20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Virkelig fotball  (Lest 16596 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #15 på: 07. Juni 2005, 13:45 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Oi, kondolerer Thomas. Noe jeg kan stå til tjeneste med?

Takk.. Jeg mister ikke bare damen, men hunden og Marsvinet også :cry: ..
Jeg hadde sommerferie 2 mai, men fikk meg jobb her i Oslo før helgen.. Kun for hennes skyld. Jeg kunne jo vært en jævel å bare reist til Bergen og tatt fri sammen med de nærmeste, men nå har jeg snakka med jobben og må bli her ut juni..

Jeg har gitt dama 3 dager på å komme seg ut av leiligheten..

Fy Faen, det er knall jævlig :cry:

Noreng

• Gjest
Virkelig fotball
« Svar #16 på: 07. Juni 2005, 16:10 »
Stakkars, Thomas...

Du har min støtte..... :P  :P

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Virkelig fotball
« Svar #17 på: 07. Juni 2005, 16:28 »
Sitat fra: "Christian"
Det vil aldri skje av ein grunn: Supporterunionen tar kun imot 1 supporterklubb per lag, og det er kun supportarklubbar som er med i Supporterunionen som får spele på supportercupen. Så med andre ord, viss newutd.com skal delta så må NUSSC slutte av.

Eller vi må stille for The Magpies, dvs Notts County.

Sitat fra: "Moods"
Jeg spiller på Ull/Kisa og håper å få komme innpå i 2. divisjon denne eller neste sesong! God teknikk, overblikk og hodestyrke, men sliter litt i kroppsdueller mot de gamle gubbene i 4. div!

Kult! Jeg er en gammal Kisa-spiller. Da jeg var junior, vel og merke. De gamle gubbene i 4. div? Hehe! Burde kanskje blitt med jeg da.

Og til Thomas. Det er kjipt når sånt skjer. Føler med deg. Men som min bestefar ville sagt: "Det finnes massevis av damer i Kina." Men det mener han at tiden vil lege alle sår, og du vil finne deg en ny dame.
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
Virkelig fotball
« Svar #18 på: 07. Juni 2005, 17:20 »
....

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Virkelig fotball
« Svar #19 på: 07. Juni 2005, 18:04 »
Det finnes faktisk noen norske menn som lever etter den filosofien! Har sett noen tv-programmer om norske menn som bestiller over nettet fra Thailand osv.. Damene der nede velger jo selvfølgelig det fremfor prostitusjon og blir med til "kalde" Norge hvor de bor sammen med en tulling som tror kjærligheten er gjensidig...
Howay the lads!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Virkelig fotball
« Svar #20 på: 07. Juni 2005, 20:20 »
Sitat fra: "Noreng"
Ska du erstatte Arason da?

hehe...

Heier du Enga

Jeg er Vålerenga-supporter ja. Men min store drøm er selvsagt å spille for Newcastle.

Noreng

• Gjest
Virkelig fotball
« Svar #21 på: 07. Juni 2005, 20:31 »
Du får ha lykke til, olav...
Kanskje vi møttes på St. James da Newcastle vinner noe vært år! :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #22 på: 07. Juni 2005, 20:33 »
Sitat fra: "Moods"
Det finnes faktisk noen norske menn som lever etter den filosofien! Har sett noen tv-programmer om norske menn som bestiller over nettet fra Thailand osv.. Damene der nede velger jo selvfølgelig det fremfor prostitusjon og blir med til "kalde" Norge hvor de bor sammen med en tulling som tror kjærligheten er gjensidig...

Jojo, samme gjelder jo damer fra Russland. Har en kar her som har ei jævli fin russisk ei.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #23 på: 07. Juni 2005, 20:56 »
Sitat fra: "MaggaN"

Har aldri skjønt hva det er med japser og gamle gubber for å si det sånn.

Det er da fortsatt noe som heter "å få seg noe"?For den andre part får en jo en velstand og trygghet en bare kan drømme om i sitt eget hjemland.

Jeg blir rett og slett kvalm av sånne som kjøper ei kone fra et fattig land. Såfremt det ikke er ekte kjærlighet, så er det like ille som prostitusjon. Det blir bare enda mer kvalmt når en 60-åring finner seg ei på 20 fra Thailand eller hva det nå måtte være.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #24 på: 07. Juni 2005, 21:25 »
Jeg liker å si om meg selv at jeg er best uten ball. Jeg har hatt mine lyspunkter, men det er heller svært lite med fotballspilling for tida. Ungdomstida har ført meg inn i et miljø med folk som overhodet ikke interesserer seg for fotball. De aner ikke hva de går glipp av...

Er enig i at det å "kjøpe" seg en kone fra dårligstilte asiatiske land kan oppfattes som mye det samme som prostitusjon. Jeg har lite til overs for det.

Merkelig hvor langt bort fra det opprinnelige temaet denne tråden har gått...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #25 på: 07. Juni 2005, 22:13 »
Slutta å spille da jeg begynnte på idrettslinja på videregående, var ikke god nok, men hadde fotball fordypning i 2 år på IF, bare for skøys skyld...

Spiller når muligheten byr seg, har en ballbinge hjemme som er brukt flittig om sommern....:)

Men noe talent har jeg aldri hatt, var vel bedre i håndball, og er bedre i Volleyball enn jeg er i fotball, men det er fotball som er sporten for meg....ivertfall hovedsporten :D

Pondus sier at idrett uten offside er for de tvilsomme, og med noen unntak så er det sant:D
Samme som Pondus sier om de med hvite fotballsko, de dusjer vanligvis sammen litt etter de andre er ferdig...:P

hehe

Bjørn - svarte adidas
 :?
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #26 på: 07. Juni 2005, 22:13 »
Fy!

Du burde slutte med røyking. Gjør ikke annet enn å skade deg og andre. Anbefaler deg heller snus. Skadevirkningene er ikke store, og dersom du er avhengig av nikotin så er snus bedre.

Men, for å gå tilbake til tema.

Var det noen som var med på Norway cup her?
Carr har altfor få landskamper for England!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #27 på: 07. Juni 2005, 22:16 »
Røyka selv fra jeg var 13 år, angrer på det i dag...
Slutta å røyke på dagen for et år siden, og ikke tatt et trekk røyk siden da...huff, så digg det er å slippe den røyken!

Å fy faen som det stinker!!!!

Bjørn - slutta
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #28 på: 07. Juni 2005, 22:45 »
For noen kanskje, var overraskende lett for meg veffal...

Det er jo bare å slutte da...;)

Bjørn - quitter

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #29 på: 08. Juni 2005, 22:29 »
Applaus for Bjørn! Gratulerer! Fortjener nesten en premie for det. Hvis vi må lokke med fete premier for å få folk til å slutte å røyke, så gjerne for min del.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon