20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Virkelig fotball  (Lest 16592 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #45 på: 16. Mars 2006, 21:14 »
Meldt overgang til Sandviken 2 i Bergen... Har planer om å spille 3 div igjen i sommer når jeg har ferie. Må satse litt for å spille 3 div i Bergen...

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #46 på: 16. Mars 2006, 21:31 »
Jeg begynte å spille fotball da jeg var 5-6 år, spilte for et lokallag til jeg var 13. Da begynte jeg på Viking. Spilte der i 2-3 år så ble jeg tatt ut til jr. laget, men vi trente 6-7 ganger ,og det var alt for mye. Fikk ikke tid til lekser,venner++ så jeg slutta. Nå spiller jeg på jr. laget til Vardeneset (A-laget spiller i toppen av 3.divisjon, håper på å få et par innhopp på A-laget ) :D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #47 på: 20. Mars 2006, 16:57 »
mine eneste fotball meritte er at i helgens coca cola cup så kom vi til kvartfinalen... men da hadde vi ikke tid til mere, for vi skulle på klubbfest hos fotball laget vårres, og måtte rekke øl utsalget, så vi lekte oss til et tap i kampen:)

spiller på pioner IL:) god gammel sliter i 5 divisjon, men det blir nok opprykk i år, overraskende sterk stall:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #48 på: 20. Mars 2006, 17:00 »
Skal snart begynne å sparke ball igjen etter mange månadar med oppattbygging av mitt vonde kne. :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebbster

• Gjest
Virkelig fotball
« Svar #49 på: 20. Mars 2006, 17:13 »
Vi slo nettopp Stabækk, et av de beste lagene i Bærum, 2-1. Jeg må si at det var ekstra godt å slå dem fordi gamletreneren vår, som jeg var med på å kaste ut fra klubben, trener nettopp Stabækk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #50 på: 20. Mars 2006, 17:42 »
Pleb, laget heter Stabæk (med bare en K).
Det er enkelte som hevder at de heter Stabekk, men det er bare tullball.
Det snåleste er at ingen i Bærum greier å uttale æ'en i Stabæk, mens alle greier å uttale æ'en i Bærum.
Idioter hele gjengen :lol:

Alle som slår Stabæk, uansett nivå, er mine venner. enn så lenge :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Virkelig fotball
« Svar #51 på: 20. Mars 2006, 18:15 »
Jeg begynte å spille når jeg var 5 år. Var liten og kjapp, og score bøttevis med mål. I flere sesonger scoret jeg i hver eneste kamp, uten unntak. Jeg hadde talent og var nok kanskje den beste på laget.

Når jeg kom opp i 12 års alderen begynte de andre og vokse så forferdelig. Jeg vokste veldig lite, og er fortsatt liten. Så de neste sesongene slet jeg litt. Jeg skulka treninger, spilte mindre, og temperementet ble verre og verre.

Men så fikk jeg en god halvsesong, og det begynte å løsne. Men da klarte jeg jo selvsagt og falle på snowboard så innihelvete. Jeg var vel ca 14 da det skjedde, og jeg slo ryggraden skjeiv. Det sliter jeg noe sykt med den dag i dag. Jeg sluttet på fotball, begynte å trene vekter og golf istedet.

Som kanskje noen av dere vet, så går jeg på idrettslinjen. Etter sommeren som var, skulle vi velge en fordypningsidrett, og jeg valgte fotball fordi kompisene mine har dette. Det vil si at jeg nå spiller fotball 2 timer for dagen. Det har jeg gjort i hele år, og skal gjøre det også neste år.

Jeg er ikke lengre noe "talent", men en liten hissigpropp som stadig vekk blir illsint. Men jeg kan spille fotball, og har god forståelse for spillet. Jeg løper fra de fleste, og jeg gir ALDRI opp.

Jeg gidder ikke drive noe mer organisert enn dette, for da blir jeg bare lut lei. Men fotball er kanskje verdens nest beste sport, og jeg elsker det!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Virkelig fotball
« Svar #52 på: 20. Mars 2006, 18:35 »
Verdens nest beste sport? Er du gått fra vettet, gutt?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #53 på: 21. Mars 2006, 22:02 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Verdens nest beste sport? Er du gått fra vettet, gutt?

Helt tydelig.

Fotball ER jo verdens BESTE sport. Det er jo en helårsidrett. Hvilke andre populære idretter kan skryte av det samme?

Håndball er jo bare for damer og homser, og der går jo mesterskapene av stabelen i desember. Langrenn, skiskyting, hopping er jo alle vinteridretter. Friidrett duger kun utendørs. Innendørs friidrett er som å spille ishockey utendørs (det blir jo bandy, og det er teit det).

Nei, det finnes ikke et eneste godt argument for å kalle fotball for verdens nest beste sport. Ingenting slår fotball. Enkelt og greit.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Virkelig fotball
« Svar #54 på: 22. Mars 2006, 17:11 »
*klapp klapp*

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #55 på: 23. Mars 2006, 19:17 »
Ingen som spiller golf her tydeligvis :lol:

DET er verdens beste sport!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #56 på: 23. Mars 2006, 19:34 »
Sitat fra: "Lasse"
Ingen som spiller golf her tydeligvis :lol:

DET er verdens beste sport!

Golf er en sport for rikinger og avdankede fotballspillere.
Det er en grunn til at Mini og Shearer er gode golfspillere.
Men det er også en grunn til at idrettskjendiser faktisk holder mye på med golf. De har penger. Og penger er egentlig det eneste du trenger for å gjøre det brukbart i denne sporten, som egentlig bare er en hobbysport.
Golf er ikke toppidrett.
Og jeg tror nok Suzann Pettersen og Henrik Bjørnstads familier hadde en ørliten slump penger å bruke, i og med at de faktisk kunne begynne tidlig med sporten, og bli god i den. For rik, det er du pokka nødt til å være!

Og da er det ikke verdens beste sport.

Fotball er arbeiderklassens store idrett. Det var arbeiderklassen i england som opprinnelig startet opp denne geniale sporten. Og det er et faktum at du kan komme fra slumstrøk, og bli verdens beste fotballspiller.
Fotballen har beveget seg i retning av å bli en idrett for de som har råd til å betale for å se det, men likevel, fotball er en folkesport, og alle og enhver kan sparke fotball. Du trenger ikke være god i dette, for å nyte sporten. Jeg er en håpløs fotballspiller, men det forhindrer meg ikke i å ha stor glede av å spille fotball de få gangene jeg gjør det. Mesterer du ikke golf, da forsvinner interessen rimelig kjapt.

I og med at jeg er oppvokst med en sterkt engasjert bestefar, som alltid har tilhørt arbeiderklassen, og som med sin jernbanebakgrunn er en typisk arbeiderklassemann. Han har selvsagt vært blant de som har vært med på å gi meg denne sterke interessen for fotball. Og hvis vi ser på hvilken bakgrunn mange av newcastlefansen har, så ser vi at fotballen er folkesport nr. 1. Det er arbeiderklassens sport, og det er verdens beste idrett.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #57 på: 23. Mars 2006, 21:05 »
Sitat fra: "Joakim"
penger er egentlig det eneste du trenger for å gjøre det brukbart i denne sporten

Tviler egentlig ganske sterkt på at du noen gang har spilt golf, Joakim. Du har kanskje tatt ett par slag, og kanskje gått en runde.

Men om du har gjort dette, så burde du skjønt at det ikke er "barebare" og få den ballen dit du vil. Da kreves det trening. MYE trening.

Golf er en sport for rikinger og avdankede fotballspillere

Vet du mye om golf, Joakim? Vet du for eksempel at dette er en folkesport? At det er den mest voksende sporten i Norge? Mener du da at nå sånn plutselig ble grævla mange nordmenn styrtrik av å slutte å spille fotball? Eller ligger det kanskje noe mer bak dette?

For rik, det er du pokka nødt til å være!

Hvorfor? Du får et golfsett for samme slump som ett par gode Nikesko.

Du snakker også om at din bestefar var et skikkelig arbeidsjern og var fra arbeidsklassen og alt. Hva tror du Tiger Woods bestefar drev med? Satt på verandaen og så på at alle hvitingene gjorde slavearbeid for han på bomullsåkeren?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #58 på: 23. Mars 2006, 21:23 »
Golf virke kjekkt ja men slå slag med den golfkølla blir litt kjedeligt i lengen ?

Hadde ein derimot slått saman Fotball og Golf til Fotballgolf. Så hadde det vert fantastisk kjekkt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Virkelig fotball
« Svar #59 på: 23. Mars 2006, 21:25 »
Hehe, en jeg kjenner holdt faktisk på å utvikle en slik sport.

Jan Kenneth fra Kandidaten på TVNorge for de som så på det???

Og nei, det er ikke kjedelig med golf i lengden. Snu litt på det da. Er det ikke kjedelig å sparke på den lærkula inn i den firkanten i lengden?