De overvurderer seg selv. Sier seg selv at spillere som Geremi og Butt har levd på en vitamininnsprøytning de siste kampene, og ikke er bedre enn det de viser her.
OG DER VAKNA DU! Kor du ha vore dei siste 5-6 kampane når Geremi og spesielt Butt har storspelt?
Du e fan meg latterleg.
Jeg har vært her. Storspilt? Og du kaller meg latterlig? Geremi var grei mot Tottenham og har ellers vært helt ok, sett bort i fra forferdelige feilpasninger. Butt har ikke imponert meg bortsett fra et par kamper hvor han har spilt over evne og ikke bidratt med FOR mange feilpasninger!
På tide å våkne opp nå lgrinde! Sesongen er snart ferdig vet du.
I tilleg til at du berre er fantastisk latterleg så er det latterleg at du er ein slags admin her inne. Du dukkar opp og kritiserar dei spelarane du ikkje likar kvar gong vi tapar. Og at du site no og påstår at Butt ikkje har storspelt for oss siste tiden vise berre kor lite vi skal ta det du skriv seriøst.
Site du ser kampen?
Dei siste 5-6 kampane har Geremi vore god han, som resten av laget. På tide du innser dette. Må jo berre le når du endleg får deg eit tap slik at du kan kritisera dei to.
Eg har vore vaken heile sesongen eg. Og JA sesongen er snart ferdig og vi har lite og spela for, kanskje derfor HEILE laget er "off" idag.