20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53553 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #135 på: 26. April 2008, 10:49 »
kyllingen: jeg slenger ikke dritt, jeg sier det som det er. Han er en lfc fan, så hvorfor skal jeg tro på noe av det han sier? ikke slemt ment, men hvis han hadde hatt såpass gode kontakter, så ville han fortsatt vært i newcastle, og ikke blitt spurs spiller over natta. greit og veldig bra med inside information, men inside information er ikke å se en mann på gata som likner på luka. Jeg har mine tvil frem til det motsatte er bevist dessverre.

det er mye penger ja, men det er kvalitet også. 1,5 mp er småttri for en kar som ashley. for 1,5 mp kunne man fått en halv morten berre, og det svarer vel for seg.
Skuffelsen blir heller ikke mindre når folk kommer med "inside information" og dette bare (sannsynligvis) er oppspinn...

er ingen ofrer her, annet enn Ashley. Vil tro at man ikke blir bedt på grillfest hos en profesjonell spiller uten at man kjenner han... men jeg vet ikke åssen kontakter du har, så skal ikke uttale meg om det.
« Siste redigering: 26. April 2008, 10:52 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 26. April 2008, 10:54 »
Radar fortsett med det fine arbeidet du!

Å skylde på Radar i denne saken blir berre for dumt. Er liksom ikkje han som styrer kven Newcastle skal hente inn, han har berre sagt det som det er at han trudde han såg Modric saman med Viduka. Så får ein tolke det slik ein vil, kanskje var det han, kanskje ikkje. Det garanterer uansett ingenting.

Eg er alltid skeptisk til rykta som kjem frå folk med "inside information". Det er umulig å vite noko, og ein kan ikkje ta alt for god fisk. Likevel er det interessant å lese, så fortsett med det!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 26. April 2008, 10:56 »
LFC-fan siden -84 og Newcastlefan siden -92. Vanskelig? Og siden du lurer : Viduka selv var den som bekreftet at Modric var her og bodde hos han.

Jeg har en stygg aning om hva som kan ha skjedd dersom han var her for å forhandle med Newcastle men, med fare for igjen å få spydd over diverse kommentarer, skal jeg la saken ligge.

VÃ¥gelg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #138 på: 26. April 2008, 10:59 »
Jeg tar dette som et dårlig tegn... Hadde han gått til et topplag i stede for newcastle hadde det ikke føltes så kjipt. Men spurs er et lag vi bør kunne klare å utkonkurere når vi jakter på spillere.  At vi taper mot spurs i kampen om nye spillere er ganske ille varslenede hvis vi skal kunne kjempe om en 5, 6, eller 7 plass til neste år. Da bør vi ha et bedre lag en spurs, villa og everton...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 26. April 2008, 11:00 »
så du kjenner viduka personlig? jaja.. samme... er ikke deg som skal diskuteres her=) alltid fint med informasjon uansett.. beklager hvis du ble "såra". jeg er bare så jævlig irritert over at denne klubben ikke kan benytte seg at sjansene de får når de først får den! Enda bittrere er det med tanke på at han går til spurs. Hadde vi fått han, så kunne vi solgt Nzog for en god pris til spurs.. aah! :'(
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 26. April 2008, 11:01 »
Hvorvidt vi var for gjerrige eller ikke i denne sammenhengen vet jeg ikke, men vi skal ikke bare velte ut penger over hele fotball Europa etter andres ønsker heller. I dette tilfellet var det tross alt snakk om veldig mye penger for en spiller som fortsatt er "ett relativt ubeskrevet blad". For meg virker det som Newcastle prøvde å snappe opp en "comming man" før de store kanonene rakk å reagere. Dessverre ønsket ikke selger-klubben akkurat det, og den som kom med det høyeste budet vant. Greitt forsøk, synd vi ikke klarte det og kanskje synd vi ikke var villige til å legge litt mer penger på bordet, men det er fortsatt ikke sikkert vi hadde fått Modric. Det var synd at vi ikke fikk Modric, men ikke bli altfor skuffa basert på spekulasjoner!

Når han går til Tottenham hadde vi hatt en sjanse hvis vi hadde lagt mer penger på bordet enn dem, slik ser hvertfall jeg det. Det gjorde vi som du sier ikke og da går han til Spurs. Det virket som de fleste kanonene var intersserte, men jeg ville tro ingen av dem ville punge ut så mye penger. For bortsett fra noen landskapmer har han ikke bevisst at han kan gå rett inn i PL å brillijere. Han spiller i kroatia og da har han heller ikke sjansen til det. Men han er ung og virker som et svært spennende talent. Det er slike spillere NUFC trenger for å komme tilbake i toppen, og ikke spillere som har sine beste år bak seg. Personlig ville jeg ikke blitt så skuffet hvis han gikk til noen av de store klubbene som har vært linket til han som Arsenal og Liverpool, men når han går til Spurs da blir jeg skuffet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 26. April 2008, 11:05 »
Ser ut som om overgangssummen til Tottenham ligger på litt over £15. Newcastle har penger til å kunne by over og de betaler gode lønninger (£80.000 - £112.000 pr.uke for toppspillere) så jeg tror (desverre) ikke det var pengene som styrte denne overgangen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 26. April 2008, 11:05 »
Jaja gutter. Da gikk miset vi denne mannen. Men for å være helt ærlig tror jeg Spurs ville ha gått veldig langt for å kjøpe ham. Spurs har manglet venstreving i lang tid og med ham blir laget meget godt. Når det gjelder castle er det ikke venstrekant vi trenger mest, jeg vil heller ha en god høyreving, noe vi mangler fullstendig. På venstre kan vi bruke både Duff og Emre, og det er jammen meg ikke dårlig. På høyre siden har vi derimot Geremi og Milner...!!!Og de er jo ikke særlig gode noen av de.. Jeg vil mye heller ha bently fra blackburn..en fantastisk god høyrekant som jobber mye og slår gode innlegg. Owen er jo konge i lufta og vil score mange mål m ham på plasss.

Modric spiller er vel offensiv midtbane i Dinamo Zagreb, men kan også spille ving tror jeg. Så tror ikke han er noen typisk venstreving. Nå har ikke vi spilt med vinger de siste kampene så interessen til Modric kan kanskje være et tegn på at vi fortsetter med samme formasjon også neste år.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 26. April 2008, 11:06 »
Ser ingen grunn til og klage på Radar i denne saken. Modric budde hos Viduka fordi då fekk han samtidig besøke ein god venn  og skrive under på ein avtale i England.

Ser heller ingen grunn til at du treng og opplyse kjeldene dine Radar, om det er nokon du eigentlig ikkje bør nevne er det opp til kvar enkelt og tru på det. Bare forsett og finn inside informasjon, er kanon spennande, sjølv om det ikkje vippa vår vei dinne gangen

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 26. April 2008, 11:09 »
kyllingen: jeg slenger ikke dritt, jeg sier det som det er. Han er en lfc fan, så hvorfor skal jeg tro på noe av det han sier? ikke slemt ment, men hvis han hadde hatt såpass gode kontakter, så ville han fortsatt vært i newcastle, og ikke blitt spurs spiller over natta. greit og veldig bra med inside information, men inside information er ikke å se en mann på gata som likner på luka. Jeg har mine tvil frem til det motsatte er bevist dessverre.

Uansett om det kan deffineres som dritt eller ikke er kommentarer som dette (se under) unødvendig:

Sitat fra: ripsgard
Foresten Radar: hvor får du disse meldingene dine fra? virker som vrøvl. du sier du kan få en fot innenfor når viduka skal ha fest? haha! har du så ekstremt gode kontakter der du sitter altså?

Som sagt: det er enkelte her inne som setter pris på det Radar bidrar med, det jeg siterer fra din post ovenfor er uansett unødvendig og fører ikke til spesielt mye. Så hva om mannen er Liverpool-fan? Akkurat nå oppfører han seg penere her på forumet enn du gjør og da er det ikke noe problem for meg at han er Liverpool-fan.

Nå ser jeg også andre som forsvarer Radar her imot innspillet ditt! Ta dette til etterretning og så legger vi det bak oss heretter, Takk!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 26. April 2008, 11:09 »
Uansett, er 15m£ utrolig mye penger. I alle fall for et ganske ubeskrevet blad, selv om det lille jeg har sett av Modric har vært fantastisk så skal han spille utrolig bra for å gjøre seg fortjent til en slik prislapp. Dette er ikke FM. 15m£ er ikke småpenger for en spiller som fremdeles er relativt ukjent.

Med det sagt er jeg skuffet over at han ikke kom hit og tror han kunne blitt god.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 26. April 2008, 11:15 »
Ser ut som om overgangssummen til Tottenham ligger på litt over £15. Newcastle har penger til å kunne by over og de betaler gode lønninger (£80.000 - £112.000 pr.uke for toppspillere) så jeg tror (desverre) ikke det var pengene som styrte denne overgangen.

Ja har vi egentlig det? Den som styrer pengesekken er vel Ashely og summen av det vi har kjøpt for minus det vi har solgt for i både sommer og i januar skal ligge under denne prisen. At han går til Spurs kan ha andre grunner også selvfølgelig som at de ligger i London og at de tross alt skal spille i europa til neste år så skal ikke si noe for sikkert, men jeg skjønner skuffelsen til mange når han går til Tottenham.

Btw ser jeg heller ingen grunn til å klage på deg radar i denne skaen. Syntes det bare er morsomt å høre din info.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 26. April 2008, 11:17 »
Slik det ser ut for meg (etter alt jeg har fått med meg angående denne saken) er at Modric valgte Tottenham fremfor Newcastle. At vi skal fått et bud på 18,5 millioner pund avslått mens Tottenham får han for rundt 15 millioner pund faller jo egentlig på sin egen urimlighet.

Det er vel bare å innse at Tottenham er pr. dags dato en mer interessant klubb for internasjonale spillere siden de har en kjent og merritert manager i Juande Ramos, allerede har vunnet Liga Cupen og derfor er klar for UEFA Cupen og er lokalisert i London.

Til Radar: jeg vil be deg om å ignorere enkelte brukere her som av en eller annen grunn stiller spørmål ved din informasjon bare det butter litt imot. Jeg er en FOTBALLIDIOT av rang og det første jeg leser hver morgen er nyheter og all mulig annen informasjon jeg måtte finne interessante, om alle klubber. Derfor stå på videre og del det du måtte vite med "oss" andre........  :)

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 26. April 2008, 11:18 »
kylling: wake up! les hva jeg har skrevet i forrige post! hvis han er lfc fan, noe han visstnok ikke er, så kunne han vel funnet på å prate svada bare på pur. men jeg har beklaget, så lar det ligge.

15mp for en ung spiller av klasse? vel... vi henter Smith for usmaklige 6mp, og han var over the hill allerede før han kom til newcastle. I newcastle har han ikke bevist en dritt. Modric spiller visstnok ekstremt bra i croatia og regnes som balkans svar på Messi. Det sier jo seg selv at dette ville vært et meget godt kjøp, nesten uavhengig av pris. Selv om prisen er høy, så har vi likevel råd til det. Vi har en av englands rikeste styremenn, og han må klare å få i gang slike overganger. Sånn sett så var det faktisk bedre i visse perioder med Fat fred. Han gav hvertfall det som trengtes for å få en spiller som han virkelig ønsket.

jeg frykter at viduka har sagt ting som vil ha hatt påvirkninger på modric, hvis de bodde sammen når han var her. Store navn som Owen og martins burde hvertfall ha klart å få han hit, og med tanke på at berba muligens drar til sommeren så burde ikke det være noe faktor for at han skulle dratt til spurs

ps: han går til spurs for 20 mp i følge denne: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1092121.ece
« Siste redigering: 26. April 2008, 11:20 av ripsgard »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 26. April 2008, 11:24 »
hvis han er lfc fan, noe han visstnok ikke er, så kunne han vel funnet på å prate svada bare på pur. men jeg har beklaget, så lar det ligge.

Er fortsatt LFC-fan. Er generelt fotballfan men NUFC og LFC er de jeg følger mest med. Og det er sannsynlig at du er den første som oppdager at jeg skriver svada etter nesten 500 innlegg + andre bidrag

Vi har en av englands rikeste styremenn, og han må klare å få i gang slike overganger.

Englands 15.rikeste visstnok. Tror det var Telegraph som skrev £15mill.