20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 26/4 West Ham United - Newcastle United  (Lest 40487 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 26/4 West Ham United - Newcastle United
« Svar #165 på: 26. April 2008, 17:24 »
Uriah Rennie er et mysterium.
Hvorfor degraderer de han ikke fulllstendig? Han viser, ifølge kommentatorene, tydelig hvorfor han ikke får dømme særlig mange PL-kamper. Men når han må markere seg ekstra mye hver enste gang han dømmer, går det jo fullstendig over styr. Hva er vitsen med å i det hele tatt la han dømme da?

Jeg skal holde kjeft om hva jeg tror er grunnen.. :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 26. April 2008, 17:27 »
Faen så irriterande at det ikkje er skikkelig stream. Laggar og hakkar og bildet forsvinner heile tida.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 26. April 2008, 17:30 »
Få et bytte nå!! Inn med Carroll f.eks...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 26. April 2008, 17:33 »
De overvurderer seg selv. Sier seg selv at spillere som Geremi og Butt har levd på en vitamininnsprøytning de siste kampene, og ikke er bedre enn det de viser her.

OG DER VAKNA DU! Kor du ha vore dei siste 5-6 kampane når Geremi og spesielt Butt har storspelt?
Du e fan meg latterleg.

Jeg har vært her. Storspilt? Og du kaller meg latterlig? Geremi var grei mot Tottenham og har ellers vært helt ok, sett bort i fra forferdelige feilpasninger. Butt har ikke imponert meg bortsett fra et par kamper hvor han har spilt over evne og ikke bidratt med FOR mange feilpasninger!

På tide å våkne opp nå lgrinde! Sesongen er snart ferdig vet du.

I tilleg til at du berre er fantastisk latterleg så er det latterleg at du er ein slags admin her inne. Du dukkar opp og kritiserar dei spelarane du ikkje likar kvar gong vi tapar. Og at du site no og påstår at Butt ikkje har storspelt for oss siste tiden vise berre kor lite vi skal ta det du skriv seriøst.
Site du ser kampen?
Dei siste 5-6 kampane har Geremi vore god han, som resten av laget. På tide du innser dette. Må jo berre le når du endleg får deg eit tap slik at du kan kritisera dei to.
Eg har vore vaken heile sesongen eg. Og JA sesongen er snart ferdig og vi har lite og spela for, kanskje derfor HEILE laget er "off" idag.

Tror du virkelig jeg leter etter kamper hvor Butt og Geremi spiller dårlig, bare for å si at de spiller dårlig? Du må ikke misforstå meg. Det jeg sier er at disse to spillerne ikke er gode nok for Newcastle, hvis Newcastle skal gå videre som klubb. Joda, man kan skryte av arbeidsinnsats og både det ene og det andre, men alle vet jo at disse to spillerne ikke holder mål for en klubb som Newcastle. Det irriterer meg at endel folk underbygger argumentene sine med disse to spillernes seneste opptredener for å gi dem luft under vingene som to ekstremt gode midtbanespillere som klubben ikke hadde klart seg uten. Denne dyrkingen av middelmådigheter klarer jeg ikke, det blir for virkelighetsfjernt. I tillegg må man jo se hele sesongen under ett, ikke bare 5-6 kamper, er det rettferdig da? Er det rettferdig overfor Charles N`Zogbia, spilleren som storspilte de 2-3 første månedende. STORSPILTE. Ble kåret til player of the month og greier, men så dabbet det av på grunn av at han måtte spille venstreback. Også sitter dere og kritiserer gutten for at han visstnok skal ønske seg vekk og at han har så dårlig arbeidsmoral osv. Hva faen vet dere om det? Dette er jo en påstand fullstendig uten hold i. Nei, jeg tror ikke du skal være så fort ute med å kalle meg latterlig lgrinde. Tenk før du uttaler deg neste gang, til fordel for oss alle!

Ja og det skal du få lov til å meina. Eg synst berre at det er unødvendig å sei det du sa, berre fordi vi låg under 2-0 så skyldar du på Geremi og Butt. Der bør DU teinka deg om før du uttalar deg, til fordel for alle her inne.
Debatten om kva spelarar vi treng for å styrka laget skal vi ikkje ta her.

Så du synes ikke det florerte med feilpasninger og feil valg i perioden fra 0-20 minutter fra mr. x og mr. x?

Eg såg ikkje 1 omg. eg. Gjorde du? Har sett alle andre kampa i år ja.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 26. April 2008, 17:36 »
De overvurderer seg selv. Sier seg selv at spillere som Geremi og Butt har levd på en vitamininnsprøytning de siste kampene, og ikke er bedre enn det de viser her.

OG DER VAKNA DU! Kor du ha vore dei siste 5-6 kampane når Geremi og spesielt Butt har storspelt?
Du e fan meg latterleg.

Jeg har vært her. Storspilt? Og du kaller meg latterlig? Geremi var grei mot Tottenham og har ellers vært helt ok, sett bort i fra forferdelige feilpasninger. Butt har ikke imponert meg bortsett fra et par kamper hvor han har spilt over evne og ikke bidratt med FOR mange feilpasninger!

På tide å våkne opp nå lgrinde! Sesongen er snart ferdig vet du.

I tilleg til at du berre er fantastisk latterleg så er det latterleg at du er ein slags admin her inne. Du dukkar opp og kritiserar dei spelarane du ikkje likar kvar gong vi tapar. Og at du site no og påstår at Butt ikkje har storspelt for oss siste tiden vise berre kor lite vi skal ta det du skriv seriøst.
Site du ser kampen?
Dei siste 5-6 kampane har Geremi vore god han, som resten av laget. På tide du innser dette. Må jo berre le når du endleg får deg eit tap slik at du kan kritisera dei to.
Eg har vore vaken heile sesongen eg. Og JA sesongen er snart ferdig og vi har lite og spela for, kanskje derfor HEILE laget er "off" idag.

Tror du virkelig jeg leter etter kamper hvor Butt og Geremi spiller dårlig, bare for å si at de spiller dårlig? Du må ikke misforstå meg. Det jeg sier er at disse to spillerne ikke er gode nok for Newcastle, hvis Newcastle skal gå videre som klubb. Joda, man kan skryte av arbeidsinnsats og både det ene og det andre, men alle vet jo at disse to spillerne ikke holder mål for en klubb som Newcastle. Det irriterer meg at endel folk underbygger argumentene sine med disse to spillernes seneste opptredener for å gi dem luft under vingene som to ekstremt gode midtbanespillere som klubben ikke hadde klart seg uten. Denne dyrkingen av middelmådigheter klarer jeg ikke, det blir for virkelighetsfjernt. I tillegg må man jo se hele sesongen under ett, ikke bare 5-6 kamper, er det rettferdig da? Er det rettferdig overfor Charles N`Zogbia, spilleren som storspilte de 2-3 første månedende. STORSPILTE. Ble kåret til player of the month og greier, men så dabbet det av på grunn av at han måtte spille venstreback. Også sitter dere og kritiserer gutten for at han visstnok skal ønske seg vekk og at han har så dårlig arbeidsmoral osv. Hva faen vet dere om det? Dette er jo en påstand fullstendig uten hold i. Nei, jeg tror ikke du skal være så fort ute med å kalle meg latterlig lgrinde. Tenk før du uttaler deg neste gang, til fordel for oss alle!

Ja og det skal du få lov til å meina. Eg synst berre at det er unødvendig å sei det du sa, berre fordi vi låg under 2-0 så skyldar du på Geremi og Butt. Der bør DU teinka deg om før du uttalar deg, til fordel for alle her inne.
Debatten om kva spelarar vi treng for å styrka laget skal vi ikkje ta her.

Så du synes ikke det florerte med feilpasninger og feil valg i perioden fra 0-20 minutter fra mr. x og mr. x?

Eg såg ikkje 1 omg. eg. Gjorde du? Har sett alle andre kampa i år ja.

Hørte på radio(nufc.co.uk)
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #170 på: 26. April 2008, 17:46 »
smith på. da vinner vi  :-X

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 26. April 2008, 17:46 »
Smith kommer inn og lager et frispark etter bare 15sek på banen.....helt fantastisk!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 26. April 2008, 17:48 »
Fatta faen ikkje ka vi hive innpå denne Smith for. Makan til ubrukelighet. Best å kvitte seg med han så fprt vi får sjansen.

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #173 på: 26. April 2008, 17:49 »
kor lenge er det ijen av kampen?

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #174 på: 26. April 2008, 17:50 »
Fatta faen ikkje ka vi hive innpå denne Smith for. Makan til ubrukelighet. Best å kvitte seg med han så fprt vi får sjansen.

Det at smith ikke får spille før helt i slutten av kampen sier jo litt hva KK tenker i en kamp hvor vi har lite å tape. Smith forsvinner til s*nderland i sommer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 26. April 2008, 17:56 »
Hehe Fulham vann jeggu 2-3. Og fan sunderland og!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 26. April 2008, 17:57 »
satans vg live.. sto og blinka "mål" på newcastle i 10 sek. men ser det ingen andre plass:SS:S:S:S
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 26. April 2008, 17:57 »
David Edgar har pådratt seg en stygg ansiktsskade.....byttet ut med Diatta.

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #178 på: 26. April 2008, 17:58 »
satans vg live.. sto og blinka "mål" på newcastle i 10 sek. men ser det ingen andre plass:SS:S:S:S

Så det samme....!!! har ikke sett ni herfra så da er det vel en kuk som har det morro i VG...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 26. April 2008, 17:59 »
Solano tiljubles av Toon Army etter å ha fått to sekunder helt på tampen.
Håper det ikke er noe mer enn bare litt blod for Edgar.

2-2 er et greit resultat etter en dårlig start og en dårlig andreomgang.
Vi står fremdeles likt med Spurs.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon