Nja..er du så sikker på det? han går nok neppe til Italia eller noen andre i Spania. Frankrike og Tyskland er utelukka og dermed står vi igjen med England. Chelsea. Nei, Tottenham, Nei..begge pga sin kjærlighet til Arsenal. Man Utd er lite sannsynlig og da er det igjen Everton, Liverpool, Arsenal og Newcastle. Det mest sannsynlige er kanskje Arsenal, men tok Wenger tilbake Anelka? Sjølvsagt ikkje akkurat i samme sjangeren som Henry, men trur Wenger er for opptatt av å satse på Adebayor og Van Persia til at han kan ha ein tredje spiss i verdensklasse. Spillestilen til Arsenal er jo også den som minner mest om Barca av dei fire store. Og den spillestilen fungerer ikkje Henry optimalt i.
Da står vi igjen med Everton, Liverpool og Newcastle. Tipper Benitez er ute etter ein makker til Torres og med det meiner eg ein spiss alla Crouch, bare bedre. Ein sånn type er ikkje Henry.
For at Henry skal skinne som sterkest må han være stjerne på laget. Det får han være i Everton og Newcastle og det tipper eg han veit. Av dei to klubbene trur eg Newcastle har størst tiltrektningskraft på Henry. Så eg spør igjen. Koffor ikkje?