20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]  (Lest 41715 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #195 på: 23. Mars 2008, 11:16 »
http://www.skysports.com/video/0,20285,12606_3336702,00.html
Iallefall intervju med Keegan fra Sky Sport.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 23. Mars 2008, 11:45 »
steven taylor og peter rampage er liksom ikke de mest lovende engelske spillerne heller
Du vet virkelig å få sagt det!

Rampage er vel ikke engelsk heller;)
Andreas Martins

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #197 på: 23. Mars 2008, 11:58 »
HEI FOLKENS! Et par ord fra Geordie-land. Har hatt "nån hælvettes fine daga" som vi ville sagt heime- dvs at eg virkelig har blitt tatt vare på. Gidd ikkje skrive så mykkje no. Dåkker vil kunne lese og se bilda på nett og i neste MagZine (Vesst Radar vil ha historien da) og der er flere "overraskelsa" på vei. Følg med, følg med... Vil ikkje si meir her og no. (klare ikkje skrive meir, "mannen med jåen" e på tur inn i kroppen min. DVS starte å få skjelven etter LITT[/u] mykkje alkohol i går/natt. Må ut å "reparere" og få meg en sen Engelsk frokost. Snakkes folkens.
Og til de av dere som fortsatt e i Newcastle- ta gjerne kontakt på mobil 9591 9216 for å treffes visst ønskelig. nr vil stå her til e på vei heim igjen på tirsdag. Send mld eller ring- Så møtes vi en el annen plass. (mulig eg tar en tur opp på Shearer's når dagens kampa starte).
Cheers Lads!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #198 på: 23. Mars 2008, 14:23 »
http://www.skysports.com/video/0,20285,12606_3336702,00.html
Iallefall intervju med Keegan fra Sky Sport.
Ser virkelig ut som han vet hva han snakker om, noe som han helt sikkert gjør. Deilig at han fikk sin første seier!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 23. Mars 2008, 15:10 »
Jeg har påstått hele sesongen at Butt har levert det vi kan forvente av han, problemet har ofte vært at han har måtte ta alt for mye ansvar offensivt. Butt som ballvinner er klasse, pasningsspillet er ikke mye å skryte av og da er det særdeles gledelig å se at Geremi og særlig Barton tar seg av det kreative. Butt er den mest undervurderte Newcastlespilleren.

Spot on selvfølgelig! Fungerer de andre offensivt anlagte kollegene rundt ham, kommer det enda bedre frem hvor god Butt egentlig er. Jeg vil påstå at han har vært en av våre mer stabile denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 23. Mars 2008, 18:24 »
HEI FOLKENS! Et par ord fra Geordie-land. Har hatt "nån hælvettes fine daga" som vi ville sagt heime- dvs at eg virkelig har blitt tatt vare på. Gidd ikkje skrive så mykkje no. Dåkker vil kunne lese og se bilda på nett og i neste MagZine (Vesst Radar vil ha historien da) og der er flere "overraskelsa" på vei.
Og til de av dere som fortsatt e i Newcastle- ta gjerne kontakt på mobil 9591 9216 for å treffes visst ønskelig. nr vil stå her til e på vei heim igjen på tirsdag. Send mld eller ring- Så møtes vi en el annen plass. (mulig eg tar en tur opp på Shearer's når dagens kampa starte).
Cheers Lads!

Tar G J E R N E i mot  :D

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 23. Mars 2008, 19:11 »
Jeg har påstått hele sesongen at Butt har levert det vi kan forvente av han, problemet har ofte vært at han har måtte ta alt for mye ansvar offensivt. Butt som ballvinner er klasse, pasningsspillet er ikke mye å skryte av og da er det særdeles gledelig å se at Geremi og særlig Barton tar seg av det kreative. Butt er den mest undervurderte Newcastlespilleren.

Spot on selvfølgelig! Fungerer de andre offensivt anlagte kollegene rundt ham, kommer det enda bedre frem hvor god Butt egentlig er. Jeg vil påstå at han har vært en av våre mer stabile denne sesongen.

Ikke la følelsene ta overhånd. Det holder nå.  ;)
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #202 på: 23. Mars 2008, 19:22 »
Finst da strengt tatt ingen tvil om at Butt har vore blant dei som har vore mest stabil i sine prestasjonar. Sjølv om han er ein speler som folk ikkje roper hipp hipp hurra for, så er han blant dei som har hatt eit stabilt nivå. 
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 23. Mars 2008, 21:21 »
Butt har vert stabil ja. Slik som ganske mange spillere denne sesongen har han vert stabilt dårlig.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lauritz

• Gjest
« Svar #204 på: 23. Mars 2008, 23:48 »
Var deilig med en seier nå! :) ... Håper laget kan bygge videre på dette og slå Tottenham i neste kamp! Hadde vært sjef...

Syns Nicky Butt var god igår, som han var i forrige kamp mot B'ham. Han vinner dueller og styrer midtbanen bra. Problemet hans, slik jeg ser det, er tempoet. Han bruker for lang tid med ball!
Synes forøvrig Taylor, Owen og Barton gjorde en god innsats, og håper de kan fortsette i samme sporet. Martins var skuffende synes jeg. Han holder for lenge på ball og skal gjøre alt på egenhånd!

Gleder meg til neste kamp allerede:D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 24. Mars 2008, 00:00 »
Martins var skuffende synes jeg. Han holder for lenge på ball og skal gjøre alt på egenhånd!
Kanskje fordi han er fullstendig alene på topp til tider?

Se på kontringssjansen vi får i 1.omg når Enrique slår langpasningen til Martins. Han er fullstendig alene på topp og får faen ikke noe støtte selvom han holder i ballen noen sekunder. Han klarer alikevel å dra av to mann og få en meget god avslutning.
Hadde dette vært noen av topplagene ville det vært flere spillere oppe i angrep som kunne støttet spilleren med ballen.

Grunnen til at vi ikke har det er i mine øyne:
1) En ekstremt defensiv midtbane, der ingen eier spesielt mye hurtighet.
2) Owen som er blitt en wannabe playmaker, noe som gjør at han meget sjeldent er der han er best, nemelig på offsidelinja.
3) En Mark Viduka som verken eier kondis eller hurtighet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 24. Mars 2008, 06:53 »
Martins var skuffende synes jeg. Han holder for lenge på ball og skal gjøre alt på egenhånd!
Kanskje fordi han er fullstendig alene på topp til tider?

Se på kontringssjansen vi får i 1.omg når Enrique slår langpasningen til Martins. Han er fullstendig alene på topp og får faen ikke noe støtte selvom han holder i ballen noen sekunder. Han klarer alikevel å dra av to mann og få en meget god avslutning.
Hadde dette vært noen av topplagene ville det vært flere spillere oppe i angrep som kunne støttet spilleren med ballen.

Grunnen til at vi ikke har det er i mine øyne:
1) En ekstremt defensiv midtbane, der ingen eier spesielt mye hurtighet.
2) Owen som er blitt en wannabe playmaker, noe som gjør at han meget sjeldent er der han er best, nemelig på offsidelinja.
3) En Mark Viduka som verken eier kondis eller hurtighet.[/b]

De 3 punktene du nevner der er veldig essensielt, håper visse personer på dette forumet leser det grundig å prøver å legge merke til nettopp det i neste kamp!!!

Ideelt sett så burde en av vingene og en av de sentrale midtbanespillerene komme i hundre når slike overganger byr seg!! Hvorfor scorer Cristiano Ronaldo, Paul Scholes og Ryan Giggs så mye mål? Jo, fordi Man.utd er fantastiske i omstillingsfasen og spillerene er med både oppe og nede hele tiden!! Vi sliter noe jævli med at midtbanen så og si ALDRI scorer! Men når til og med spissene sliter med å komme fremover når mulighetene byr seg, så sier det jo seg selv...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 24. Mars 2008, 11:51 »
Dette har vel også gjerne litt å si med at ManU eksempelvis kan å forsvare seg. Det evner ikke vi, og vi må jo ned med stort sett hele laget vårt for å gjøre dette. Lærer vi oss å forsvare som en enhet, blir tryggere bakover, kan vi også utnytte overgangene bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 24. Mars 2008, 12:02 »
Dette har vel også gjerne litt å si med at ManU eksempelvis kan å forsvare seg. Det evner ikke vi, og vi må jo ned med stort sett hele laget vårt for å gjøre dette. Lærer vi oss å forsvare som en enhet, blir tryggere bakover, kan vi også utnytte overgangene bedre.
Men i dagens lag har vi jo INGEN andre enn Martins som er kontringsspillere. Owen eier ikke tempo lenger, Viduka er treg, Barton er midt på treet, Butt er treg og Geremi er treg. Hadde vi brukt Zog hadde vi ihvertfall hatt to...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 24. Mars 2008, 12:23 »
Tydelig at pasningskvaliteten vår var god på lørdag ja:

Beye - 89%
Faye - 84%
Taylor - 88%
Enrique - 74%
Geremi - 85%