20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]  (Lest 31875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #120 på: 13. April 2008, 02:22 »
Dette var ikke en veldig stor kamp, men vi var i allefall det beste laget, og det er noe vi bør være fornøyde med borte mot Pompey. Cornerstatistikken viste vel 2-10 i vår favør om jeg ikke husker feil...

Kjapp børs:

Harper 7. Tar det lille som kommer greit.

Beye 6 Har ikke så mye å gjøre. Bidrar heller ikke så mye offensivt.
Taylor 6. Løser sine oppgaver greit.
Faye 6. Klarerer så og si alle våre cornere opp på tribunen  :) Vinner også de fleste dueller i eget forsvar.
Enrique 5. Slår masse feilpasninger i dag, men er trygg defensiv.

Geremi 6. Treig med ball. Stort sett greie dødballer. Bra langskudd.
Butt 8. BB. Viser hvilket bra fotballhode han har. Gikk ut av tellinga på hvor mange ganger han brøyt foran. Har også flere gode pasninger.
Barton 6. Ikke like god som han har vært de siste kampene. Startet kampen veldig bra, men dabbet av utover i kampen.

Owen 6. Burde satt den store sjansen. Ellers en kamp på det jevne.
Viduka 5. Litt usynlig i dag. Virket litt sliten.
Martins 6. Virker livlig og gjør en grei kamp. Burde sentret da han skøyt fra død vinkel.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #121 på: 13. April 2008, 09:37 »
Er det bare meg, eller er det ingen andre som ble imponert av Geremi igår. Vi skal takke den mannen for alle de taklingene å ballgjenviningene han hadde da Pompey var i ferd med å contre mot oss. Hadde ikke Geremi gjort det, noe han iallefall gjorde 4 ganger som jeg husker, hadde de kommet i overtall mot oss.
Han hadde å meget farlige cornere å frispark i går, å et langskudd som nesten gikk inn. Synes han var en av våre beste igår jeg.

Uansett. Vi spiller til tider meget bra, vi var det laget med de største sjansene, å vi burde satt noen baller i mål. Martins hadde f.eks noen sjanser der han burde skutt ballen litt før, istedenfor å bruke den tiden han gjorde. Men det kommer, han trenger selvtilitt, å når det er på topp, ja da kommer han til å bruke høyrebeinet å..
Owen var meget uheldig igår, med den ballen som treff James i hodet. Men det var sånn sett en liten prestasjon av Owen at han traff ballen som han gjorde. For det var en vanskelig ball å ha kontroll over..

Ellers mener jeg vi sto sammen som et lag igjennom hele kampen, liker det. Mener vi gjorde en meget god kamp jeg. Iallefall sett med hvor Pompey ligger på tabellen, å hvor vi ligger.
Utrolig godt å se at vi holder nullen i bortekamper.
Uansett, gratulerer med et meget velfortjent poeng alle sammen 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #122 på: 13. April 2008, 10:29 »
Enig i at vi står UNITED gjennom alle 94 minuttene. Veldig gledelig. Også gledelig å se at vi kan spille oss ut av eget forsvar uten at det blir livsfarlige situasjoner ut av det. Faktisk litt skuffet at vi ikke vant da jeg føler at vi var nærmest en seier. Spesielt siste 10 minutter av første omgang og store deler av 2.omg.

Gledelig resultat likevel. Portsmouth har bare tapt 2 kamper hjemme i år.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 13. April 2008, 12:09 »
Eit bra resultat. Vi står kampen heilt ut. Synd ikkje Owen putta på den kjempesjansen..Her er min spelarbørs:

Harper 7. Gjer det han skal gjere uten spesielle problem

Beye 6,5 . Er ganske usynleg i kampen. Blei litt lite med framover. Gjer ingen feil.

Taylor 6,5. Rydder bra opp i forsvaret og har eit bra volley forsøk; synd det ikkje gjekk inn.

Faye 6. Vinner det meste på hodet. Men slit i periodar med plasseringa si og havnar på etterskudd.

Enrique 6,5. Bra med offensivt. Litt for mange pasninger uten adresse.

Geremi 6. Har eit bra skuddforsøk. Også bra dødballer innimellom. Ellers usynleg.

Butt 7. God som ballfordeler og bryter Pompey fleire gonger. Nokon farlege pasninger av og til.

Barton 6. Vinner mange dueller. Har eit bra gjennomspel, men forsvinn meir utover i kampen.

Owen 6,5. Har nokre bra gjennomspel, skulle kanskje ha skåra på den store sjansen, sjølv om James er heldig.

Viduka 5,5. Vår dårlegaste spelar. Lite bevegelse, men er god med ballen i beina. Burde ha blitt bytta ut mot Carroll i   
staden for Smith.

Martins 7. BB. Skaper mykje ut av ingeting. Har mangen bra løp. Nokon gonger skyter han sjølv, når han kanskje burde sentre og omvendt.

NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 13. April 2008, 12:13 »
Eit veldig godt resultat.

Hadde det ikkje vore for afroen til James så hadde vi vunne denna :)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 13. April 2008, 12:49 »
Fornøyd med et poeng, og vår ubeseirede rekke forsetter!   :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 13. April 2008, 13:19 »
Tenk at vi, Newcastle, kun har sluppet inn 1 mål på de 4 siste matchene. Er nesten for godt til å være sant! :D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 13. April 2008, 13:48 »
Tenk at vi, Newcastle, kun har sluppet inn 1 mål på de 4 siste matchene. Er nesten for godt til å være sant! :D

Angrep er beste forsvar..........  ;)

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 13. April 2008, 14:18 »
Fikk dessverre ikke sett kampen, men 0-0 borte mot et lag som har vært såpass bra i år, er absolutt godkjent.

Dessuten er vi vel ubeseiret på de siste 5 nå?
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 13. April 2008, 14:25 »
Korrekt. 11 poeng på 5 kamper.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 13. April 2008, 14:29 »
Det veldig oppmuntrende er jo at vi som lag klarer forsvare oss mot et lag som har masser av offensive kvaliteter, og ikke bare Fulham og Reading!
For litt tilbake siden kunne jeg satt en del gryn på at Defoe kom til å putte mot oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 13. April 2008, 14:46 »
Hehe, James sa etter kampen at hadde han tatt en hårklipp i uka som gikk hadde Owen scora der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 13. April 2008, 14:52 »
Helt greit resultat. Intet mer. Hvis vi vinner mot Sunderland neste helg så vil jeg være mer fornøyd med dette resultatet, i og med at vi har opprettholdt en ubeseiret rekke og tatt 3 poeng rett etter en uavgjortkamp.

Banens beste er Abdoulaye Faye i mine øyne. Han vinner alle hodeduellene og limer forsvaret sammen. Martins som en god nummer to.

Owen burde vært matchvinner med den enorme sjansen. Synd.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 13. April 2008, 15:19 »
Må bare legge til noe i forhold til det jeg skrev i går kveld. Mange gir Viduka en lav børskarakter, og det er greit nok det. Og det blir forsåvidt også helt riktig påpeket at han er lite bevegelig. Men jeg synes han var langt mer bevegelig enn mannen som erstattet ham, og det bør ikke være tilfelle. Da har Smith i såfall gjort en helt for jævlig dårlig jobb. Noe jeg synes han gjorde i går. På den korte tiden han spilte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 13. April 2008, 15:47 »
Jeg har endel ganger sagt at Smith burde vært byttet inn tidligere iløpet av kamper for Viduka, som spiss. Problemet når han blir bytta inn er jo også at han må spille midtbane fordi Keegan velger å sette en mann bak mot slutten av kampene. Geremi, Martins, Owen og Barton har alle sett håpløse ut tidligere i denne sesongen når vi har spilt uten troa på oss selv. Jeg tror meget vel at Smith kunne fått ting til å løsne litt dersom han hadde fått sjansen over flere kamper slik laget som helhet spiller nå. Men, samtidig, det er vanskelig å finne plass til han med en spiss som Viduka i laget.