20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Skrekkscenario: Championship  (Lest 8343 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RHCP14

• Gjest
Sv: Skrekkscenario: Championship
« Svar #15 på: 11. Mars 2008, 20:06 »
Nei det var det da. Vi klarte det jo sist. Det betyr jo ikkje at vi går det igjen. Men kontinuitet er alfa omega uansett om vi rykker ned eller ikkje. Trur vi uansett er ein stor nok klubb til at spillere vil til klubben sjølvom vi er nyopprykka frå Wankership. MEN...vi rykker ikkje ned!! Er nok å slå Fulham og Sunderland heime....og vi klarer oss. 

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 på: 11. Mars 2008, 22:21 »
tjaa..

la oss selge "penge spillerne" Owen og Duff og resten av røverne.

så henter vi Koren, Gera osv ;)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #17 på: 12. Mars 2008, 17:33 »
Hente koren isteden for Duff?? lol .Den kan jeg ikke ta seriøs...Duff har faktisk visst veldig lovende takter så ser ingen vits i å selge han.Er det noe vi hvafall TRENGER så er det en spiller av Duffs ving kaliber egenskaper i laget ;).

Owen vill jeg gi en sessong til minst før jeg vill eventuelt vill selge han eller ikke.Owen har riktig nok ikke vært så god i år hittil MEN han har vært den som har skapt målsjangser for oss.Så som nevnt.Jeg vill gi Owen en sjangse til å vise seg fram..bare 28 år å fortsatt mye å vise å kan fortsatt vise seg fram.I sin beste fotball alder.

Ny sessong hvor forhåpentligivs det vill bli renska opp mye innad i troppen å henta mere kvalitet vill  også kanskje gi Owen et løft når det er bedre spillere rundt han også.Det vill tiden bare vise!.

gaggyjeja

• Flaskebærer
  • *
  • http://www.fotballensverden.blogspot.com/
    • Vis profil
    • fotballblogg side!
« Svar #18 på: 24. Mars 2008, 03:46 »
sett newcastle som et lag, og vi klarer oss. laget har kvaliteter nok til å holde seg i PL, hvis vi jobber sammen så må det her gå bra...alt vi trenger er et par seire til så er vi mer eller mindre sikra. det bør faen meg gå, det er vel 6 matcher igjen?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 24. Mars 2008, 09:59 »
7 kamper igjen, det er:

Tottenham, borte
Reading, hjemme
Portsmouth, borte
Sunderland, hjemme
West Ham, borte
Chelsea, hjemme
Everton, borte

Reading og Sunderland SKAL slås hjemme, noe annet er uaktuelt, og med de seks poengene så tror jeg vi er sikret. I tillegg KAN vi på en god dag snappe med oss poeng fra en eller to av disse bortekampene, men vi kan like fort tape de resterende bortekampene også. Uansett tror jeg vi har berget plassen med de to hjemmeseierene vi skal ha, og det er det viktigste nå. Helgens hjemmeseier var også meget viktig, spesielt da både Reading og Sunderland også vant.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 24. Mars 2008, 22:48 »
Enig, vi rykker IKKE ned!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Mars 2008, 17:55 »
Slette tråden?  ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #22 på: 30. Mars 2008, 18:07 »
Slette tråden?  ;D

Uten tvil  ;D

Hvilken idiot lagde den forresten...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #23 på: 30. Mars 2008, 18:11 »
Jeg tror faktisk at Reading hjemme blir vanskelig. Laget må beholde beina på jorden etter denne fantastiske seieren.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #24 på: 30. Mars 2008, 18:37 »
hensikten med denne tråden var egentlig å diskutere hvordan et lag som newcastle ville ha kommet ut av et nedrykk, selv om den ble laget i et skuffet øyeblikk. Så sånn sett vil den aldri gå ut på dato. Men kan være enig i at det er mer aktuelt å diskutere neste sesong nå når det ser mye lysere ut.

Er enig med geodie-olav i at Reading kan bli et slag i trynet med tanke på at de er et hardtkjempende lag. På en annen side tror jeg hjemmebane vil være faktoren som gjør denne oppturen enda større. Nivået på laget har økt jevnt etter at Keegan kom inn og nå får vi endelig se effekten i form av mål og seire.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Mars 2008, 20:26 »
Jeg tror faktisk at Reading hjemme blir vanskelig. Laget må beholde beina på jorden etter denne fantastiske seieren.
Når vi greide å vinne denne kampen, bør vi greie å vinne hjemme mot Reading også. Det er selvfølgelig ikke noen "walk in the park". Reading er et hardtkjempende lag, som ikke vil gi seg sånn uten videre. Men faen heller, hvis spillerne ikke greier å holde beina på jorda, etter å ha gått evigheter av kamper med tap, tap, tap, og tar av etter to seire på rad, og tre kamper på rad uten tap, da har de virkelig ikke stort i toppen, og da gjør Keegan og støtteapparatet en fryktelig, fryktelig dårlig jobb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #26 på: 31. Mars 2008, 00:45 »
Ja uten tvil.Reading kampen kan vi såklart vinne  men det blir en beinhard kamp!.Reading er ikke et lag å kimse av.Kan sparke ifra seg men vi rykker ikke ned nå.Det gjør vi ikke ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 31. Mars 2008, 02:46 »
King Kev prater jo nå om å ende på øvre halvdel da! Hadde jo vært beyond orgasmisk å snike seg forbi Spuds på oppløpssiden! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #28 på: 31. Mars 2008, 13:16 »
Til BALLAjazz 3.øverst !

tror du Damien Duff ville hatt ambisjoner om å spille i the championsship?!

tror du damien duff ville spilt for West brom f. eks?

herregud.. er man i the championsship så er man der.. det er stor forskjell på PL!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Mars 2008, 15:06 »
Til BALLAjazz 3.øverst !

tror du Damien Duff ville hatt ambisjoner om å spille i the championsship?!

tror du damien duff ville spilt for West brom f. eks?

herregud.. er man i the championsship så er man der.. det er stor forskjell på PL!
Så du har altså fullstendig ignorert resultatene fra de to siste kampene våre, og du har ikke sett at Fulham og Bolton ikke greier å vinne sine kamper, selv ikke mot Derby. Og du mener altså at vi kommer til å rykke ned, og at vi da må ta til takke med spillere som Koren fordi Duff og kompani ikke vil spille i Championship?

Eller hva i huleste er det du mener?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon