20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 30/3 Tottenham Hotspurs - Newcastle United 16.30 [C+ Extra]  (Lest 61203 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: 30/3 Tottenham Hotspurs - Newcastle United 16.30 [C+ Extra]
« Svar #15 på: 26. Mars 2008, 00:44 »
På meg kommer det ikke akkurat som et sjokk :(
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #16 på: 26. Mars 2008, 06:49 »
muli sky sport sender den til normal tid da! så da er det bare og finne seg en fotball pub som har den kanalen!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 26. Mars 2008, 10:46 »
Steven Taylor mot Berbatov og Keane? GRØSS!

Det blir i alle fall mål i denne kampen. Trur vi taper. Vi bør håpe på 1 poeng. Då skal vi seie oss fornøgde!

Når Milner er skadet, så er det Taylor som er verdens dårligste... Får du mye ut av denne drittslenginga di? Gir det deg en slags god følelse?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #18 på: 26. Mars 2008, 11:14 »
Vil da seie eg har vore ganske så positiv i det siste da men. Har ikkje rakket ned Milner, heller motsatt den siste tida.

Sitat
James Milner framstår som vår beste spelar no. Er ein av dei få spelerane som har gjort seg fortjent å spele med Newcastle drakta.  Godeste James viser i alle fall PROV på utvkling, i staden for smøbukk Taylor.

Står i James Milner tråden.
« Siste redigering: 26. Mars 2008, 11:16 av Hans Emil »
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 26. Mars 2008, 11:23 »
Finn én spiller som ikke har framstått som en "smørbukk" de siste 10 kampene, da? Jeg kommer kun på Habib Beye.

Robert Lee

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #20 på: 26. Mars 2008, 11:25 »
På meg kommer det ikke akkurat som et sjokk :(
Får håpe på seier spm alltid. Tror det løste litt på selvtilliten  etter Fulham seiern på lørdag. Tipper det blir jevnt. Men at vi vinner knepent 2 - 1. Selv om jeg er en evig optimist.... :)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #21 på: 26. Mars 2008, 11:33 »
Finn én spiller som ikke har framstått som en "smørbukk" de siste 10 kampene, da? Jeg kommer kun på Habib Beye.

Var ikkje det som var saken der. Du sa at eg alltid måtte kaste skjit, og det er ikkje sant.
Habib Beye har vore god i mine auge, ein av dei bedre i forsvarslinja!

Hehe, smørbukk var vel pågrunn av hans lause form, og hans mange klønete framtredener' (Taylor).
Habib Beye er alt anna enn smørbukk. Veltrent.
« Siste redigering: 26. Mars 2008, 11:44 av Hans Emil »
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 26. Mars 2008, 11:45 »
Var ikkje det som var saken der. Du sa at eg alltid måtte kaste skjit, og det er ikkje sant.

Jo, det er jo nettopp det som er sant! Du prøver å bevise at du ikke slenger dritt ved å sitere til et innlegg hvor du snakker positivt om Milner. Men i samme innlegg slenger du jo dritt om Taylor!!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 26. Mars 2008, 11:51 »
Det ble en opptur sist med seieren over Fulham.
Nå venter en utrolig vanskelig oppgave i Tottenham.
De kom tilbake ikke mindre enn tre ganger fra underlege mot Chelsea
0-1, 1-3 og 3-4 og viste med det høy moral.
Det er et lag som 'lekker' i begge ender, så mål vil det iallefall bli!
Kamputfallet her vil avgjøres av hvor mye Tottenham legger i denne kampen,
(De har jo ikke noe å spille for og da går det som regel bedre enn hvis man spiller under press,
slik Newcastle gjør)!
Hvor mye selvtillitt Fulham kampen ga spillerne sier seg vel egentlig selv, men om det gir positivt utslag her
er jeg meget usikker på!
Borteformen er alt annet enn god og jeg frykter den dårlige trenden vil fortsette i denne kampen.
Keegan har jo allerde sagt at det viktigste er å vinne 'bunnkampen' og da er hjemmekampene mot Reading og Sunderland
vesentlig viktigere enn Tottenhamkampen (selv om vår situasjon tilsier at hvert poeng vi får betyr alt!)

Men fortsetter Owen å vise seg frem foran mål og kanskje Martins klarer å komme seg ut av gjørma han er i (dvs at scorer jo fanken meg ikke mål lenger  >:( >:( >:( >:() har vi sjanse på poeng, men jeg tror dessverre det ender med tap.

Det vil være verre å vinne mot Tottenham og tape mot Reading enn omvendt!!!

For meg vil altså det viktigst være at vi slår Reading og Sunderland.
Da tror jeg faktisk vi berger plassen selv om vi skulle tape de fem andre kampene!
Som består av Tottenham, Portsmouth, West Ham og Everton borte og Chelsea hjemme!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #24 på: 26. Mars 2008, 12:54 »

Jo, det er jo nettopp det som er sant! Du prøver å bevise at du ikke slenger dritt ved å sitere til et innlegg hvor du snakker positivt om Milner. Men i samme innlegg slenger du jo dritt om Taylor!!

Hehe, å slenge dritt om Brambles sin kroppsform var greit.  ;)
Vel, Goldenboy Taylor forblir vel vel englands beste stopper for mange her.....
« Siste redigering: 26. Mars 2008, 12:57 av Hans Emil »
for a logical solution!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 26. Mars 2008, 13:15 »
Ser ikkje problemet her. Er helt enig eg. Kan bli fælt å sjå på.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 26. Mars 2008, 13:42 »
Hvis det er sant at Keegan vil omskolere Owen til midtbanen så er dette kampen å gjøre det på. Liker Nico sitt forslag om å bruke Owen som hengene spiss bak Viduka og Martins. Martins MÅ spille, han er i stor form.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 26. Mars 2008, 13:49 »
På sitt beste så kan Taylor temme hvilken som helst spiss. Taylor er både rask, sterk, tøff og i sine rette øyeblikk plasserer han seg godt også. På en "off day" kan det selvsagt gå galt, men hvorfor i helvette skal vi ta utgangspunkt i at Taylor får en rævva kamp mot Berbatov og Keane?

Jeg tror Taylor sammen med resten av laget har spilt på seg den nødvendige selvtillitten i løpet av uken som gikk. Ser ikke hvorfor vi ikke skal satse på 3 poeng på WHL på søndag. Vi har slått dem hjemme denne sesongen og tok en dobbel over dem i fjor. Og de ligger kun noen få poeng over oss på tabellen. De har selvsagt et godt lag, men det har vi også. Dette er kampen mellom de to lagene som har underprestert mest denne sesongen!! La oss vinne den ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #28 på: 26. Mars 2008, 14:57 »
På sitt beste så kan Taylor temme hvilken som helst spiss. Taylor er både rask, sterk, tøff og i sine rette øyeblikk plasserer han seg godt også. På en "off day" kan det selvsagt gå galt, men hvorfor i helvette skal vi ta utgangspunkt i at Taylor får en rævva kamp mot Berbatov og Keane?

Taylor på sitt beste kan temme kven som helst? Kva som tilseier at han gjer det? Han er IKKJE rask, heilt ok når det gjeld styrke, balansen er så som så. Plasseringsemna kan i høgaste grad diskuterast. Han selg seg i alle fall alt for lett. Veit ikkje kor mange gongar i eg revet meg i håret av at Taylor bommer i ein duell. 

Nei, det må kjøpast inn ein solid bauta i forsvaret vårt, kanskje 2 nye midtstopperar.
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 26. Mars 2008, 15:03 »
Har du i det hele tatt sett Steven Taylor spille de siste sesongen??? Han ble lovprist av halve England etter innsatsen hans for U21 i fjor, og er kaptein for laget. Det at han er elsket av fansen på St.James' er heller ikke bare fordi han er geordie...