20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]  (Lest 30120 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #45 på: 05. April 2008, 10:17 »
Endelig Lørdag igjen folkens.
Gleder meg virkelig til denne kampen. Jeg har forventninger, men det er ikke rart etter de siste kampene.
Jeg er faktisk moderat i dag, å alt annet enn tap er jeg meget fornøyd med.
Vi pleier å slite mot Reading, ikke vet jeg hvorfor. Men sånn er det bare. Blir spennende, å det blir iallefall ikke 0-0  ;)

Vi vet vi har vært veldig gode i det siste, men vi kan ikke forlange at vi skal kunne holde samme nivå som i de siste kampene. Det er vi for ustabile til.
Det jeg håper idag er at vi fortsetter å se fremgangen vi har vist. At vi spiller som et lag, at spillerene tør spille fotball. At forsvaret fortsetter fremgangen, at spillerene finne løsninger osv. Da blir jeg meget fornøyd.

Lykke til alle sammen.
tips. 2-1 eller 3-1.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 05. April 2008, 10:38 »
Lars Arild: Du er meget fornøyd med uavgjort hjemme mot Reading? WTF....Pleier vi å slite mot Reading? Vi har spilt 3 kamper mot de i nyere historie, to tap borte og en seier hjemme, er det en tendens som sier at vi sliter spesielt mot de?..Faktisk har vi vunnet ALLE kampene mot Reading som er spilt på SJP gjennom historien(kilde nufc.com)....Men har man kortidshukommelse, og husker bare bortetapet mot Reading denne sesongen, så kanskje man kan si at vi sliter mot de :P....Men jeg synes nå det er å trekke litt raske konklusjoner jeg da....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 05. April 2008, 10:45 »
Jeg forventer selvsagt seier og bra spill. Vi er inne i en bra periode og med de spillerne vi har skal vi rett og slett slå dem, selv om vi kanskje har slitt mot dem på brotebane.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #48 på: 05. April 2008, 10:48 »
Vi har aldri spilt bra mot Reading mener jeg. Ser ikke bare på resultatet. Men vi har slitt spillemessig mot de. Min mening iallefall.
Håper selvfølgelig vi vinner, men sånn som denne sesongen har utviklet seg, da er alt annet enn tap bra.

Skal jeg basere meg på de siste kampene, ja da er jeg ikke fornøyd med annet enn 3 poeng. Men ser man sesonger under et, ja da er 1 poeng bra. men det er heller ikke godt nok ;)

Men Newcastle er eksperter i å tape de kampene der vi er store favoritter. Se bare Derby, Wigan.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 05. April 2008, 10:54 »
Redaing er et av de lagene som har vært bak oss nesten hele tiden, og selv om vi har hatt en dårlig sesong er ikke et poeng hjemme mot Reading bra. For all del det er ikke katstrofe heller, men et poeng hjemme mot Reading er ikke bra.

Rox

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #50 på: 05. April 2008, 11:34 »
Har gledet meg til i dag siden søndag, men nå merker jeg at nervene begynner å komme ;). så nå er det bare å finne frem drakta, sprette en øl og håpe på 3 nye poeng i dag.
mitt tips 2-0 Barton og Martins

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 05. April 2008, 11:40 »
Jaja, da skal jeg for første gang i historien ofre newcastle kamp til fordel for start kamp (mot nybergsund). Får muligens se denne i reprise senere ikveld. Satser på storseier i begge!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #52 på: 05. April 2008, 12:28 »
Her krever jeg seier ;D.Blir en hard match uten tvil men tror på seier her i dag å seier burde det bli også.. 2-1.Lykke til folks :).

pk

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #53 på: 05. April 2008, 13:33 »
Er ny her på forumet.Vært newastle fan i 15 år...gråt da martins satte inn 4 mor Spurs.Gleder meg noe sinnsykt til kampen idag.Kommer til å være kjempe stemning tipper jeg.GLEDER meg.Hørt og sett at stemningen er høy på treningene og smilene er tilbake.Blir vel festfotball i dag:D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 05. April 2008, 13:55 »
Lader opp med Going Home før man etter hvert setter seg på bussen til byen, klar for å gruse jyplingene i Reading.

God kamp, folkens.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #55 på: 05. April 2008, 14:34 »
kan bli en litt annen kamp en tottenham kampen, tipper reading kommer til å ligge bakpå å satse på kontringer.

Håper på en utklassing, godt å se at laget har fått selvtilliten tilbake, så håper egentlig på en utklassing i dag.

ladder opp med denne jeg: http://youtube.com/watch?v=sv-mVTjtjsM&feature=related

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 05. April 2008, 15:07 »
Bekrefta lag:

Harper
Beye Faye Edgar Enrique
             Butt
       Geremi Barton
             Owen
       Viduka Martins

Benk: Forster, Diatta, Smith, Duff, Carroll

Smørbukken Tayls ute med matforgiftning...

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #57 på: 05. April 2008, 15:44 »
Det skal bli spennende å se hvordan Edgar klarer seg som stopper sammen med Faye. Gleder meg til match nå, lykke til alle sammen!
Supertips: 1-0, mål av Edgar  ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 05. April 2008, 15:45 »
Vi scorer da mer enn 1! ;)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #59 på: 05. April 2008, 15:48 »
På tide at Edgar får sjangsen nå ja.Skal bli intresangt å følge åssen han vill greie seg :)