20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53732 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #180 på: 26. April 2008, 16:06 »
Ronaldo er kanskje puslete i forhold til Marlon Harewood og Sol Campbell, men ellers er han da temmelig atletisk.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #181 på: 26. April 2008, 16:10 »
Modric sitter på white hart lane akkurat nå. Havner nok i spurs siden de kan lokke med uefa-cup
"The first 90 minutes are the most important"

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #182 på: 26. April 2008, 16:21 »
Ronaldo er slik jeg ser det gjennomført atletisk, han er sterk og vinner mye på f. eks. hodet selv om dette kanskje har mest med spenst å gjøre.

Ikke så veldig puslete synes nå jeg...

Folk har nok tatt litt av angående Modric. Han er et balltalent, og har vært linket av media til en rekke klubber. Tror likevel vi får forholde oss til fakta. Etter all denne herjingen i media av agenter og Dinamo for å få igang en real budrunde er det faktum at kun en 11. og 12. plass i EPL var villige til å slenge seg på. At man blir kalt Balkans Messi og angivelig jages av klubber som Barca/Bayern eller hvem pokker det er, er revnende likegyldig. Lukter Kroatisk nasjonalstolthet og agentlureri lang vei spør du meg. Han kan nok bli god, men at vi har gått glipp av århundrets deal slik det kan virke på enkelte tror jeg blir i drøyeste laget. Man kan jo bare spørre seg, hvis han er så fantastisk god, om hvorfor ikke i det minste en av alle toppklubbene har blitt nevnt i avisene de siste dagene?

Synes det er bra at styret i Newcastle ikke lar seg holdes som gissel fordi Ashley "er en av de rikeste i england" og man således hele tiden kan betale "to Morten Berre" mer for spillere. Herlig å se et styre med baller og integritet til å drive fornuftig. Personlig tror jeg at det var andre ting enn økonomien som var den avgjørende faktoren, men det blir jo bare min spekulasjon.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #183 på: 26. April 2008, 16:23 »
Ganske skuffende dette her.

Tror det finnes lite tvil om at vi var interessert i Modric. Altfor mye tyder rett og slett på dette. At han velger Tottenham, en klubb jeg ikke ser på som betydelig større enn oss gjør det hele mer surt. Nå skal det jo sies at jeg er en smule subjektiv i mine vurderinger, og for en utenforstående spiller Tottenham med e-cup, Ramos, London som et bedre alternativ. Er vel bare å innse som Joakim sier, at de er nettopp dette i øynene til de fleste.

Når det gjelder Van Der Vaart og Diego. Jeg tror vi kan se langt langt etter de to spillerene gitt. De har allerede tatt det steget fra supertalent til klubber rett under de store(Bremen, Hamburg) og utviklet seg/prestert der over tid. Kan ikke forestille meg at de går til noe annet enn en av de virkelig store når de først gjør det.

Uansett, det er godt at vi prøver hvertfall. Forhåpentligvis finnes det flere muligheter der ute, og en eller annen gang kan vi også få gjennomslag.

PS blir småkvalm bare av å se det bildet der HughieG. Håper det er første og siste gang vi ser det bildet der på Newutd forumet :)

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #184 på: 26. April 2008, 16:26 »
PS blir småkvalm bare av å se det bildet der HughieG. Håper det er første og siste gang vi ser det bildet der på Newutd forumet :)

Hehe, ja det er vi alle enig i! Vurderte lenge om jeg skulle gå til det drastiske steget å vise det frem.  :P

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 26. April 2008, 16:33 »
synes du ronaldo er en muskelbundt? han er jo puslete i forhold til mange andre. Jeg ser hvertfall ikke på han som en muskuløs kant. Modric er ikke mye mindre enn ronaldo

Hahaha. Det var dagens...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 26. April 2008, 16:39 »
synes du ronaldo er en muskelbundt? han er jo puslete i forhold til mange andre. Jeg ser hvertfall ikke på han som en muskuløs kant. Modric er ikke mye mindre enn ronaldo

Haha, så det du sier er at hvis man ikke er en muskelbunt så er man puslete?? Ronaldo har mer muskler enn de fleste på Newcastle hvertfall

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 26. April 2008, 17:28 »
Ja, når vi skal spille CL høsten 2009, så trenger vi Modric. Og da har jo Tottenham rykket ned, så det er ikke noe problem.

;D håper ikke dette er et eks. på den ironien din 8)
Det var ikke ironi. Det var en liten morsomhet, som antydet at jeg håper Tottenham flopper, og at Modric flykter nordover.
Ellers er alternativet at Modric flopper.

Hva angår Ronaldo så har han generelt god kroppsbeherskelse. Absolutt ingen pusling, men ingen kantspiller jeg kjenner til har noen gang vært en muskelbundt, og Ronaldo er overhodet intet unntak.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 26. April 2008, 18:07 »
Ja Arshavin,Pandev,van Der Vaart og Diego neste!

Jeg vet ikke om dette er ironi, men det er svært sannsynlig at Arshavin, Pandec eller vDV signerer for denne klubben i løpet av sommeren. Arshavin, som spiller i Zenit, trengs ikke begrunnes engang, nettopp fordi han spiller i Zenit. Pandev opplever et synkende skip i Lazio, og vet at Newcastle er en pengesterk klubb med et stort stadion og fantastiske fans, mens Rafael, som er en del av Hamburger Sports Verein, gjerne kunne tenkt seg å bytte jaktmarker. HSV er bak lag som Bayern, Schalke og Bremen, og Rafael har nok en drøm om PL som de fleste andre! Diego er det nok verre med, siden Werder Bremen er et lag som kan kjempe om tittelen og har flere stjernespillere(Frings, Borowski, Mertesacker), pluss det faktum at han kan spille Champions League-fotball neste sesong.

Ja det er lov å håpe! Men eg trur ikkje det er så stor sannsynlegheit for at det skjer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 26. April 2008, 18:11 »
Ronaldos kroppsbygging er vel gjennomført perfekt eg kan ialfall ikkje sjå noke han mangler. Kan ikkje ha ein kropp spm Huth samtidig som ein er har akserelasjon som eit lyn.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #190 på: 26. April 2008, 18:14 »

Jeg vet ikke om dette er ironi, men det er svært sannsynlig at Arshavin, Pandec eller vDV signerer for denne klubben i løpet av sommeren. Arshavin, som spiller i Zenit, trengs ikke begrunnes engang, nettopp fordi han spiller i Zenit. Pandev opplever et synkende skip i Lazio, og vet at Newcastle er en pengesterk klubb med et stort stadion og fantastiske fans, mens Rafael, som er en del av Hamburger Sports Verein, gjerne kunne tenkt seg å bytte jaktmarker. HSV er bak lag som Bayern, Schalke og Bremen, og Rafael har nok en drøm om PL som de fleste andre! Diego er det nok verre med, siden Werder Bremen er et lag som kan kjempe om tittelen og har flere stjernespillere(Frings, Borowski, Mertesacker), pluss det faktum at han kan spille Champions League-fotball neste sesong.

Vet ikke hvor du lærte sannsynlighetsregning, gutten min, men tror kanskje du bør bekymre deg om du skal eksamineres i matematik i år!

Syntes det ble VEL mye positivt om Raghnildo her nå forresten.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 26. April 2008, 18:45 »
Tror dette må være en rekordtråd. 13 sider på 3 dager...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 26. April 2008, 19:00 »

Vet ikke hvor du lærte sannsynlighetsregning, gutten min, men tror kanskje du bør bekymre deg om du skal eksamineres i matematik i år!

Jeg sier ikke at jeg tror ALLE de 3/4 kommer, men jeg tror det er store sjanser for at en av dem blir å finne på SJP neste sesong, i hvert all hvis Keegan er interessert, og det BØR han jo være!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 26. April 2008, 19:55 »

Jeg sier ikke at jeg tror ALLE de 3/4 kommer, men jeg tror det er store sjanser for at en av dem blir å finne på SJP neste sesong, i hvert all hvis Keegan er interessert, og det BØR han jo være!

Jeg er litt enig med Lasse. Jeg ville ikke satt pengene mine på at noen av dem kom i sommer. Jeg tror ikke det er helt umulig at noen av dem kommer i sommer, men er stygt redd for at hvis større klubber kommer på banen mister vi dem.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 26. April 2008, 21:30 »
Når nufc.com kan bekrefte at godeste Modric har vært i Newcastle sammen med representanter for å forhandle, da syns jeg det er langt mer enn bare løse rykter.
Og ja, syns det er greit og bli forbanna. Det er et helvettes stygt lag som snappa han opp, og ingen større klubb enn Newcastle.
Men forhåpentligvis er man ikke like skuffa i september!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida