22 »
Syns faktisk Østerrike var det beste laget, jeg. Dessuten likte jeg ikke tendensene kroaterne hadde til å legge seg ned for å hale ut tiden. Slikt liker man ikke overhodet.
Østerrike var nok det beste laget i kampen ja. Men de var ikke gode nok til å straffe Kroatia for ikke å legge inn press overhodet. Det var nok sikkert mangelen på en målscorer som gjorde det.

Ut fra det jeg greide å se av Østerrike, gikk Rosenborg virkelig glipp av en mulig klassestopper når Prödl-dealen kollapset i siste sekund, og Sebastian Prödl ble værende i Østerrike. Prödl ville kostet RBK 27 millioner, men jeg tror gutten ville ha vist seg verdig hvert bidige øre.
Men så langt er jeg storfornøyd med Stadsgaard-Lago, så jeg er ikke bitter. Men det er ikke vanskelig å tenke "what if...".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 23. Juni 2008, 23:57 »
Håper de går så fatalt på trynet, jeg!
Skulle likt å sett Tyskland - Russland i finalen! Interessant! :P

Og slettes ikke umulig. Vil vel ikke kalle dette maskinfotballfinale heller dersom det skulle bli realitet, vil du vel, Jokke? :P