20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55  (Lest 66901 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #390 på: 17. Mars 2008, 23:52 »
Helt riktig av martins å bli oppgitt over å bli bytta ut. Han fikk ikke mye til på vingen, men så er han faktisk ikke noe ving heller. Hvorfor får Viduka spille hele kampen når han er såpass anonym? uforståelig. Han var vel knapt borti ballen. Martins fiksa målet, og bare en god redning gjorde så målet ikke ble hans. Bra av owen å komme på returen.

De som mener geremi spilte en god kamp, har IKKE sett kampen. Han spilte langt under forventet innsats. Butt spiller greit, men kliner ofte ballen i kjent drillo stil. Ellers så jobber han greit.

Nzog gjør en god innsats når han kommer innpå. bare synd han ikke kommer før. Hadde vi byttet han med viduka, så tror jeg vi kunne vunnet. Nzog burde kommet inn lenge før og blitt byttet med en annen man.

en 6 poengs kamp vi verken vinner eller taper. Rystende av keegan å bytte ut martins. ellers er det greit. Faye spilte vel ikke genialt han heller. Men det ble kun 1 baklengs, så da får han godkjent herfra
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #391 på: 17. Mars 2008, 23:54 »
Dette var ikke bra. Vi får gang på gang forklaringen på hvorfor vi har vært så elendige i år. Det er helt klart og tydelig at Taylor og Faye er to altfor dårlige midtstoppere. Spesielt Faye virket veldig usikker idag. Habib Beye virker for meg veldig klønete med ballen og spiller stort sett kun støttepasninger. Det var enormt mye tull som han og Geremi sto for idag. Snes forøvrig også at Barton var elendig og det er veldig tydelig at mannen sliter enormt med tempoet om dagen. Noe som kanskje har sine naturlige årsaker. Viduka synes jeg forsøkte seg på alt for mye på egen hånd når han først skjermet ballen. Det hjelper ikke å skjerme ballen for så å forsøke på en vending og miste den gang på gang. Han skal spille den til owen eller martins med en gang. Butt tok seg opp ikveld. Spilte ikke så verst etter hvert. Enrique synes jeg gjorde mye bra. Geremi har elendige dødnballer. Han den manne går for å være en dødballspesialist er ofr meg helt uforståelig.Owen glimtet til idag og harper var god. Tror på dette laget mot fulham:

Harper
Beye Taylor Faye Enrique
Martins Geremi Butt N´zogbia
Owen Viduka
Andreas Martins

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 17. Mars 2008, 23:57 »
Ratings fra skysports:

Martins 6
Martins fikk 7...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 17. Mars 2008, 23:58 »
Ok. Da har de endra fra i sted. Men det var nå helt greit at han fikk 7. Gjorde seg slett ikke bort...

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #394 på: 18. Mars 2008, 00:46 »
Kan ta med eit par sitat fra Haugen under kampen

"Vi får vel snart se smith, han er nå den eineste reine spissen på benken". Gløymt Carroll?

"Ramage er skade fri, men denne kampen kommer nokk i tidligaste lage". Kampen kommer nokk ikkje bare for tidlig, han er milevis unna ein startplass i dagens ellver

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 18. Mars 2008, 00:53 »
Hehe. Canal + er faen meg så jævla lavmål. På tide vi får skysports og setanta til Norge på kabeltv...

For det første er kommentatorne udugelige, og spesielt de som har kommentert Newcastle. Virker som alle kommentatorene hater Newcastle og har en konkurranse om å lire av seg mest mulig usaklig dritt mot Newcastle og spillerne i løpet av 90 min.

For det andre synes jeg filmingen i dag var elendig, men det er kanskje ikke canal + sin feil. Var i allefall ofte at det var zooma så jævla ut at man ikke kunne se ballen.

I tillegg hakka kampen til tider som et uvær i dag. I store deler av kampen var det umulig å se kampen pga all den hakkinga...

Lauritz

• Gjest
« Svar #396 på: 18. Mars 2008, 01:53 »
Skal innrømme at jeg var ganske nervøs før kampen, og det ble ikke bedre av at McFadden fikk putte verdens enkleste mål...
Dette er en av de første gangene på lang tid, at jeg ikke føler meg ødelagt etter en kamp! De siste månedene har vært et reint helvete å være NUFC supporter.

Synes Martins fortjener BB. Han viser hvor viktig han er for oss, og skaper nesten alt vi har av sjanser. At han byttes ut blir for meg helt feil. Mark Viduka var meget anonym i kveld, og fortjente ikke å spille 90 minutter. Skjønner godt hvorfor Martins reagerte som han gjorde.
Ellers synes jeg at Enrique og Butt hadde en god kamp, mens Faye var utrolig svak. Joda, han vant over 90% av duellene han gikk inn i, men er klønete med ball i bena. I tillegg roter han det til for seg selv på målet til McFadden.
Synes også Owen var under pari idag, selv om han jobber godt og scorer mål. Jeg vet ikke hvorfor, men han er utrolig mye nede på egen baneghalvdel for å hente ball. Det blir feil for hele laget!

Prøver meg på en børs

Harper 7 - Gjør en god kamp. Tar det som kommer. Kan ikke lastes for målet.
Enrique 7 - Gjør knapt en feil hele kampen. God defensivt. Gode passninger.
Taylor 6 - Grei kamp av vår nr.27. Gjør vel egentlig ikke noen feil slik jeg kan se det.
Faye 4 - Svak idag. Klønete med ball i bena.
Beye 5 - Litt under pari idag. Må stole mer på egne ferdigheter.
Barton 6 - Jobber og sliter godt. Litt rusten.
Butt 7 - God kamp. Jobber godt og balanserer midtbanen godt. Noen småfeil.
Geremi 6 - Ok kamp. Jobber også godt. Mye involvert i spillet i 2.omgang. Dårlige innlegg og noen slurvete passninger.
Martins 8 - God kamp! Skaper det vi har av sjanser. Herlige finter og løp. Kunne scort, men Taylor reddet skuddet.
Viduka 5 - Anonym. Holder greit på ball, men skaper lite sjanser. Burde vært bytta ut isteden for Martins.
Owen 7 - Jobber bra, og scorer. Livsviktig utlikning.

N'Zogbia - Et par lange drag når han kommer inn.

Ser fram til lørdag nå!  :)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #397 på: 18. Mars 2008, 02:42 »
Harper 6
Beye 6
Taylor 5
Faye 5
Enrique 7
Barton 3
Butt 6
Geremi 5
Viduka 3
Owen 6
Martins 8
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #398 på: 18. Mars 2008, 05:07 »
Jeg er faktisk meget fornøyd med resultatet utifra hvordan vi spilte kampen. Vi ligger under, snur det hele å spiller bedre enn Birmingham i 2 omg.. Bare målet som mangler..
Men posetivt at vi snur kampen, å scorer iallefall. Det er fremgang iforhold til hva vi har vist i det siste, der vi har raknet fullstendig etter å ha sluppet inn mål..
Livsviktig poeng. Nå er det bare glemme denne kampen, å rette blikket mot den enda viktigere kampen hjemme mot Fulham. Der forventer jeg seier, å har troa på at vi skal greie det. Kansje endelig lykkes vi da med å sette 100% sjansene våres..
Takk gutter for at dere fikk med et særdeles viktig poeng..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #399 på: 18. Mars 2008, 09:14 »
synes resultatet va greit, selv om det hadd smakt godt med seier etter veldig bra 2.omgang! synes barton spillt veldig bra i dag, en av de eneste som sto på hele kampen igjenom! synes kanskje geremi skulla blitt bytta ut for zog. ikke martins! og viduka ut for caroll på slutten, viduka spillt veldig bra men så ut for mæ som han va litt sliten på slutten!

men uansett det vart poeng! og det er jo et skritt bort fra nedrykk!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #400 på: 18. Mars 2008, 10:25 »
Kort oppsummering:

Veldig viktig poeng!!

Sykt bytte av Martins

Butt er hele midtbanen vår idag

faye og barton var skremmende svake, MEN

Den aller svakeste for meg: Uten tvil GEREMI. Ikkje nok med at han er altfor treg og omstendelig for PL atm, men dødballer som skal være hans forse blir jo en ren parodi. Slo vel 5-6 cornere på rad der i 2. omgang som ikkje var i nærheten av å komme over første stolpe. skal fan ikkje være lov. kapp av han beina :)
« Siste redigering: 18. Mars 2008, 11:23 av SveinInge »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 18. Mars 2008, 10:40 »
I tillegg hakka kampen til tider som et uvær i dag. I store deler av kampen var det umulig å se kampen pga all den hakkinga...

Du hadde sikkert snø på parabol-hode

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 18. Mars 2008, 11:00 »
Hvem var gamlingen med frakk som var nede å snakka med KK og McDermot midt i kampen i går?

Tor Ingar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #403 på: 18. Mars 2008, 11:31 »
dette ene poenget betyr sykt mye og andre omgangen var godkjent tross mye slurvete spill. men uansett kommer vi tilbake på stillingen 1-0 og det beviser at vi er i stand til å jage scoringer. og at vi fortsetter å presse på 1-1 var godt å se. alt i alt lover dette resultatet meget bra mot fulham til lørdag.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 18. Mars 2008, 12:23 »
Kort oppsummering:

Veldig viktig poeng!!

Sykt bytte av Martins

Butt er hele midtbanen vår idag

faye og barton var skremmende svake, MEN

Den aller svakeste for meg: Uten tvil GEREMI. Ikkje nok med at han er altfor treg og omstendelig for PL atm, men dødballer som skal være hans forse blir jo en ren parodi. Slo vel 5-6 cornere på rad der i 2. omgang som ikkje var i nærheten av å komme over første stolpe. skal fan ikkje være lov. kapp av han beina :)

Då har du ikkje sett kampen. Greit nok Geremi hadde svake cornera, men det var einaste svake han gjorde. I lag med Butt var han veldig god defansivt og veldig trygg med ballen. Treig? Han sprang jo frå v backen til bham når han slo ein stikkball til seg sjøl...
Barton var veldig svak i 1 omg. Han gjer mykje bra men øydelegg det med å mista ballen i neste trekk, som ga farlege overgangar. I 2 omg var han sikkert den som sprang mest!!!