20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]  (Lest 41307 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 22/3: Newcastle - Fulham 16.00 [C+ Sport 2]
« Svar #210 på: 24. Mars 2008, 12:24 »
Delvis enig der, i at ingen annen enn Martins er utprega lynhurtig. Men hadde vi som lag kunnet forsvare oss, og ikke måtte trekke hele laget langt ned på bana når vi blir pressa hadde vi uansett kunne blitt et mye farligere kontringslag. Tror både Zog, Owen og Milner kan bidra til det, dersom omstendighetene hadde vært riktige. Ja, og Barton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 24. Mars 2008, 12:50 »
Det er dessverre bare Zoggy og Martins som er lynhurtige. Jeg ville delt spillerne fra førstelleveren sist inn slik:

Lynhurtige: Martins
Hurtige: Enrique og Beye
Middels hurtige: Faye, Owen
Mindre hurtige: Barton, Taylor
Direkte trege: Butt, Geremi
Ord blir overflødige: Viduka

Harper har jeg ikke grunnlag nok til å bedømme, i og med at han ikke kommer opp i situasjoner der han får vise om han er rask eller ikke.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 24. Mars 2008, 13:01 »
Flytt Owen og Barton opp et hakk hver så kan jeg være enig. Vil vel ikke si at Barton er no tregere enn Faye.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #213 på: 24. Mars 2008, 14:21 »
Owen har mista mykje fart, og er ikkje anna enn middels rask no, faktisk.  ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #214 på: 24. Mars 2008, 14:55 »
Ja, det kan godt være vi hadde hatt 2 kontringsspillere. Men det et ikke sikkert vi hadde vært like balansert i midtbaneleddet resten av kampen. Men det får en jo heller ikke vite, før evt N`Zogbia før prøve seg der..
Men mener det har vært glimrende taktisk av Keegan å spille den formasjonen han gjør nå.. Blir sikkert andre boller til neste år ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 24. Mars 2008, 15:43 »
Taylor er faktisk ganske rask, raskere enn Faye..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #216 på: 24. Mars 2008, 20:00 »
Ganske enig i fart-vurderingen til Fredrik. Barton er kanskje et hakk raskere, men han har vært ute av kamptrening og virker noe tregere både med og uten ball enn vanlig tror jeg.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 25. Mars 2008, 00:51 »
Dette er jo en vurdering av hvem som løper fortest fra a til b, noe som er nyttig nok det. Legger du til en ball i dette bildet kan jeg garantere at Martins ikke havner øverst på lista...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 25. Mars 2008, 11:33 »
Var på St.James Park på Lørdag for første gang og det var en fornøyelse å se at mitt kjære Newcastle endelig fikk en seier!!
Synes vi hadde stort sett fullt kontroll, Fulham har ikke noe å fare med i det hele tatt, eneste jeg var bekymra for var langskudda til Bullard.

Jeg synes Butt imponerer stort! Makan til stå på vilje og taklingsstyrke er det lenge siden jeg har sett, han hadde som vanlig noen feilpasninger, men alt i alt veldig positivt overrasket.
Jeg fikk inntrykk av at Geremi sugde balle, dette pga av at en bak meg tydeligvis hatet han og ville bytte han ut fra første sekund. Men etter studering av kampen så ser jeg at han har en del viktige i involveringer.

Det som bekymrer meg er bevegelsen i visse perioder, var en del ganger blant annet Beye ikke hadde noen muligheter for oppspill i det hele tatt. Dessuten var venstresiden vår ikke brukbar siden Martins trakk for mye inn mot midten, og Enrique ikke benyttet rommet som åpnet seg. Men dette ble bedre etterhvert som Barton la seg litt mer ut til venstre.

En fantastisk opplevelse da, det må sies.

FMrating fra tilskuerplass:

Steve Harper  6: Ikke mye å gjøre, tok det han skulle

Habit Beye 7: Ganske god kamp, selv om at han dreit seg ut èn gang ved å finte i forsvar
Faye 8: Vinner det meste i lufta, og er god teknisk med ball.
Steven Taylor 7: Gir som vanlig alt i taklinger og i lufta, solid og god.
Jose Enrique 7: Kunne benyttet rommet bedre, men positiv. Fin pasning mot Martins i første omgang.

Geremi 7: Har får mange dårlige pasninger og mangler fart, allikevel delaktig i våre to mål.
Nicky Butt 8: Vinner stort sett alle dueller han er oppe i, noen feil på langpasninger, men en meget god ballvinner.
Joey Barton 7: Mister ballen farlig noen få ganger, men ellers solid. Veldig nær scoring i andre omgang.

Michael Owen 8: Funker bra som en slags playmaker bak Viduka og Martins, flink til å finne rom mellom midtbane og spiss. Kommer til muligheter og scorer.
Mark Viduka 7: God med ballen i føttene, men går for treigt ofte, noe som sinker kontringene. Scorer på en av sine få muligheter, grei kamp.
Obafemi Martins 7: Skuddvillig som alltid, og er flink til å skape sjanser alene. Mister ballen farlig en gang, ellers bra kamp.

P.S: Newcastle Brown Ale 0,5 L til cirka 3 pund anbefales på Shearers Pub!!!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 25. Mars 2008, 14:27 »

Owen har fortsatt en hjerne som gjør at han kjapt tjener noen ekstra meter som ofte resulterer i mål og sjanser.  ;)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #220 på: 25. Mars 2008, 14:29 »

Owen har fortsatt en hjerne som gjør at han kjapt tjener noen ekstra meter som ofte resulterer i mål og sjanser.  ;)

Det veit eg, men tingen var at Owen ikkje er lynrask lenger. ;)
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 25. Mars 2008, 14:30 »
Tror fortsatt han kan matche de to ovenfor han!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #222 på: 25. Mars 2008, 14:35 »

Blir vel heller at ein må sette ned Enrique 1 hakk. Ser ikkje på han som spesielt rask.
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 25. Mars 2008, 19:40 »
Ganske sikker på at han matcher Enrique og Beye uten altfor store problemer. Owen var i sin tid omtrent lite kjapp som Martins, han har helt klart mistet en god del fart, men han er nok sannsynligvis fortsatt ganske rask.

Har sett lite av løpsdueller med Owen i år, men de få jeg har sett tyder på at han fremdeles har såpass mye fart i seg at han matcher brorparten av midtstopperne i PL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 25. Mars 2008, 20:03 »
Owen var rå som tenåring. Nesten alle måla hans kom aleine med keeper etter og ha parkert forsvaret. Den farten har han ikkje lenger.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]