20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 30/3 Tottenham Hotspurs - Newcastle United 16.30 [C+ Extra]  (Lest 59980 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 30/3 Tottenham Hotspurs - Newcastle United 16.30 [C+ Extra]
« Svar #30 på: 26. Mars 2008, 15:05 »
muli sky sport sender den til normal tid da! så da er det bare og finne seg en fotball pub som har den kanalen!
Det er lite trolig, for på Three Lions nettsider står det (from 16.30). Og hvis ikke 3L sender kampen til normal tid, så gjør ingen det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #31 på: 26. Mars 2008, 15:11 »
Hvis det er sant at Keegan vil omskolere Owen til midtbanen så er dette kampen å gjøre det på. Liker Nico sitt forslag om å bruke Owen som hengene spiss bak Viduka og Martins. Martins MÅ spille, han er i stor form.
Det er vel egentlig der Owen har befunnet seg de siste to kampene, selvom det kanskje ikke står på papiret. Men jeg syns han har gjort en helhjertet innsats der, så absolutt, der bør han spille på søndag også.

muli sky sport sender den til normal tid da! så da er det bare og finne seg en fotball pub som har den kanalen!
Det er lite trolig, for på Three Lions nettsider står det (from 16.30). Og hvis ikke 3L sender kampen til normal tid, så gjør ingen det.
Det er jo sånn at Canal plus får bildene sine fra england, så er neppe noe de kan styre med selv.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #32 på: 26. Mars 2008, 15:28 »
Har du i det hele tatt sett Steven Taylor spille de siste sesongen??? Han ble lovprist av halve England etter innsatsen hans for U21 i fjor, og er kaptein for laget. Det at han er elsket av fansen på St.James' er heller ikke bare fordi han er geordie...

Det har eg. Bryr meg ikkje særleg om kva han gjer for u21. Er ikkje u21 england eg heier på. Han har ikkje vore noko særleg tess i Newcastle, vist vi ser bort i frå nokre enkelt kampar. Men er forsatt ung, men bør definitivt skjerpe seg vist han skal få ut ditta såkalla potensialet. Titus Bramble hadde også endel gode kampar for newcastle.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 26. Mars 2008, 15:31 »
Beklager Hans Emil, men dette er for standard Newcastle-fan-tenking. La oss glemme fortiden totalt, og bare se på hva han har prestert de siste månedene mens resten av laget også har underprestert sammen med han. Han har da mange, mange ganger bevist at han har potensialet til å bli en stor, stor stopper for oss. Senest forrige kamp var han alldeles glimrende, alltid der han skulle være, gjorde ingen ting galt. Det er vel ikke hans feil at den mest stødige læremesteren han har hatt er han selv...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #34 på: 26. Mars 2008, 15:37 »
Har ikkje gløymt fortida, MEN det er viktig å sjå på spelerar som faktisk presterer i NOTID, og framtida. Er ikkje hjelp i å satse  på eit talent vist at han forsetter i det same sporet år etter år. Då er det mager trøst å sjå på kva ein har prestert tidlegare.
Skal dog seiast at motstandaren var Fulham, og tillegg til at det var på heimebane. Da skal det  vere ganske greit å vere midstopper. Men skal gi han ein sjangse.  Han fortjener skryt når han gjer det bra, og piss når han gjer det dårleg.  ;D
for a logical solution!

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: 26. Mars 2008, 15:57 »
Dette står på Livesport247.com:

Sun 30  kl 15.00  Tottenham v Newcastle                    LIVE!  (stream 4)    Premiership

Det betyr vel at kampen sendes direkte på stream 4 da, for dere som har internett. Resten må vel vente da..?  :)

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 26. Mars 2008, 20:16 »
Dette blir absolutt ingen lett kamp, men vi har muligheter å hente 1 poeng ihvertfall..Tror ikke resepten er å ligge defensivt og kontre, men å presse høyt og med ett samlet lag. Spurs bakre 4-er er ikke det mest passningsdyktige forsvaret som fins i PL og dessuten er Tottenham veldig veldig bra offensivt med spillere som Berbatov, Keane, Bent, Malbranque, Jenas, Lennon osv..grøss, for ett angrepslag i grunn..
Men tipper att vi starter med denne formasjonen:

Harper

Beye                Taylor                   Faye          Enrique

Butt
                                       Geremi                               Barton

Martins                     {---- Owen                                       
                                             \               
                                               \                Viduka
                                                v

Det jeg prøver å si og vise(som ikke helt går som jeg trodde 8)) er att vi kommer til å ligge i en slags 4-5-1 når vi ikke har ballen, men når vi får den, så kommer Martins til å flytte opp nærmere Viduka og Owen kommer til å krype inn i sin "playmaker" rolle og også komme på løp inn i boksen.
Tror også som mange andre her inne att det blir mye mål og jeg håper på en 3-2 seier med Owenx2 og Barton som målskorere
Men tror på 3-2 tap med Owen og Barton som målskorere

Tar med for sikkerhets skyld også med att jeg ville vært fornøyd med 2-2..med samme målskorere...Sånn, da har jeg helgardert meg for denne kampen.hehe.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 27. Mars 2008, 17:36 »
Livesport bekrefta på msn at de sender kampen live fra første min!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #38 på: 27. Mars 2008, 19:37 »
Sitat
Latterlig innstilling av en supporter. Du støtter vel ikke bare laget ditt når det gjør det bra og slenger dritt i motsatt tilfellet vel?!?

Ehm nei. Haha, har jo vore på denne sida lenger enn dei fleste, så ingen medgangssupporter er eg nok ikkje. Men alle har lov til å vere kritisk. Einaste eg vil er at dei spelerane som spelar best spelar til kvar tid.

Trur forøvrig at Martins kjem til å skåre, igjen mot spurs. Har han ikkje skårt i alle kampane mot dei? Meinte at han OGSÅ skårte i treningskampen for Inter før han reiste til oss.
« Siste redigering: 27. Mars 2008, 20:04 av Hans Emil »
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 27. Mars 2008, 20:14 »
Selvsagt lov å være kritisk, men det bør være lov med litt nyanser...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 28. Mars 2008, 09:27 »
Står på scotsman Bergen sine sider at de sender fra 16.00 :)

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #41 på: 28. Mars 2008, 14:27 »
her er grunnen til at canal + viser kampen 16:30 i stede for 16:00
Hei, og takk for mail!

Tottenham ? Newcastle vises ?live? fra kl. 16.30, dvs at vi går direkte inn i kampen ? når Chelsea ? Middlesbr er slutt.
Chelsea ? Middlesbrough vises på CANAL+ Sport Extra for våre seere i Sverige og Danmarks, som viser sesongstart for Allsvenskan/Serie A på sine lokale CANAL+ Sport 1.

Med vennlig hilsen

Nina Engh

CANAL+

C More Entertainment Norge

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 28. Mars 2008, 17:53 »
Bilder fra dagens trening:
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1276510,00.html