20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Virkelig fotball  (Lest 16638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Virkelig fotball
« på: 06. Juni 2005, 20:14 »
I realety er noen av ( forhåpentligvis ) gode i fotball og noen ikke..

Er du det?

Jeg er litt sånn av de nest beste jeg  :)

Mack det er deg jeg er spent på, holder du fortsatt?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Virkelig fotball
« Svar #1 på: 06. Juni 2005, 20:23 »
Jeg er jo en horribel utespiller, men ganske god i mål. Men noen dager spiller jeg også dårlig på streken. Skal søke Vålerenga neste år.

Noreng

• Gjest
Virkelig fotball
« Svar #2 på: 06. Juni 2005, 20:24 »
God i mål? Tøft!!
Jeg er våre ubedstride midtbanedirigent....

Noreng

• Gjest
Virkelig fotball
« Svar #3 på: 06. Juni 2005, 20:25 »
Ska du erstatte Arason da?

hehe...

Heier du Enga

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #4 på: 06. Juni 2005, 20:32 »
Det går, å endre på ditt forrige innlegg Noreng så du slipper tulleposter.
Jeg er kaptein på guttelaget her oppe.
Artig å bryne seg på 16-åringer.

Henrik

• Gjest
Virkelig fotball
« Svar #5 på: 06. Juni 2005, 20:46 »
God?
Tja...... God nok.
Og det betyr god nok for å spele for eit av dei 10-11 beste laga i kretsen.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Re: Virkelig fotball
« Svar #6 på: 06. Juni 2005, 21:02 »
Sitat fra: "Noreng"
Mack det er deg jeg er spent på, holder du fortsatt?

Kondisen er nok litt dårligere, men jeg er sterkere i kroppen enn tidligere. Har også rutinen, vet du.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #7 på: 06. Juni 2005, 22:06 »
Har lagt opp og spiller løkkefotball nå og da. Har erfaring fra 4.divisjon, men nådde aldri lenger. Skal jeg karakterisere meg selv så var jeg en grisete back med stor hurtighet og med gode kvaliteter i lufta. Mangler en del på teknikk, men det er jo like viktig å ta ballen som å føre den!Er heller ikke særlig stø når det gjelder å servere gode pasninger.

Det største jeg har opplevd må være å få kjeft samt gult kort av en tippeligadommer etter en unødvendig tackling. Han var tydeligvis ikke glad i det jeg bedrev med. Ikke at det er stort i seg selv, men det er jo en liten bragd. Hvor mange andre her har fått det?

Karrieren sa stopp ettersom det tok mye tid, og det er da mange andre ting en kan bedrive med. Men, jeg har hatt det mye morsomt med fotballen; turneringer langs vann og strand samt det å vinne kamper med store siffer som 12-åring. Og ikke minst er det morsomt å se tilbake på når vi spillte på den lokale løkka og lekte at vi var Maradona, Lineker, Careca, Rush, Barnes og Limpar.

Tiden med Boing, tippekampen kl.16 og salte ufo er utvilsomt gode barneminner.

Hadde vært spennende med et Newutd.com-lag i supportercupen. Om jeg hadde hatt tid så hadde jeg nok stillt. Og møte newcastle.no sitt lag i finalen kanskje?Hehe...
Carr har altfor få landskamper for England!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #8 på: 07. Juni 2005, 10:12 »
Jeg er dårlig i fotball, men er rask å løpe...:P

Er best til å se fotball på TV jeg.....;)

Bjørn - best uten ball
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Virkelig fotball
« Svar #9 på: 07. Juni 2005, 11:23 »
Jeg spiller på Ull/Kisa og håper å få komme innpå i 2. divisjon denne eller neste sesong! God teknikk, overblikk og hodestyrke, men sliter litt i kroppsdueller mot de gamle gubbene i 4. div!
Howay the lads!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #10 på: 07. Juni 2005, 13:02 »
Jeg valgte feil sport da jeg hadde muligheten til å utvikle potensialet som lå der. Falt for deilige jenter og håndball, og skjønte ikke hva som var rette sporten før utpå ungdomsskolen. Da var det for sent.
Men jeg er ivrig amatørfotballspiller med touch-and-run-teknikk og psyken til Lee Bowyer. Kan ikke heade eller og er drita på nedtak. Ballen skal være langs bakken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #11 på: 07. Juni 2005, 13:24 »
Spiller på det 4. beste laget i Tromsø. Ligger for øyeblikket i 3. Dvisjon, hvor vi er et av de beste lagene her i nord, med mulighet for opprykk. Vil karakterisere meg selv som ganske god. Har en ekstrem skuddfot, en presis fot, og god teknikk. Har middels fart, mens det jeg sliter med er styrke.

Synes dette var en god tråd å starte. Var artig å lese om alle erfaringene og ferdighetene til dere andre!
ignert Morten.

Noreng

• Gjest
Virkelig fotball
« Svar #12 på: 07. Juni 2005, 13:35 »
Med den supporter-cupen så kunne vi ha spilt kvalik mot nufc.no!!! :lol:  :lol:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #13 på: 07. Juni 2005, 13:38 »
Var dyktig som ung og hadde et stort talent.. Men plassen jeg bodde på gjorde det vanskelig å bli lagt merke til av andre klubber..

Som 14åring var jeg en av de beste i Hordaland i friidrett (lurer på om jeg fremdeles har noen rekorder enna??
Var desverre også litt beskjeden da jeg var yngre å turde ikke å "komme meg fram"

I dag spiller jeg max 2 løkkecuper i året og da gjerne som keeper, fordi ingen andre gidd å stå i mål...

Thomas- som har det jækla vondt i Oslo nå etter at damen gjorde det slutt etter 5 år..
Trenger støtte fra dere Newcastle gutta!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #14 på: 07. Juni 2005, 13:40 »
Oi, kondolerer Thomas. Noe jeg kan stå til tjeneste med?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida