20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 26/4 West Ham United - Newcastle United  (Lest 40136 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 26/4 West Ham United - Newcastle United
« Svar #120 på: 26. April 2008, 16:50 »
Må le av laddy som stakk på 0-2 :D

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #121 på: 26. April 2008, 16:51 »
fyfaen;)HÆÆÆÆÆÆRLIG
oger

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 26. April 2008, 16:51 »
Nydelig ball av Barton WHAT 2-2 !
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 26. April 2008, 16:51 »
Og av Fredrik som hakka på Butt og Geremi, så scorer de et mål på delinga :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 26. April 2008, 16:52 »
Fantastisk!!!!!

Dette er utrolig sterkt, vi har vært elendige.....ligger under 2-0, plutselig er vi tilbake på 2-2!!!! West Ham må jo gå inn til pauser JÆVLI skuffa nå!! Mens vi går inn der full av selvtillitt!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 26. April 2008, 16:52 »
Jadda!!!
Vi tapar aldri med Geremi på laget ;D

STAKK DU NÅ FREDRIK?  ;D

Verste er at du ikkje gledar deg over at vi har utligna. Spesielt med STOR hjelp av Geremi ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 26. April 2008, 16:52 »
Tipper Asbjørn dukker opp i dag også :P

Selvsagt
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 26. April 2008, 16:52 »
Geremi lever vidare på sin vitamininnsprøytning!!! ;D ;D ;D ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 26. April 2008, 16:53 »
Alt går på skinnner. Kommer inn og ser at dei ikkje får til noke og så Vips er det 2-2
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 26. April 2008, 16:54 »
Geremi lever vidare på sin vitamininnsprøytning!!! ;D ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 26. April 2008, 16:54 »
Går med ein "kjedelig" 2-2 uavgjort til pause.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #131 på: 26. April 2008, 16:56 »
Herlig! Kom virkelig mer med mot slutten av omgangen. Førstemålet er en kontring der Barton sender en krempasning i bakrom til Martins som elegant løftet den over Green. Andremålet er litt mer flaks, men fortsatt en god prestasjon av Geremi. Keegan så veldig bestemt ut da han gikk ned i garderoben, dette vinner vi!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 26. April 2008, 16:57 »
De overvurderer seg selv. Sier seg selv at spillere som Geremi og Butt har levd på en vitamininnsprøytning de siste kampene, og ikke er bedre enn det de viser her.

OG DER VAKNA DU! Kor du ha vore dei siste 5-6 kampane når Geremi og spesielt Butt har storspelt?
Du e fan meg latterleg.

Jeg har vært her. Storspilt? Og du kaller meg latterlig? Geremi var grei mot Tottenham og har ellers vært helt ok, sett bort i fra forferdelige feilpasninger. Butt har ikke imponert meg bortsett fra et par kamper hvor han har spilt over evne og ikke bidratt med FOR mange feilpasninger!

På tide å våkne opp nå lgrinde! Sesongen er snart ferdig vet du.

I tilleg til at du berre er fantastisk latterleg så er det latterleg at du er ein slags admin her inne. Du dukkar opp og kritiserar dei spelarane du ikkje likar kvar gong vi tapar. Og at du site no og påstår at Butt ikkje har storspelt for oss siste tiden vise berre kor lite vi skal ta det du skriv seriøst.
Site du ser kampen?
Dei siste 5-6 kampane har Geremi vore god han, som resten av laget. På tide du innser dette. Må jo berre le når du endleg får deg eit tap slik at du kan kritisera dei to.
Eg har vore vaken heile sesongen eg. Og JA sesongen er snart ferdig og vi har lite og spela for, kanskje derfor HEILE laget er "off" idag.

Tror du virkelig jeg leter etter kamper hvor Butt og Geremi spiller dårlig, bare for å si at de spiller dårlig? Du må ikke misforstå meg. Det jeg sier er at disse to spillerne ikke er gode nok for Newcastle, hvis Newcastle skal gå videre som klubb. Joda, man kan skryte av arbeidsinnsats og både det ene og det andre, men alle vet jo at disse to spillerne ikke holder mål for en klubb som Newcastle. Det irriterer meg at endel folk underbygger argumentene sine med disse to spillernes seneste opptredener for å gi dem luft under vingene som to ekstremt gode midtbanespillere som klubben ikke hadde klart seg uten. Denne dyrkingen av middelmådigheter klarer jeg ikke, det blir for virkelighetsfjernt. I tillegg må man jo se hele sesongen under ett, ikke bare 5-6 kamper, er det rettferdig da? Er det rettferdig overfor Charles N`Zogbia, spilleren som storspilte de 2-3 første månedende. STORSPILTE. Ble kåret til player of the month og greier, men så dabbet det av på grunn av at han måtte spille venstreback. Også sitter dere og kritiserer gutten for at han visstnok skal ønske seg vekk og at han har så dårlig arbeidsmoral osv. Hva faen vet dere om det? Dette er jo en påstand fullstendig uten hold i. Nei, jeg tror ikke du skal være så fort ute med å kalle meg latterlig lgrinde. Tenk før du uttaler deg neste gang, til fordel for oss alle!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 26. April 2008, 16:58 »
Og av Fredrik som hakka på Butt og Geremi, så scorer de et mål på delinga :)

Berre nok eit eksempel på kor lite seriøst folk må ta det han skriv.

TehVader

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #134 på: 26. April 2008, 16:59 »
Får TVants te å funke te slutt, ser at me ligger under 2-0 og speler rævva. Streamen lagger og alt er jævlig, so snur alt på slutten.

Steamen begynner å funke akkurat i tide til å sjå Martins putte med ein nydelig finish