20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]  (Lest 30079 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #150 på: 07. April 2008, 17:32 »
Reading-kampen var jo et eneste stort glis fra start til slutt, omtrentlig.
Tror ikke jeg kan huske å ha sett spillerne så blide og fornøyde i en kamp, som de var mot Reading. Tydelig at de trives om dagen.

Helt enig. Legg merke til når Joey Barton er helt fri på venstresiden ved en anledning, og Martins velger å gå for skudd... For et par uker siden, ville Barton sikkert gått Bananas, men nå bare glisa dem til hverandre. Nydelig!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 5/4: Newcastle United - Reading [C+ Extra 16.00]
« Svar #151 på: 07. April 2008, 17:34 »
Reading-kampen var jo et eneste stort glis fra start til slutt, omtrentlig.
Tror ikke jeg kan huske å ha sett spillerne så blide og fornøyde i en kamp, som de var mot Reading. Tydelig at de trives om dagen.

Helt enig. Legg merke til når Joey Barton er helt fri på venstresiden ved en anledning, og Martins velger å gå for skudd... For et par uker siden, ville Barton sikkert gått Bananas, men nå bare glisa dem til hverandre. Nydelig!
Jeg greide ikke å se at de gliste til hverandre, men jeg så at det var no hard feelings.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon