20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53694 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #165 på: 26. April 2008, 12:55 »
Da er det bare å vente på Diego/van Der Vaart da!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 26. April 2008, 12:57 »
Ja Arshavin,Pandev,van Der Vaart og Diego neste!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 26. April 2008, 13:11 »
Ja Arshavin,Pandev,van Der Vaart og Diego neste!

Jeg vet ikke om dette er ironi, men det er svært sannsynlig at Arshavin, Pandec eller vDV signerer for denne klubben i løpet av sommeren. Arshavin, som spiller i Zenit, trengs ikke begrunnes engang, nettopp fordi han spiller i Zenit. Pandev opplever et synkende skip i Lazio, og vet at Newcastle er en pengesterk klubb med et stort stadion og fantastiske fans, mens Rafael, som er en del av Hamburger Sports Verein, gjerne kunne tenkt seg å bytte jaktmarker. HSV er bak lag som Bayern, Schalke og Bremen, og Rafael har nok en drøm om PL som de fleste andre! Diego er det nok verre med, siden Werder Bremen er et lag som kan kjempe om tittelen og har flere stjernespillere(Frings, Borowski, Mertesacker), pluss det faktum at han kan spille Champions League-fotball neste sesong.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #168 på: 26. April 2008, 13:12 »
Håper Modric flopper..

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #169 på: 26. April 2008, 13:17 »
Slapp av gutter, 200 mill for en spiller som ikke har visst noen ting i di store ligaene er alt for mye. Selvfølgelig kan han bli ett bra kjøp, men det er alt for stor risiko med så mye penger. Jeg husker hvor sygt god Silvio Maric skulle være, og han var 100 millioner rett i dass. Modric virker veldig pusletet og da sliter man ofte i PL, uanz hvor god en er.....Så shit happens, måtte han feile :)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 26. April 2008, 13:34 »
Torres kostet Liverpool ca.£20.mill. Tenk om klubben hadde fått noe slikt for £20 mill. ojoj..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 26. April 2008, 13:55 »
Jeg har problemer med å skjønne hvorfor alle blir så eitrandes forbanna.
Hele Modric-saken har kun vært basert på rykter. Ryktene har selvfølgelig vært såpass sterke at det har vært lett å ta det for god fisk. Spesielt når alle mer eller mindre seriøse medier har kastet seg over saken.

Kanskje forhandlet han med Wise og Jimenez, kanskje ikke. Kanskje var grunnen til at han var i England overhodet at han skulle forhandle med Tottenham. Kan hende at Tottenham var før alle sammen, og kapret en ung og meget talentfull spiller før noen av storklubbene rakk å reagere. Selvfølgelig kan det også hende at Viduka har hvisket noen ord i øret til Modric, som har fått han til å skygge unna Newcastle, selv om jeg nekter å tro noe sånt om en av de spillerne jeg har størst respekt for i stallen vår. Som også var grunnen til at jeg reagerte sånn på det Radar skrev for kort tid tilbake. Jeg greier bare ikke tro så ille om en spiller jeg er så begeistret for.

Derfor tror jeg rett og slett at dette handler om at vi aldri har forhandlet med Dinamo i det hele tatt, og at Dinamo-bossen har plantet disse frøene i media, for at Tottenham-overgangen kunne gå i orden, mens pressen var opptatt av hvorfor Modric var i Newcastle.

Og hvis vi så har forhandlet, så tror jeg rett og slett at dette handler om spillerens personlige valg. London er mer fristende enn Newcastle. Ramos er betraktelig mer fristende enn Kevin Keegan, som Modric kanskje bare såvidt har hørt om (Modric var tross alt ikke gamle karen sist Keegan var her). Dessuten tror jeg faktisk at Tottenhams spillerstall kan være mer fristende enn vår, selv om vi har spillere som Martins, Owen, Emre og Viduka (som han kjenner godt fra før). Og som sagt, de er garantert e-cup-spill neste sesong.

At vi banket dem 4-1 på WHL, og har noe veldig spennende på gang har lite med saken å gjøre. Tottenham er, per dags dato, en mer spennende arbeidsgiver enn oss. Det må vi bare lære oss å akseptere. Samme hvor dypt hatet til de hvitkledde stikker.

Det er skuffende at vi ikke greide å få et talent som Modric i våre rekker.- Men jeg har først og fremst bare vært spent på hvor mye sannhet det egentlig var i disse ryktene. Det er det jeg har konsentrert meg om. Kanskje fordi jeg ikke kjenner til spilleren så godt, og kanskje fordi jeg både hater Silly Season (da tenker jeg selvfølgelig på det som virkelig er silly. Alle de ryktene som gir oss falske forhåpninger).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 26. April 2008, 13:58 »
har faktisk tenkt med meg selv at det kan være Keegan som har avvist han. Han vil jo satse på spillere med Premier League erfaring. Så da føler han kanskje at 20mill er mye for en spiller han ikke kjenner spesielt godt, og ikke er helt sikker på kan klare "nivået."
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 26. April 2008, 14:14 »
Det har vært for sterke rykter  utallelser fra både agent og Dinamo til at jeg skal tro dette bare er oppspinn Joakim. Det er sannsynligvis to forksjellige muligheter: 1. begge klubbene har fått budene akseptert, men Modric velger Tottenham fordi de er mer attraktive å spille for. 2. Tottenham byr mer enn oss og bare de får budet akseptert.

Jeg forstår veldig godt at mange er skuffet når han går til Spurs. Hvis han hadde gått til Liverpool, Chelsea Arsenal eller Barca, som han også har vært linket til, ville det vært mer forstålig. Selvsagt kan ma arrgumenter for at det er mer attraktivt å spille for Tottenham, men man er likevel skuffet når han går til Tottenham.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 26. April 2008, 14:34 »
Jeg synes det er knallbra at Keegan &co ikke vil doble lønna bare for å få han til Newcastle. Dette har vi brent oss på mange ganger før, og endt opp med en haug umotiverte overbetalte spillere. Kjenner jeg Keegan rett vil han få inn spillere som brenner for klubben. Tottenham har INGEN garanti for at han slår til. Tenker bare på andre "storkjøp" de har hatt som Bent og Rebrov. De ble jo lovprist for å få tak i disse spillerne i sin tid. Til neste år legger vi til Modric til den lista.

Jeg er ikke i tvil om at vi får inn noen store navn i sommer. Det var jo en av grunnene til at Keegan tok jobben i det hele tatt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 26. April 2008, 14:41 »
Ja, når vi skal spille CL høsten 2009, så trenger vi Modric. Og da har jo Tottenham rykket ned, så det er ikke noe problem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 26. April 2008, 15:33 »
Ja, når vi skal spille CL høsten 2009, så trenger vi Modric. Og da har jo Tottenham rykket ned, så det er ikke noe problem.

;D håper ikke dette er et eks. på den ironien din 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 26. April 2008, 15:46 »
jeg er egentlig sjokka over at han i det hele tatt havna i tottenham jeg.. hadde sett for meg han i Real eller noe, fremfor søplelaget fra London. Dette er så surt. Har også vært inne på samme tanke som at Keegan kan ha avvist han pga. han ikke har pl erfaring.
Jeg tror ikke det har noe å si om han er "puslete". Jeg vil ikke akkurat si at Ronaldo, som allerede spiller i PL og som er en av de beste spillerne i verden, sliter noe pga. han er puslete. Men men... utrolig bittert. vi kunne gjort et kupp, men nei. Blir uansett spennende å følge han i neste sesong.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 26. April 2008, 15:53 »
Når ble Ronaldo puslete??

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 26. April 2008, 16:05 »
synes du ronaldo er en muskelbundt? han er jo puslete i forhold til mange andre. Jeg ser hvertfall ikke på han som en muskuløs kant. Modric er ikke mye mindre enn ronaldo
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!