20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Thierry Henry  (Lest 10349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #15 på: 10. April 2008, 11:00 »
Kevin Keegan is not joking when he says that he wants to bring Thierry Henry back to England.
http://www.football365.com/story/0,17033,8701_3406340,00.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 10. April 2008, 11:32 »
Først må Keegan få penger, noe han ikke har før han er garantert plassering i PL (noe vi egentlig er siden det er 12 poeng til nedrykksplass)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #17 på: 15. April 2008, 01:45 »
Først må Keegan få penger, noe han ikke har før han er garantert plassering i PL (noe vi egentlig er siden det er 12 poeng til nedrykksplass)

Vi rykker ikke ned nå!.Og Keegan får en god sum med transfermidler til å handle for når transf vinduet åpner nå MEN jeg er mere skeptisk til Henry.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 19. April 2008, 12:33 »
Sjølv om vi har pengane som skal til for å hente Henry trur eg ikkje han vil til Nufc. Vi har gjort mange forbedringer den siste tiden, men trur nok Henry ser på Newcastle som eit steg ned i karrieren.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19. April 2008, 13:08 »
http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/04/19/Prem-Mort-on-Newcastle-signings/

Chris Mort ser ikke på noen store stjernekjøp som det beste for klubben ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 19. April 2008, 15:31 »
Ingen grunn til å være uenig med vår kjære styreformann her.
Vi har i alle tidligere år brent oss på det å kjøpe store navn, fremfor de spillerne som passer oss best.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. April 2008, 04:45 »
hadde vært morsomt å se han i Newcastle..
men jeg ville heller hatt Arshavin i den rollen ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. April 2008, 08:39 »
Kloke ord frå godeste Mort.

RHCP14

• Gjest
« Svar #23 på: 09. Mai 2008, 12:12 »
Trist å se Henry mot Real nå sist. Han trenger å komme tilbake til England! Koffor ikkje Newcastle?

pane

• Gjest
« Svar #24 på: 09. Mai 2008, 13:01 »
Trist å se Henry mot Real nå sist. Han trenger å komme tilbake til England! Koffor ikkje Newcastle?

Fordi Henry er altfor god for oss desverre..

RHCP14

• Gjest
« Svar #25 på: 09. Mai 2008, 14:07 »
Nja..er du så sikker på det? han går nok neppe til Italia eller noen andre i Spania. Frankrike og Tyskland er utelukka og dermed står vi igjen med England. Chelsea. Nei, Tottenham, Nei..begge pga sin kjærlighet til Arsenal. Man Utd er lite sannsynlig og da er det igjen Everton, Liverpool, Arsenal og Newcastle. Det mest sannsynlige er kanskje Arsenal, men tok Wenger tilbake Anelka? Sjølvsagt ikkje akkurat i samme sjangeren som Henry, men trur Wenger er for opptatt av å satse på Adebayor og Van Persia til at han kan ha ein tredje spiss i verdensklasse. Spillestilen til Arsenal er jo også den som minner mest om Barca av dei fire store. Og den spillestilen fungerer ikkje Henry optimalt i.

Da står vi igjen med Everton, Liverpool og Newcastle. Tipper Benitez er ute etter ein makker til Torres og med det meiner eg ein spiss alla Crouch, bare bedre. Ein sånn type er ikkje Henry.

For at Henry skal skinne som sterkest må han være stjerne på laget. Det får han være i Everton og Newcastle og det tipper eg han veit. Av dei to klubbene trur eg Newcastle har størst tiltrektningskraft på Henry. Så eg spør igjen. Koffor ikkje?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Mai 2008, 14:18 »
Henry drar nok ikke til en klubb uten e-cup spill. Jeg tror det er større sjanse for at vi får se han i Bayern eller Lyon enn Newcastle.

RHCP14

• Gjest
« Svar #27 på: 09. Mai 2008, 14:21 »
Bayern har Luca Toni og Klose. Trur ikkje Henry er sugen på å stikke tilbake til heimlandet riktig enda. Eg lever i trua :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Mai 2008, 14:29 »
Jeg tror ikke Henry er sugen på å dra til en klubb som ikke har e-cup, kom under midten av tabellen de to siste sesongene og har byttet ekstremt mange managere. Det er lov å drømme, men det er bare å innse at Henry ikke kommer til Newcastle.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Mai 2008, 15:57 »
Henry skal ingen steder. Han har visst tenkt å kjempe seg inn på laget. Sto i lokalavisa i går