20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem heier du på i EM08?  (Lest 12289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Hvem heier du på i EM08?
« Svar #15 på: 19. Mai 2008, 03:02 »
Tyskland og Nederland er de laga jeg heier på :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Mai 2008, 19:26 »
Jeg kommer til å følge nøye med Tyskland, Nederland, Spania og Sverige.
I tillegg vil jeg sjekke ut Østerrike, for å forhåpentligvis se Sebastian Prödl in action. For å finne ut nøyaktig hva RBK gikk glipp av.

Jeg er spent på hvordan Kroatia vil takle tapet av Eduardo, og hvordan Tsjekkia klarer seg uten begge playmakerne sine, Nedved og Rosicky
Og jeg er minst like spent på hvordan Hellas presterer som tittelforsvarer.

Jeg TROR Italia vinner, med Russland som en spennende outsider.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #17 på: 19. Mai 2008, 19:39 »
Når mine to hjemland Norge og Danmark ikke kom med, og i tillegg England, så har jeg ingen favorittlag igjen. Så da håper jeg på overraskende resultatet i hver kamp. Det laget som har høyest odds, heier jeg dermed alltid på.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #18 på: 19. Mai 2008, 22:58 »
Er enig m aDDIs ang Nederland. Har likt de siden EM i Vest-Tyskland i 1988. Grunnen var spillere som Koeman-brødrene, Gullitt, Rijkaard og Van Basten. Siden vår store spiller på den tiden, Halvar Thoresen spilte i PSV da fulgte man jo med så godt man kunne i Nederlandsk fotball. Vant også noen hundre kroner i veddemål m onkelen min det året. Han tippet på Sovjetunionen, jeg på Nederland.  Siden den gang har jeg alltid hatt sansen for Nederland i mesterskap hvor Norge ikke har deltatt.
« Siste redigering: 19. Mai 2008, 23:00 av Ulf »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19. Mai 2008, 23:25 »
Siden jeg så England i EM 96 så er det alltid de jeg har fulgt med i mesterskap, synes det er et utrolig tap at England og Storbrittania ikke er representert.

Iom at jeg også har sansen for Italia Italiensk fotball så håper jeg de vinner....Etter å ha spilt annen-fiolin i mange mesterskap, så håper jeg Del Piero får sjansen til å briljere i sitt(sannsynligvis) internasjonale mesterskap! Totti er dog et stort savn..

Er veldig spent på Spania i år, skal de endelig klare et godt mesterskap?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 20. Mai 2008, 09:32 »
Bruker å holde med England, men i år blir det vel Sverige  :P Har egentlig ingen stor favoritt. Hvis Newcie kjøper en EM-spiller skal jeg heie på det landet han kommer fra...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 20. Mai 2008, 11:22 »
Skulle ikke klart å heie på Italia selv om vi henta en italiener! Det gjelder vel nesten også for Portugal også! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Mai 2008, 17:43 »
Skulle ikke klart å heie på Italia selv om vi henta en italiener! Det gjelder vel nesten også for Portugal også! :P
HELT enig!

Heier ikke på italia bare fordi Zamblera er italiener. Og hadde vi hatt en portugisisk spiller i Portugals EM-tropp, så hadde jeg ikke heiet på Portugal av den grunn. Jeg hadde heller valgt å følge aktivt med spilleren, og håpt at han kom hjem så tidlig som mulig, uten en skramme.

Så kan man jo håpe på at Spania vinner, men at Torres og hans landsmenn i Liverpool kommer tilbake skadet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Mai 2008, 20:30 »
Har pleid og heie på Tjekkia men det var vel mykje pga Nedved så veit ik lenger. Blir uansett spennende og følge EM vil jo vere stappa med spennende toppkamper.Blir kje no problem og heie på det eine laget i kamper enkelte lag er jo meir spiselige enn andre...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 20. Mai 2008, 21:48 »
Tror jeg kommer til å heie på forskjellige lag alt etter hvem som spiller jeg også. Evt etter hvem jeg har tippa på  ;)

Kommer vel til å sette det faste spillet at Miroslav Klose blir turneringenes toppscorer. Slo til sist til 17 i odds, men i år er den vel sikkert en femtedel... Kanskje satse på Gomez i år da...
« Siste redigering: 20. Mai 2008, 21:50 av André S »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Mai 2008, 00:09 »
Håper det går som normalt med Spania, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

RHCP14

• Gjest
« Svar #26 på: 21. Mai 2008, 14:32 »
Heilt siden 98 VM har eg holdt med Frankrike i mesterskap. Mest pga Zidane, men også fordi dei spiller artig fotball. Blir morro å se Benzema og Ribery.

Mange interessant kamper:

Portugal - Tyrkia --- Deco, Veloso mot Emre og Turan. Satser på at vi har tre av desse spillerene før den kampen :)
Tyskland - Croatia --- Gomez! Leve i håpet om at Modric blir grusetakla ;) Neijda...
Alle kampene i gruppe C --- For ei gruppe!!! Er vel også noen i Frankrikes tropp som kan være interessant for Newcastle.
Alle kampene der Sverige er involvert: Har ein forkjærlighet for dei gule og blå. Gruppe D er høgst interessant. Sverige gjøre det altid bra. Hellas må forsvare tittelen. Russland vil bevise at dei bør være blandt dei store, og Spania har ein forbannelse å knekke :)

GLEDE MEG STORT!!! 

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 23. Mai 2008, 04:12 »
tyskland burde ver favoritt uansett mesterskap, uansett tropp :P lurer på om dei berre har fått et stempel som undervurdert, eller at det berre er en genfeil med tyskere som gjør at dei blir ekstra sultne i kvert mesterskap...
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. Mai 2008, 04:15 »
forøvrig så har eg trua på at tyrkia kan overraske i år, dei har en god mix av rutinerte og unge spennandes spillera.. men kem har ikkje det? :P
- carry on!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. Mai 2008, 14:57 »
Jeg håper Italia vinner hele skiten. Både fordi jeg har sansen for landet, laget og kulturen, og fordi jeg befinner meg i/like utenfor Roma når finalen spilles. Forza Italia!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa