20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]  (Lest 31835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 12/4: Portsmouth - Newcastle [18.10 på C+1]
« Svar #105 på: 12. April 2008, 20:00 »
Hehe, sorry for det.

Forresten: Viduka ut, Alan Smith inn.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 12. April 2008, 20:06 »
Martins med skudd en meter til side for mål. Nå har vi dårlig tid.

Og Alan Smith er forresten verdens mest udugelige spiller. Han gjør INGENTING.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #107 på: 12. April 2008, 20:09 »
Martins med skudd en meter til side for mål. Nå har vi dårlig tid.

Og Alan Smith er forresten verdens mest udugelige spiller. Han gjør INGENTING.

Smith var lovende i leeds punktum overvurdert siden.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 12. April 2008, 20:11 »
Og der var kampen slutt.

0-0, og poengdeling på Fratton Park. Greit nok det. Vi er blitt flinke bakover på banen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 12. April 2008, 20:14 »
geremi sine cornere og pasninger satt i dag
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 12. April 2008, 20:21 »
Dårlig fotballkamp av begge lag....men 0-0 borte mot Pompey er et godt resultat!! Hvis jeg ikke husker feil så har vel både Manu, Chelsea og Arsenal spilt uavgjort der denne sesongen...

I dag er det få spillere som utmerker seg veldig positivt synes jeg...Habib Beye og Steve Harper(edit: legger til Nicky Butt også) er de eneste jeg synes spiller godt i dag..resten er så som så, pg veldig ujevne i prestasjonene..
« Siste redigering: 12. April 2008, 20:23 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 12. April 2008, 20:42 »
Jeg synes dette var en kanonkamp av alle spillere faktisk, bortsett fra Faye som hadde 2 svake plasseringsfeil som kunne ha medført baklengs. Enrique hadde full kontroll bakover og begynner virkelig å bidra fremover. Owen spilte litt dypt for å gi rom til Butt som glimret med en del gode crossere. Hadde et par meget gode sjanser og hadde spillet i store deler kampen. Men vi var litt unøyaktige i slutten av overgangene, martins gjorde et par feilprioriteringer men hans form er stigende.  Begge lag hadde muligheter, pompey gjennom defoe og newcastle gjennom owen spesielt. Han fikk ballen høyt oppe og det var en bra avslutning. Bare så synd at nesten 2 m høye James stod i mål, en lavere keeper og den hadde gått inn.  Etter min mening var det ikke straffe, Taylor hadde hånda helt inntil kroppen. Dog har jeg sett at det har blitt blåst straffer i slike situasjoner.

Uansett er jeg veldig fornøyd at vi holdt nullen og tok poeng på en vanskelig bortebane.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 12. April 2008, 20:56 »
Jobba i dag, men resultatene har til de grader gått vår vei denne runden!
2 poeng opp til Spuds, 5 til Hammers.
0-0 mot Pompey borte er uansett et mer enn godkjent resultat!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #113 på: 12. April 2008, 21:05 »
Det gikk jo greit: Ett poeng og ingen baklengs er i seg selv veldig bra mot Pompey på bortebane. Digger at vi prøver å spille oss ut, selv om det til tider kan bli litt vel risikabelt, og håper vi vil fortsette med det.

Min førsteinntrykksbørs:

Harper - 6.5, Gjør det man kan forvente, selv med sola i fleisen.

BBeye - 7,  Fin match begge veier. Dessverre ikke like mange sklitaklinger som vi har sett i de siste kampene. Løser oppgavene sine strålende.
Taylor - 6.5, Solid i dag, men litt gruff er det fortsatt. For en teknikk på volley-skuddet!
Faye - 6.5, Taper nesten ingen hodedueller i dag. Dessverre sovner han (og Taylor) i blandt, og en litt mer våken Defoe kan fort utnytte det.
Enrique - 6.5, Gjør mye rart i starten, men kommer seg kraftig utover i kampen. Til tider litt for arrogant?

Geremi - 6, Gjør en grei kamp deffensivt, og gjør noen viktige brytninger. Ett farlig skudd. For korte innlegg og dødballer, spesielt hjørnesparkene som gang på gang havnet  på samme sted.
Butt - 6.5, Lur i bevegelsene defensivt, og har mange gode inngripner. Varierende i pasningsspillet, fra det strålende til det begredlige.
Barton - 6, Godkjent match, selv om jeg så lite til han. Litt unødvendig gult kort, men viser i hvert fall at han vil ofre seg til fordel for laget. 

Owen - 6, Litt unsynlig, men noen fine pasninger på Martins. Holder på å sikre seieren da han tupper ballen i panna på James.
Viduka - 5.5, Får ikke til så veldig mye i dag. Sliter litt med tempo, men glimter til med briljant teknikk.
Martins - 7, Livlig som alltid. Skaper mye på egenhånd, men får beklageligvis ikke uttelling.

Smith - Rekker ikke å prege kampbildet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 12. April 2008, 21:20 »
Det gikk jo greit: Ett poeng og ingen baklengs er i seg selv veldig bra mot Pompey på bortebane. Digger at vi prøver å spille oss ut, selv om det til tider kan bli litt vel risikabelt, og håper vi vil fortsette med det.

Min førsteinntrykksbørs:

BBeye - 7,  Fin match begge veier. Dessverre ikke like mange sklitaklinger som vi har sett i de siste kampene. Løser oppgavene sine strålende.
Taylor - 6.5, Solid i dag, men litt gruff er det fortsatt. For en teknikk på volley-skuddet!
Faye - 6.5, Taper nesten ingen hodedueller i dag. Dessverre sovner han (og Taylor) i blandt, og en litt mer våken Defoe kan fort utnytte det.
Enrique - 6.5, Gjør mye rart i starten, men kommer seg kraftig utover i kampen. Til tider litt for arrogant?

Geremi - 6, Gjør en grei kamp deffensivt, og gjør noen viktige brytninger. Ett farlig skudd. For korte innlegg og dødballer, spesielt hjørnesparkene som gang på gang havnet  på samme sted.
Butt - 6.5, Lur i bevegelsene defensivt, og har mange gode inngripner. Varierende i pasningsspillet, fra det strålende til det begredlige.
Barton - 6, Godkjent match, selv om jeg så lite til han. Litt unødvendig gult kort, men viser i hvert fall at han vil ofre seg til fordel for laget. 

Owen - 6, Litt unsynlig, men noen fine pasninger på Martins. Holder på å sikre seieren da han tupper ballen i panna på James.
Viduka - 5.5, Får ikke til så veldig mye i dag. Sliter litt med tempo, men glimter til med briljant teknikk.
Martins - 7, Livlig som alltid. Skaper mye på egenhånd, men får beklageligvis ikke uttelling.

Enig i mykje, men du er ltt vel snill med Enrique. Kor mange feilpasningar hadde han denne kampen?? :o

Og Butt var som vanlig vår bestemann! For en spelar! :D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 12. April 2008, 21:23 »
At Geremi skal ta alt av cornere er ikke annet enn katastrofe! Jeg får rett og slett vondt av å se de forferdelige ballene han slår.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 12. April 2008, 21:38 »
Min børs:

Harper - 7

Beye - 6,5
Taylor - 7
Faye - 6
Enrique - 7

Geremi - 6,5
Butt - 7
Barton - 6

Owen - 6
Viduka - 5
Martins - 7

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 12. April 2008, 22:51 »

Min førsteinntrykksbørs:

Geremi - 6, Gjør en grei kamp deffensivt, og gjør noen viktige brytninger. Ett farlig skudd. For korte innlegg og dødballer, spesielt hjørnesparkene som gang på gang havnet  på samme sted.Butt - 6.5, Lur i bevegelsene defensivt, og har mange gode inngripner. Varierende i pasningsspillet, fra det strålende til det begredlige.

Ja, tenk så dårlig av Geremi at han treffer på samme plass ver gang. Han traff skallen til Faye nesten ver gang, men Faye fikk de ikke på mål. Bedre at man treffer på samme plass, enn at ballen går i hytt pg pine! Eller...? ::)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #118 på: 12. April 2008, 23:01 »
Jaja 0-0 mot Pompey er absolutt godkjent.Mye posetivt å se i denna kampen også så jeg er fornøyd

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 12. April 2008, 23:13 »
Geremis dødballer var ikke så ille. Ballen havner inne i feltet hver eneste gang. Ofte rett ved pannebrasken til Faye. Noen ganger litt for lav, noen ganger er det bare vi som er for dårlige inne i feltet. Synes ikke dødballene skal trekke Geremis børskarakter særlig ned i dag. De var slett ikke så verst.

Owen burde selvsagt scoret, men akkurat den der er jævlig vanskelig. Lett å si at han burde brukt innsida av foten, og prøvd å sette den til sides for keeper. Samtidig er det en imponerende reaksjonsredning av James.

Enrique slet veldig med avleveringene i dag, av en eller annen merkelig grunn. Riktignok er han variabel i pasningsspillet, men dette var ekstremt. Men han gjorde jobben sin greit ellers.

Butt er den som går foran og tar tak når resten ser ut til å dabbe litt av. Variabel i pasningsspillet som alltid. Men stort sett trygg og god på korte pasninger, som vanlig.

Owen var best uten ball i dag. Mange gode bevegelser, og som Les Ferdinand påpekte i førsteomgang, han hindret en offensiv Pompey-forsvarer fra å bli med opp i angrep, noe som kan ha bidratt til å gjøre Pompeys angrepsspill enklere for oss. Ligger alltid og vaker på offsidegrensa, og blir feilaktig avblåst ved minst én anledning.

Alt i alt skal vi være fornøyd med 0-0 borte mot Pompey på en variabel dag. Samtlige andre resultater går vår vei, og da kan vi nødig klage. På bakgrunn av spill og sjanser var vi nok det beste laget, men det var ikke noe solid overtak, og 0-0 er et rettferdig resultat for begge lag.

Banens dårligste var så definitivt dommeren, som dømte fordel pompey i ni av 10 situasjoner. Heldigvis ble ingen av dem avgjørende. Og heldigvis dømte han riktig på Taylors hands.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon