20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Luka Modric
« Svar #120 på: 26. April 2008, 07:36 »
Tottenhamhotspurs.com er vel deres offisielle hjemmeside, så skulle da tro at det de annonserer er riktig... Jaja, da er det bare å lete videre.
Edit:
Det stemmer, mange som melder dette nå..
« Siste redigering: 26. April 2008, 07:38 av Ulf »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 26. April 2008, 07:46 »
Ja det stemmer selvsagt....er jo Spurs sin offisielle side som du sier.

Faen så irriterende at en klubb som vi realistisk sett skal konkurere med snapper opp en stjernespiller jeg følte vi hadde på kroken...er så mye aggresjon jeg vil ha ut nå!! >:(

Men som du sier Ulf, vi får bare lete videre.....men dette var som å få 6 rette i Lotto og misse på det siste tallet, altså jeg tror ikke vi får en lignenede sjanse til å signe en så god spiller senere i sommer...Dessverre....MEN det er mange gode spillere ute der, og jeg har fortsatt tro på at vi skal dra i land et par-tre kvalitetspillere
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #122 på: 26. April 2008, 07:53 »
Vi kan jo heller hente Van der Vaart ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 26. April 2008, 08:05 »
Fy faen for en nedtur dette var å våkne til! Har hele tiden prøvd å se på en overgang til Newcastle som lite sannsynlig, men da er det jo helt jævli å se at han går til Spurs.

Skjer dette fordi Ashley & Co rett og slett var for gniene i forhandlingene?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #124 på: 26. April 2008, 08:11 »
Prisen var sikkert høyere enn de (og mange andre) var villig til å betale. I tillegg er London noe helt annet enn Newcastle - d må vi bare være edruelig nok å innse.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 26. April 2008, 08:13 »
Hvis prisen på £15,8 mill som kan øke til £20mill er mer enn hva folk tror man må betale for en slik spiller, så må man vel rett og slett tro om igjen.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #126 på: 26. April 2008, 08:15 »
Sånn som det lekket ut i media så er det greit at Newcastle backer ut og ikke blir holdt ransom., bare for å presse prisen opp.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #127 på: 26. April 2008, 08:28 »
Jaja.Er ikke værre enn at vi må bare fortsatte  å lete..finnes nok av andre vi kan hente så ser ikke på detta som noe nedtur!.MEN at han skulle gå til spurs?? Faen heller da!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 26. April 2008, 09:50 »
FAEN. Når han går til Spurs hadde vi hatt sjanse til å få han. Ashely virker nok en gang gnien på tranfermarkedet. Når man har sjansen på en slik spiller må vi punge ut.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 26. April 2008, 10:17 »
DETTE ER SYKT!!! vi hadde bud på18.5 mp! så klarer vi ikke å hoste opp 1.5 mp ekstra for å få en klassespiller! må si jeg er ufattelig skuffa! HAR ALDRI VÆRT SÅ SKUFFA TROR JEG! hvordan går dette an? gniene jævler. 1.5 mp er like mye som verdien av en eller annen random søple spiller! fy FAEN!!!
vi er vel for det første rikere enn spurs, for det andre så klarer vi å tape nok en god spiller til dem. Snakker om klubb som satser (nufc)!!! kan ikke tenke meg noen unge spillere som er bedre enn modric i sin rolle!

Foresten Radar: hvor får du disse meldingene dine fra? virker som vrøvl. du sier du kan få en fot innenfor når viduka skal ha fest? haha! har du så ekstremt gode kontakter der du sitter altså?
« Siste redigering: 26. April 2008, 10:23 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 26. April 2008, 10:37 »
Synd dette her. Aldri sett han spele, men må jo være god etter alle dei lovorda og prisen osv. Tottenham har London å tilby, det har ikkje vi. Vi er ein klubb omtrent på lik størrelse med Spurs ellers, så sånn sett kan eg forstå at han valgte Spurs foran oss. Men hvis det var pengane det skorta på er det påtide å bli bekymra. Vi virka så jævli gniene, og vi skal liksom spare oss til suksess. Ashley og co må skjønne at det er pengane som styrer dagens fotball, og då kan ikkje vi sitte på sidelinja. Nei dette var jævlig skuffande.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 26. April 2008, 10:41 »
greit nok at Tottenfjern har london å by på, men han skal jo spille fotball, ikke shoppe og fylle! er makabert å se dette! I januar var det rykter om at keegan hadde 1 mrd å kjøpe for (noe jeg tviler JÆVLIG sterkt på), også klarer vi ikke å hente et stortalent for 20mp! forferdelig. kan lure på hva som skjer når en slik sjanse sklir mellom fingrene på Cashley og co. Skulle så inderlig ønske det var 1. april i dag >:(
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 26. April 2008, 10:43 »
Var som bare FAEN!

Men ærlig talt folkens, slapp av litt her. Her på forumet VET vi svært lite og SPEKULERER svært mye, og blir deretter skuffet. Det er dårlig logistikk for min del!

Til ripsgard: drit i å slenge dritt til Radar som bare bidrar med det han får med seg. Vi vet alle at det er mye frem og tilbake å hente spillere idag, spesielt de mest attraktive spillerne, og det blir ekstra vanskelig for Newcastle United som ikke lenger er en like attraktiv klubb som vi gjerne vil at den skal være. Radar bidrar med det han kan, men heller ikke han er vel tilstede på styrerommet på St.James Park såvidt jeg har skjønt. Med andre ord: ta det for det det er verdt. Jeg syns det er spennende å ha "en mann i felten" som er aktiv her inne, men vi må ikke alltid legge for mye i det.

Hvorvidt vi var for gjerrige eller ikke i denne sammenhengen vet jeg ikke, men vi skal ikke bare velte ut penger over hele fotball Europa etter andres ønsker heller. I dette tilfellet var det tross alt snakk om veldig mye penger for en spiller som fortsatt er "ett relativt ubeskrevet blad". For meg virker det som Newcastle prøvde å snappe opp en "comming man" før de store kanonene rakk å reagere. Dessverre ønsket ikke selger-klubben akkurat det, og den som kom med det høyeste budet vant. Greitt forsøk, synd vi ikke klarte det og kanskje synd vi ikke var villige til å legge litt mer penger på bordet, men det er fortsatt ikke sikkert vi hadde fått Modric. Det var synd at vi ikke fikk Modric, men ikke bli altfor skuffa basert på spekulasjoner!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 26. April 2008, 10:46 »
Jaja gutter. Da gikk miset vi denne mannen. Men for å være helt ærlig tror jeg Spurs ville ha gått veldig langt for å kjøpe ham. Spurs har manglet venstreving i lang tid og med ham blir laget meget godt. Når det gjelder castle er det ikke venstrekant vi trenger mest, jeg vil heller ha en god høyreving, noe vi mangler fullstendig. På venstre kan vi bruke både Duff og Emre, og det er jammen meg ikke dårlig. På høyre siden har vi derimot Geremi og Milner...!!!Og de er jo ikke særlig gode noen av de.. Jeg vil mye heller ha bently fra blackburn..en fantastisk god høyrekant som jobber mye og slår gode innlegg. Owen er jo konge i lufta og vil score mange mål m ham på plasss.
« Siste redigering: 26. April 2008, 10:48 av InspectorC »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 26. April 2008, 10:47 »
Hvor jeg får meldingene fra har ikke så mye å si men det er gode nok kontakter som jeg omgås en del med. At jeg kommer med på grillfesten hans er ingen garanti men en liten mulighet som jeg skal prøve å gripe. Og ja, jeg vil si jeg har gode kontakter! Ikke kontakter som jeg nødvendigvis trives med men som kun tjener ett egoistisk mål for min del i en liten periode til.

Alt jeg har skrevet er at Modric var her i uka som gikk og ingenting om  at NUFC skulle skrive kontrakt med han. Mulig han bare har vært på familiebesøk hos Viduka (Fetteren sin tror jeg det er) ifm samtalene med Tottenham og at ryktene har begynt å svirre etter det.

At du er skuffet over at Modric ikke kommer til Newcastle gir deg vel ikke rett til å slenge litt eder å galle? Og hvem er "ofrene" dine når Arshavin, Pandev og resten av rykteballetten ikke kommer til Newcastle?