20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/5: Newcastle United - Chelsea, St. James' Park kl. 17.00 [Canal+ Sport1]  (Lest 30258 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Man United tar selvsagt gull, selv med c-laget mot Wigan så vi kan bare slå Chelsea, slik at vi overtar toppen av formtabellen  ;)

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Wigan tok ett poeng mot Chelsea, så jeg ser ikke grunnen til at de ikke skal klare det mot Mænju også?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tok et mot LFC også. Nå har de ingenting å spille for, kan slå ut begge veier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredson Nick

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Wigan på hjemmebanen kan slå alle!
Owen det største søpple du finn på en fotballbane!!  Martins<3

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Kampen sendes på Three Lions, den beste puben i byen!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Meget off-topic, og bli sint de som vil. Men ingen andre temaer å det opp i, og vil ikke starte kamptråden allerede nå..

Men kampen mot Everton. Sendes den på tv? Alle kampene sendes jo likt den dagen, så er litt redd for at vi går glipp av sesongens siste kamp :(
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Er ikke værre enn å sjekke canalplus.no! :)

Men har desverre ikke noe svar til deg. Det er ikke fastsatt hvilke kamper som skal vises enda.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Ahh!
At jeg ikke tenkte på det. Er innom der titt og ofte, men tenkte ikke så langt :P
Da følger jeg med der. Takk
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Det er også duket for mye folk på The Belfry i dag, folkens! Få på dere draktene.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nå har vi startet med kun 12 forskjellige spillere de siste 7 kampene, i 5 av de er det de samme 11 som har startet. I dag og mot Everton neste helg har jeg lyst til å se litt forandringer! Synes vi bør utnytte muligheten til å teste Carroll nå som vi har to ubetydelige kamper. Jeg har også lyst til å se James Milner igjen, isteden for Geremi. Synes nesten det er litt "kjedelig" hvis vi starter med de samme 11 nok en gang, misforstå meg rett fordi 11'ern til KK har gjort en kjempejobb, men jeg ser svakheter og tegn på litt svakere form hos noen enkeltspillere og da spesielt Geremi og Viduka. Så det hadde vært deilig med to forandringer i dag. Dessuten vil Carroll/Milner legge ned flere kilometer enn Geremi/Viduka gjør, og det kan bli verdifullt mot Chelsea!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
vi kan ikke begynne å klage når vi har begynt å vinne:)

skjønner egentlig godt at Keegan ikke vil bytte, hvis han begynner å teste spillere å tape kamper, så vil han få sparken hvis han er så uheldig å tape de 2-3 første til neste sesong. for da har han tapt 5 på rad!

DRAMA!

nå vil sikkert mange motsi meg og kalle meg gal, men det er jo sånn vi supporterne til Newcastle som oftes fungerer. Når vi vinner er vi best, når vi taper så skal vi selge 60% av laget, med unntak av vår favorittspiller:D

artige greier, med andre ord. Så lenge vi fortsetter å vinner og spiller god fotball så er jeg en glad mann! 8) Blir en artig kamp ikveld:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Det er en flott dag for fotball dere!

Vi knekker snobbene fra London-vest i dag. De kommer fra to meget gode resultater og nå skal vi bringe de ned på jorden igjen så de slipper å feste med Jenna Jameson :P

braegg

• Supersub
    • Vis profil
Chelsea:

Cech
Ferreira - Terry - Carvalho - Bridge
Essien - Ballack - Mikel - Malouda
Anelka - Drogba

Newcastle stiller uforandret.
« Siste redigering: 05. Mai 2008, 16:25 av braegg »

braegg

• Supersub
    • Vis profil
Zog er på benken for første gang på lenge. Men hvor er Milner?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Harper
Beye-Tayls-Faye-Jose
Geremi-Butt-Barton
Viduka-Owen-Oba

Forster, Edgar, Zog, Smudge, Duff

Litt synd, hadde jo håpt på å få se Milner, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida