20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55  (Lest 67086 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #360 på: 17. Mars 2008, 23:01 »
Viduka var jo svakeste i andreomgang, fordi han var så jævla sliten. Skjønner overhodet ikke det byttet. Oba og Owen spilte jo jævla bra sammen på topp, mens Viduka var helt ut av det etterhvert.
Ellers, oppløftende, men samtidig JÆVLIG surt at vi ikke tar alle poengene i dag. Syns hele laget spiller seg opp i andreomgang, minus Viduka som var vår beste i førsteomgang.
MEN, det jeg vil fremheve er hvordan hele laget kjemper som besatte. Barton og Geremi lyktes ikke med alt i dag, men fy faen så de kjempa. Det likte jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 17. Mars 2008, 23:02 »
Trist at Geremi skal ta alle cornere...Dem er jo SÅ ræva!

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #362 på: 17. Mars 2008, 23:03 »
Glad for poenget iallefall. Og ikke minst andre omgang!

Ett poeng er helt klart godkjent.

Ja er helt enig, det eneste store minuset er at vi tar av Oba. Keagan er jo ikke kjent for å gjøre gode taktiske bytter. Ser at vi slipper Birmigham in mer i kampen med det stoppet byttet gir pluss forsvaret dems så jo livredde ut når han hadde ballen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 17. Mars 2008, 23:06 »
Blir seier på lørdag. Tipper laget fikk den lille oppturen de trengte i dagens 2.omg og tar med seg dette videre mot Fulham!

PØG

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #364 på: 17. Mars 2008, 23:07 »
Er kjempe glad for att vi fikk ett poeng, men jeg føleer att Keegan ødelegger muligheten for 3 poeng med byttet han gjør..... Han burde ha tatt ut Barton også satt inn Carroll for Viduka.

Owen synes jeg er Newcastle sin beste i dag, gjør mye riktig. Geremi og Barton synes jeg var svakest. mye bra jobbing av Barton men han har så jævla mange unødvendige balltap

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 17. Mars 2008, 23:07 »
Håper inderlig. Ikke følt meg så positiv etter en Newcastle-kamp på så lenge at det gjør vondt nesten. I dag ser det jo ut som om de har våknet opp av dvalen etter pausen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #366 på: 17. Mars 2008, 23:12 »
Blir vel første gong eg seier at det er herlig med et poeng borte mot Birmingham :P
Synst Obafemi Martins er strålande. Er eit heilt angrep aleine. Potensiell juvel dette. Håper så inderleg han får
spele fast snart. Har faktisk trua på at Owen - Martins kan funke på topp. Owen gjer ein god andre omgang, men viser til tider at han ikkje har nok kraft i beina når han skal skyte ( i somme situasjona).
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 17. Mars 2008, 23:13 »
Mener helt klart at Viduka burde vært byttet ut etter ca 70 min. Ikke fordi han var dårlig, men fordi han var sliten. Er jo lenge siden han har spilt. Stusset veldig på avgjørelsen om å ta ut Oba.

Lenge siden jeg har sett så stor forskjell på to omganger. Første omgang var helt rævva, skulle til å si det verste vi har gjort på lenge men den tittelen er det vel hard kamp om. Andre omgang synes jeg var meget bra, og vi hadde helt klart fortjent seieren :)

Det som irriterte meg i dag var det til tider dårlige forsvarsspillet. Var masse rot blant stopperne, og målet er en katastrofe. Synes heller ikke Beye var noe god i dag, var elendig offensivt og gjorde mye rart defensivt. Det irriterte meg også at vi skulle småspille så jævli på høyrekanten i første omgang. Beye og Geremi spilte seg i mellom til en av de måtte slå et rævva innlegg med venstre til stillestående spisser som var ferdig med løpende for evigheter siden. Hadde vært mye bedre med et tidlig legg når spissene også hadde fart på vei inn i boksen...

Børs:

Harper 6

Beye 5 +
Faye 5
Tayls 5
Enrique 7

Geremi 6
Butt 6
Barton 5

Viduka 6
Owen 7
Martins 7

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #368 på: 17. Mars 2008, 23:13 »
Men vi må ha vingspill mot fulham. minst 1 skikkelig ving, så kan geremi sitte på benken. Han driter seg ikke ut på noen måte, men han skaper ingenting, og spiller bare korte "treige" pasninger som gjør at vi ikke kommer av flekken. Positiv til resten utenom Faye og Tayls førsteomgang. begynner etterhvert å bli en vane at forsvaret spiller på seg trøbbel. Syns enrique og beye var bedre enn de to andre

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 17. Mars 2008, 23:14 »
Harper 8 - Har ingen sjans på scoringen, men er meget trygg ellers. Har noen viktige redninger.

Beye 7 - En solid kamp av Beye defensivt. Kunne ønske han var med enda mer offensivt.
Faye 5 - Elendig forsvarsspill på baklengsmålet og utrygg ellers. Hvor har det blitt av bautaen?
Taylor 6 - God match. Sterk i lufta og vinner mange dueller.
Enrique 6 - Gjør ikke alt for mye ut av seg, men en solid kamp.

Geremi 4 - Slår mye feilpasninger og forferdelige dødballer. Jobber ellers veldig bra.
Barton 5 - Legger som vanlig ned en fantastisk arbeidsinnsats, men er desverre for dårlig offensivt i dag.
Butt 6 - Synes Butt gjør en god match i dag. Rydder opp i mange viktige situasjoner, men slår desverre (som vanlig) alt for mange feilpasninger.

Martins 8 - Andreomgangs klart beste spiller. Med sin fart og teknikk skaper han store problemer for B'Ham forsvaret.
Viduka 5 - Brukbar i førsteomgang, men orker ikke i andre. Burde blitt byttet ut.
Owen 7 - Gjør mye riktig i dag. Er aktiv og jobber bra. Pluss for målet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 17. Mars 2008, 23:14 »
Toon Army må forresten nok en gang få sin velfortjent skryt. For noen sinnsyke bra bortesupportere de er!
Synger ut alle hjemmefans samma faen hvor det måtte være!
Owen og Martins må spille samme fremover. Verken Owen eller Martins var spesielt gode i førsteomgang, når jeg slettes ikke var sikker på hva slags formasjon vi egentlig spilte. Så jo mest ut som om Owen spilte tilbaketrukket. I andreomgang var dog Martins og Owen mer utpregede spisser, og de spilte jævla bra sammen. Owen oppsøker mye rom mens Martins liker behandle ballen.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #371 på: 17. Mars 2008, 23:17 »
Hva faen jør Owen nede på midten, helt utrolig at han dropper  så langt ner i banen , det er ikke der målene scores. Men pluss for målet. Geremi sine corner er helt latterlige og stopper på første stolpe ver gang. Ikke godt nok. Joey va meget bra som ballvinner i dag, men det nytter ikke så lenge han spiller den vekk igjen kver forbanna gang.
Butt gjør en god kamp til han og være. Faye minus for målet , sammen med Taylor som opphever offsiden, når skal den gutten lære at han ikke er sweeper ???? Jose hadde kansje sin beste kamp for oss i dag, meget solid, sammen med Beye.
Viduka er jo ett fjell med mann i rygg, men hold bare i 70 min. Gokjent.

Også til Banens ener, OBAFEMI MARTINS, hvorfor i helvete blir han tatt av, det er jo han som skaper alt for oss, hver gang han får ballen i beina, sjer det noe. Hva Keegan tenker er ikke godt å sei, men han bør ha ein JÆVLA god forklaring på det i morgen. Godt å høre at fansen også setter pris på Oba.
Nå SKAL vi ha 3 poeng på lørdag !

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #372 på: 17. Mars 2008, 23:17 »
Men vi må ha vingspill mot fulham. minst 1 skikkelig ving, så kan geremi sitte på benken. Han driter seg ikke ut på noen måte, men han skaper ingenting, og spiller bare korte "treige" pasninger som gjør at vi ikke kommer av flekken. Positiv til resten utenom Faye og Tayls førsteomgang. begynner etterhvert å bli en vane at forsvaret spiller på seg trøbbel. Syns enrique og beye var bedre enn de to andre

Vel det er lenge siden vi har hatt to så habile defensive bekker som vi har nå. Stort av Enrique og riste av seg Liverpool kampen og spille veldig trygt og bra.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 17. Mars 2008, 23:17 »
Meina vi skal starta med same laget på laurdag. 1 omg var jevn, og vi slepp inn eit billig mål (igjen) . 2 omg er vår og vi burde vunne den 0-2.

Geremi og Butt var veldig gode idag.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #374 på: 17. Mars 2008, 23:22 »
Håper bare butt klarer å holde fokus i to kamper på rad. Så har vi en habil holding midfielder mot Fulham.