20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Skrekkscenario: Championship  (Lest 8409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Skrekkscenario: Championship
« på: 01. Mars 2008, 18:15 »
I det siste har det kommet mange nedrykk-temaer. Har nå kastet meg på bølgen etter kampen mot Black Bum.

La oss si at vi er i Championship. Hvilke spillere har vi?

Newcastle er en veldig pengesterk klubb, men det vil nesten være umulig å beholde spillere som spiller på større landslag. Ellers har vi de unge spillerene som har store amibsjoner og ikke vil ta to steg tilbake (Zoggie, Milner, Taylor)

Kanskje enden på disse forferdelige årene kan komme etter et år i Championship? Sponsortapene er ikke den største krisen med tanke på Ashley og et ekstremt lojal hjemmepublikum.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Skrekkscenario: Championship
« Svar #1 på: 06. Mars 2008, 00:55 »
Herregud, ikke tenk tanken engang...
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Mars 2008, 08:45 »
Nedrykk betyr slutten på denne klubben slik so vi kjenne den...Synst tråden kan slettast.
« Siste redigering: 06. Mars 2008, 12:57 av lgrinde »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Mars 2008, 15:54 »
Det vil nok ikke bety slutten for interessen er så stor og da vil alltid klubben komme tilbake en elelr annen gang. Men hvis vi rykker ned vil veldig mange spillere forlate oss og vi må bygge helt nytt (og forhåpentligvis ungt). Håper Taylor vil fortsette, ellers tror jeg de fleste som mer eller mindre er faste helt sikkert drar...

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #4 på: 06. Mars 2008, 16:30 »
Rykker vi ned så er det 100% sikker at Taylor forsvinner, siden Keegan har sagt at han ikkje vil diskutere kontrakt med han før han vet om vi spiller i PL eller Wankership. Rykker vi ned vil jo Taylor få et dårligere tilbud enn om vi er i PL og då kan han jo lett bare gå til et annet PL lag å få ein mye bedre kontrakt.

Rykker vi ned kommer det til å ta mange år, mange tårer og har jobbing før vi ser PL nogen gang igjen. Men det som er så jævla farlig er at Ashley kanskje nekter å sprøyte mer penger inn hvis vi er i Wankership, og då er vi fortapt.

Så nei til et nedrykk
Newcastlesupporter siden 1992

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Mars 2008, 23:22 »
det virker som om du har mista troa på Newcastle i år?
fin holding.. ""

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. Mars 2008, 00:13 »
skjer det er jeg redd vi ender opp i samme gate som leeds
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. Mars 2008, 00:18 »
Dette oser pessimisme lang vei..jeg vet vi ligger langt nede på tabellen, men jeg syns ikke vi skal begynne å lage hypoteser om et liv i Championship når det fortsatt er 10 kamper igjen å spille i PL
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Mars 2008, 08:09 »
Dette oser pessimisme lang vei..jeg vet vi ligger langt nede på tabellen, men jeg syns ikke vi skal begynne å lage hypoteser om et liv i Championship når det fortsatt er 10 kamper igjen å spille i PL

Er vel akkurat det som er problemet. Hadde vi kun hatt 3 kamper igjen ville jo oddsen vaert bedre for aa overleve. Samtidig er jo de daarligste lagene JAEVLIG daarlige, og sjansgene er jo der for at vi tar 5-12 poeng paa de siste 10 kampene. Dette gaar sikkert bra. Vil si vi har  20-25% sjanse for nedrykk. Har aldri sett oss daarligere i mine 15 aar som fan, vie er ikke bvare daarlige men ogsaa saa jaevlig uheldige:( Uflaks.

.........

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #9 på: 10. Mars 2008, 22:28 »
Kanskje hadde nedrykk gjort oss godt på lengre sikt? Kvittet oss med mye rusk (inkludert Keegan). Vi ville ikke endt opp som Leeds. Så vidt meg bekjent har vi bedre økonomi ... med Ashley i ryggen. Bygge opp et helt nytt lag med ny trener, nytt støtteapparat.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 10. Mars 2008, 22:32 »
Og hva får deg til å tro at business-mannen fra London vil være der for oss om vi rykker ned?
Den mannen er ikke geordie, han blør ikke sort og hvitt. Han er en business-mann, som vil tenke business og penger, fremfor noe annet.

For all del, jeg tror Ashley er bra for oss jeg, men jeg er ikke så sikker på at han vil være der for oss om vi rykker ned. Og jeg er ihvertfall ikke så sikker på at han vil spytte i så mye mer penger enn det han har gjort til nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 10. Mars 2008, 22:40 »
Ashley vil tape store penger om han selger klubben ved et evt. nedrykk, så tror nok heller han satser på å få oss opp igjen.

RHCP14

• Gjest
« Svar #12 på: 11. Mars 2008, 01:38 »
Og hva får deg til å tro at business-mannen fra London vil være der for oss om vi rykker ned?
Den mannen er ikke geordie, han blør ikke sort og hvitt. Han er en business-mann, som vil tenke business og penger, fremfor noe annet.

For all del, jeg tror Ashley er bra for oss jeg, men jeg er ikke så sikker på at han vil være der for oss om vi rykker ned. Og jeg er ihvertfall ikke så sikker på at han vil spytte i så mye mer penger enn det han har gjort til nå.

Det er jo naturlig at han ikkje vil bruke like mye penger i wankerchip. Spillerene vi måtte ha forholda oss til er jo mye billigere da. Dessuten ville vi enten ha beholdt spillerne våre og rykka opp igjen med ein gong eller solgt og fått masse penger vi kunna ha satsa ungt med. Newcastle er mye større enn WBA f.eks og dei er jo opp og ned som ein jojo. Det samme med Sunderland. Så om vi rykker ned er vi tilbake igjen etter maks to år...det er eg ganske sikker på!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Mars 2008, 17:55 »
Huff ikke nevn det engang.
Det blir nok marrerit frem til vi berger plassen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Mars 2008, 18:25 »

Det er jo naturlig at han ikkje vil bruke like mye penger i wankerchip. Spillerene vi måtte ha forholda oss til er jo mye billigere da. Dessuten ville vi enten ha beholdt spillerne våre og rykka opp igjen med ein gong eller solgt og fått masse penger vi kunna ha satsa ungt med. Newcastle er mye større enn WBA f.eks og dei er jo opp og ned som ein jojo. Det samme med Sunderland. Så om vi rykker ned er vi tilbake igjen etter maks to år...det er eg ganske sikker på!
Og hvor står vi så om to år, når vi er tilbake i det gode selskap? Da står vi sannsynligvis med en skokk av middelmådige spillere som ikke får det til i Premier League, og avdankede superstjerner, som Teddy Sheringham og kompani. Hvor lang blir ikke da veien tilbake til toppen av engelsk fotball?

Vi er, og skal være, en klubb med ambisjoner. Store ambisjoner. Og de ambisjonene kan vi bare glemme om vi rykker ned.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon