20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 26/4 West Ham United - Newcastle United  (Lest 40133 ganger)

0 medlemmer og 16 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 26/4 West Ham United - Newcastle United
« Svar #15 på: 23. April 2008, 00:12 »
Helt riktig annern! Og det er nå vi har muligheten til å gi Carroll en hel kamp eller to.....neste sesong er det fullt alvor igjen og ikke like store muligheter til å eksperimentere..

Det er i de tre siste kampene spillere som Carroll, Edgar og kanskje LuaLua bør få spille....viktig med tanke på deres utvikling!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. April 2008, 15:57 »
Enig der, men jeg er veldig interessert i å se hvordan Milner hadde passet i dagens formasjon!
Dette er jeg helt enig i. Jeg tror Milner passer veldig godt i denne formasjonen, uansett om han plasseres på kant eller midtbane.

Det er mange jeg gjerne skulle prøvd ut. Men de får komme inn fra benken. Kunne veldig gjerne tenkt meg å gi Carroll hele andre omgang, og Milner omtrent en halvtime.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 23. April 2008, 16:45 »
Enig der, men jeg er veldig interessert i å se hvordan Milner hadde passet i dagens formasjon!
Men er det egentlig plass til Milner i dagens formasjon? Så lenge laget presterer og resultatene fortsetter å komme lander jeg på nei.
Vi trenger Geremi, rett og slett fordi han er flink til å beholde roen og gjøre de rette tingene til enhver tid. Klart det blir mer spennende fremover med en frisk Milner, men jeg tror det kan bli mer spennende mot vårt mål også, kanskje mer spennende enn jeg\vi liker. Geremi og Milner har enkelte likheter, men de er også veldig ulike på enkelte punkter, og foreløpig mener jeg laget trenger den tryggheten og fornuften Geremi bidrar med. Kanskje litt kjedelig, men Geremi har da faktisk spilt bra den siste tiden også, og noen andres plass passer heller ikke Milner til. Derfor må Milner pent vente nå.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 23. April 2008, 21:43 »
Skulle gjerne sett Geremi på laget i en god tid fremover, jeg, men det går for treigt med han. Og i tillegg blir det for slurvete og det ser ut som om han ikke vil nok. Håpløse dødballer har han også. Nei, jeg sier grønt lys for Milner/N`Zogbia, helst sistnevnte.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 24. April 2008, 17:38 »
Zog kan du bare drømme om. Han forsvinner i sommer. I hvert fall om vi får inn Modric.
Føler forøvrig at det er like greit å gå for den gamle tesen "Never change a winning team". Geremi gjør seg ikke bort, selv om han ikke helt har levd opp til nivået fra Spurs-kampen, men det har ikke resten av laget heller. Kunne godt tenkt meg å sett Milner jeg også, men inntil videre går jeg for Geremi. Så får Milner heller komme inn underveis, når Geremi har "gått tom" for superkrefter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 24. April 2008, 19:16 »
Skulle likt å sett ein statistikk på poengfangst MED Geremi på laget denne sesongen :) Trur den e ganske bra, slik sett "never change a winning team".
Men viss vi ikkje har noke å spela om så bør vel kanskje fleire sleppa til.
Eg meinar vi har noke å spela for, derfor same lag. Meinar vi kan gå forbi både spurs og west ham.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 24. April 2008, 19:49 »
Geremi og Butt har spilt i samtlige av våre seire sålangt. Butt har forsåvidt mindre konkurranse til sin plass på laget da han er det ubestridt best ankeret i stallen, så han har jo da også fått spille alt av kamper mulig. Men Geremi har altså vært med alle gangene vi har vunnet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 24. April 2008, 21:22 »
Føler forøvrig at det er like greit å gå for den gamle tesen "Never change a winning team".

Det heter Never change a winning side! :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 24. April 2008, 23:00 »
Det gjør det vel faen ikke

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 24. April 2008, 23:03 »
Helt riktig, aDDis! Det heter: Never Change a winning team!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 25. April 2008, 08:53 »
Helt riktig, aDDis! Det heter: Never Change a winning team!

Nei, det er faktisk en helt vanlig misoppfatning. Jeg trodde lenge også det var team. Men med 'team' menes hele klubben, men 'side' referer til det laget du har plukket ut til kampen, startellerveren.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 25. April 2008, 13:29 »
Team kan bety begge deler smarten... Det gjør det jo på norsk og!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 25. April 2008, 14:09 »
Team kan bety begge deler smarten... Det gjør det jo på norsk og!

Det gir jeg faktisk faen i så lenge det er 'side' som er den riktige/originale betegnelsen "smarten"...

Men jeg synes egentlig dette er en litt for dum ting å krangle om så jeg legger saken død.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 25. April 2008, 14:42 »
Haha ja dette er det dummeste jeg har diskutert, hvertfall når jeg vet jeg har rett.

Ser for meg KK komme på trening å si "im not going to change the team" og mene HELE klubben fra junioravd til senioravd og reservene og alle kampene de har spilt :):):)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 25. April 2008, 15:18 »
Haha ja dette er det dummeste jeg har diskutert, hvertfall når jeg vet jeg har rett.

Ser for meg KK komme på trening å si "im not going to change the team" og mene HELE klubben fra junioravd til senioravd og reservene og alle kampene de har spilt :):):)

Jeg er også reativt sikker da dette er noe jeg hørte fra en foreleser i engelsk som er ganske fotballinteressert og fra England. Poenget er at side er startoppstillingen og det er den som ikke skal endres. Og det er det som er uttrykket (i alle fall det korrekte). Men hvis du finner et sitat fra en engelsk manager som sier 'never change a winning team' så bøyer jeg meg i støvet for deg :P